Ik maak het mezelf zo moeilijk
+12
Urban Naked
Limburg85
RiLiJu
Sea of Trees
CCC
Paper Crown
Ella
Charles
Susan
Shy
Linda
slaatje
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik maak het mezelf zo moeilijk
Hier hielp ook een leuk speeltje/doekje/handdoekje in bed leggen ook. Enige nadeel is dan wel dat je t weg moet pakken zodra hij slaapt, en Julian ligt dan net op dat ene ding..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Succes!
Hebben jullie ook een 'vast' ritueel met slapen gaan? Dat hielp hier ook goed, het huilen heeft daarom nooit dagen geduurd (sprong uitgezonderd).
Hier pakt hij altijd z'n spuugdoek om mee te knuffelen, van andere dingen in bed gaat die niet slapen.
Hebben jullie ook een 'vast' ritueel met slapen gaan? Dat hielp hier ook goed, het huilen heeft daarom nooit dagen geduurd (sprong uitgezonderd).
Hier pakt hij altijd z'n spuugdoek om mee te knuffelen, van andere dingen in bed gaat die niet slapen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Pc, ik ben idd bang dat hij het over zijn hoofd trekt als ik er niet bij ben en dan blijf ik heen en weer lopen om te zien of dat niet zo is.
Limburg, voor het naar bed gaan 's avonds hebben we wel een ritueel. Overdag is het meer, naar boven, broekje uit, in slaapzak (als temp dat toelaat) in bed, speen erin, kusje, muziekje aan, licht uit.
Limburg, voor het naar bed gaan 's avonds hebben we wel een ritueel. Overdag is het meer, naar boven, broekje uit, in slaapzak (als temp dat toelaat) in bed, speen erin, kusje, muziekje aan, licht uit.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Succes ermee! Verwacht niet dat het gelijk een succes wordt, maar probeer wel vol te houden
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
En de test begint nu. Heb hem net in bed liggen. Kapot moe, tijden het voeden al in slaap gevallen. Vanmorgen wederom bijna niet geslapen. Ben al 1 x naar boven gelopen. Vanaf het moment dat hij gaat huilen, houd ik de klok in de gaten en mag ik 10 minuten later pas van mezelf naar boven. Voor alsnog is het stil...Op hoop van zegen dat hij in slaap valt en iets langer slaapt dan het uurtje dat hij het vanmorgen vol hield. Al ben ik dan ook blij, toch weer een uurtje.
slaatje- Kletskop
Hoe is het gegaan?
Limburg85- Ratel
Ik heb een keer zijn speentje terug moeten geven. Toen sliep hij, en hij heeft twee uur geslapen. Net naar bed gebracht en gelijk in slaap gevallen :-) Dus nog niet echt voor de test geslaagd als je het zo bekijkt. Haha.
slaatje- Kletskop
Toch fijn juist!
Limburg85- Ratel
Zeker, maar ben wel van plan de tips op te gaan volgen, mocht het de aankomende dagen alsnog voorkomen.
slaatje- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» maak ik mezelf nu gek?
» Ik maak mezelf weer eens gek
» Lekker
» Ape trots op mezelf
» Ik ben best trots op mezelf
» Ik maak mezelf weer eens gek