Ongepland zwanger
+21
yes1984
catgirl85
_Lana_
LDJ
Knillis
Luce
Bruintje Beer
snoezel
Darius
Tiara
maiadebij
Muppetje
CCC
koNijntje
liesje
Steep
Clapperdie
Sanne
Printje
Happydobby
Earane
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ongepland zwanger
LDJ: Bedankt! Ik weet dat het wel goedkomt, hopelijk kan ik snel gaan genieten.
Lana: Ja, gelukkig heb ik nog 8 maanden, haha. Er zitten inderdaad ook voordelen aan en dat van het ritme is ook een goede.
Catgirl: Dank je! Ik weet je wel te vinden, ja
Yes1984: Wat ontzettend rot dat die zwangerschap is geëindigd in een miskraam. Kan me goed voorstellen dat het toch een klap was. Mijn man wilde al wel voor een tweede gaan, die is erg blij. Al heeft hij ook zijn zorgen en moet er ook aan wennen.
Lana: Ja, gelukkig heb ik nog 8 maanden, haha. Er zitten inderdaad ook voordelen aan en dat van het ritme is ook een goede.
Catgirl: Dank je! Ik weet je wel te vinden, ja
Yes1984: Wat ontzettend rot dat die zwangerschap is geëindigd in een miskraam. Kan me goed voorstellen dat het toch een klap was. Mijn man wilde al wel voor een tweede gaan, die is erg blij. Al heeft hij ook zijn zorgen en moet er ook aan wennen.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Balloon: Dat zal ook schrikken geweest zijn zeg, zwanger worden terwijl jullie geen kinderen meer wilden. Goed te horen dat je eraan gewend raakte tijdens de zwangerschap.
Earane- Prater
Over dat huilen.. R was ook een enorme huilbaby en ik was daar ook erg bang voor. Maar N is erg relaxt, ik ben zelf ook relaxter en zij huilt vrijwel nooit.
Ik heb er vast overheen gelezen hoor maar wilden jullie 'ooit' wel een tweede?
Ik ben zelf als de dood om nog ooit zwanger te raken en dan een keuze te gaan maken waarvan ik altijd gezegd heb deze niet te zullen nemen maar die ik dan wel zou nemen.. als jullie het nog snappen.
Ik ben zelf als de dood om nog ooit zwanger te raken en dan een keuze te gaan maken waarvan ik altijd gezegd heb deze niet te zullen nemen maar die ik dan wel zou nemen.. als jullie het nog snappen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Over dat huilen.. R was ook een enorme huilbaby en ik was daar ook erg bang voor. Maar N is erg relaxt, ik ben zelf ook relaxter en zij huilt vrijwel nooit.
Bedankt, dat geeft goede hoop! Zou super zijn om te mogen ervaren om echt te kunnen genieten van een pasgeboren baby, ipv stress door het vele huilen. Gelukkig wilden wij wel een tweede. We wilden wachten tot onze dochter 2 á 2,5 jaar was en er dan voor gaan. Met het idee dat het dan ook nog een tijd zou duren. Deze situatie was een stuk moeilijker geweest als we het alleen bij onze dochter wilden houden. In die zin begrijp ik je wel.
Earane- Prater
Gefeliciteerd! Echt heel apart hoe makkelijk iedereen nu zwanger wordt uit het topic waarin we ooit meeschreven omdat het allemaal niet zo makkelijk ging .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Gefeliciteerd meis!! Wat spannend allemaal!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Twellie: Echt apart hè, dat was mij ook al opgevallen. Geeft goede hoop!
Lejow: Thanks!
Hier een goede dag vandaag. Ik probeer alles een beetje positief te zien en eigenlijk is het ook echt bijzonder dat ik zo zwanger ben geraakt. Ben ervan overtuigd dat het goedkomt!
Hier een goede dag vandaag. Ik probeer alles een beetje positief te zien en eigenlijk is het ook echt bijzonder dat ik zo zwanger ben geraakt. Ben ervan overtuigd dat het goedkomt!
Earane- Prater
Earane schreef:Twellie: Echt apart hè, dat was mij ook al opgevallen. Geeft goede hoop!
That's the spirit! Top.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Gefeliciteerd! Het kan pittig zijn idd qua leeftijd, hier zit er 23maanden tussen, maar het is ook zo leuk. Ze groeien echt met elkaar op en Y. is maar wat trots op haar kleine zusje E.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Wat fijn Earane! Geniet er lekker van, alles komt echt wel op z'n pootjes terecht. Daar ben ik van overtuigd!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Earane schreef:Printje schreef:Over dat huilen.. R was ook een enorme huilbaby en ik was daar ook erg bang voor. Maar N is erg relaxt, ik ben zelf ook relaxter en zij huilt vrijwel nooit.
Bedankt, dat geeft goede hoop! Zou super zijn om te mogen ervaren om echt te kunnen genieten van een pasgeboren baby, ipv stress door het vele huilen. Gelukkig wilden wij wel een tweede. We wilden wachten tot onze dochter 2 á 2,5 jaar was en er dan voor gaan. Met het idee dat het dan ook nog een tijd zou duren. Deze situatie was een stuk moeilijker geweest als we het alleen bij onze dochter wilden houden. In die zin begrijp ik je wel.
Ik was er ook heel bang voor, ik dacht echt wat als het weer een huilbaby word. Maar gelukkig niet, ook stond ik er heel anders in allemaal. Wat nuchterder, niet meer zo over de top bezorgd, niet meer alles op puur en tijd voor de baby want dat gaat niet want je hebt al een kind.
Idd wel fijn dat je uiteindelijk wel een tweede kindje gewild zou hebben, nu komt het dan wat eerder maar dus eigenlijk wel erg gewenst.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» zwanger?
» Zwanger en nu?
» Zwanger en zon
» Zwanger? :)
» zwanger?
» Zwanger en nu?
» Zwanger en zon
» Zwanger? :)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: