Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem!

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem! Empty Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem!

Bericht  Feline ma 22 jul 2013 - 1:01

Ik heb zaterdag een bruiloft. Kleding is ook nog niet geregeld maar m'n haar is ook nog vervelend. Ik heb een pony die half bijgegroeid is (maar nog niet lang genoeg voor zonder speldjes) en haar tot op m'n bh-bandje ongeveer met lagen erin. Ben echt de grootste kluns met m'n haar dus ik zoek een supersimpele manier om het op te steken voor de bruiloft. De kapper vraagt minstens 25 euro en ik ben blutter dan blut (en ga de 30e op vakantie).

Wie heeft hier DE gouden tip?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem! Empty Re: Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem!

Bericht  Tabbert ma 22 jul 2013 - 1:11

Bij mij langskomen :p

Vraag me alleen af: is haar tot op je bh-bandje hetzelfde als haar tot op je schouders?

En verder eerst kleding uitzoeken! Het ligt aan je kleding, hoe je haar het mooiste is.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem! Empty Re: Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem!

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 1:16

Dit is echt heel makkelijk:
Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem! 196384
Dan kun je je pony gewoon opzij doen als een lok, of verwerken in je haarbandje, zie je er niks van!

Verder draag ik ook vaak een "Spaanse" knot. Dat is ook heel makkelijk en ziet er ook al snel netjes uit. Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem! 1221-natalie_portman_side_bun_bd

Gast
Gast

Bericht  Rizzo ma 22 jul 2013 - 1:17

Punk'd gaf laatst in een topic de tip om dit filmpje is te kijken: https://www.youtube.com/watch?v=q1JFzLUrEDA . Niet moeilijk, wel heel leuk! Misschien is dat wat? De eerste 2 kapsels van dit filmpje vind ik ook leuk: https://www.youtube.com/watch?v=E3ozoWW2gGk .
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 1:21

Hahaha ik moet zo lachen om dat filmpje van Toni & Guy. Ik hoef al die shit er niet in te doen om zo'n knot te krijgen hoor :P. Ik heb wel die zeezout spray en die is echt heel chill! En sowieso, sinds ik de EverPure lijn of de John Friede full repair lijn (ik wissel ze af) gebruik, heb ik echt een bos met haar waar je u tegen zegt, super fijn!

Gast
Gast

Bericht  Feline ma 22 jul 2013 - 1:22

Werk jij bij een kapsalon dan? smile

Naja, m'n haar is net iets over m'n schouders.. Maar volgens mij heb ik gewoon een korte nek want zo lang is m'n haar nou ook weer niet eigenlijk. Ik doe zeer waarschijnlijk m'n roze strakke nette jurkje aan (die ik hier al eens geplaatst heb). Voorbeelden van wat ik mooi vind (in ieder geval geen losse plekken langs m'n gezicht):

Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem! Opgestoken-kapsel-blond-met-haarbandje
Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem! Jessica-alba2
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Feline ma 22 jul 2013 - 1:23

Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem! Opgestoken-kapsel-2012-2011
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Feline ma 22 jul 2013 - 1:25

Ik ga even de filmpjes bekijken. Ik heb echt heel zielig, slap en glad haar waar je niets mee kan. Heel irritant! Ik wil ook Harrie-haar!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 1:25

Die bovenste die je plaatst is heel makkelijk! Goed touperen en iets wat textuur geeft in je haar doen, losse rommelige knot maken en dan bandje in je haar.

Gast
Gast

Bericht  Rizzo ma 22 jul 2013 - 1:25

Harrison schreef:Hahaha ik moet zo lachen om dat filmpje van Toni & Guy. Ik hoef al die shit er niet in te doen om zo'n knot te krijgen hoor :P. Ik heb wel die zeezout spray en die is echt heel chill! En sowieso, sinds ik de EverPure lijn of de John Friede full repair lijn (ik wissel ze af) gebruik, heb ik echt een bos met haar waar je u tegen zegt, super fijn!
Nee, ik zou ook onwijs vet haar krijgen als ik al die troep erin zou doen. Gebruik eigenlijk alleen volumepoeder. Maar het filmpje is wel handig als je niet goed weet hoe je zo'n knot maakt smile .
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Feline ma 22 jul 2013 - 1:30

Rizzo, dat tweede filmpje kan ik echt echt echt niet! Heb al moeite met een staart!

Harrie, die spaanse knot heb ik ook wel eens gedaan. Mijn haar valt helaas niet als lok maar als kuif vanwege een onmogelijke kruin. Het is helaas geen eightiesparty Sad
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Feline ma 22 jul 2013 - 1:31

Ik heb zeezoutspray van zo'n ander merk, roze flesje. Maar daar wordt m'n haar voornamelijk vet van. M'n poeder is net op, die kan ik wel kopen eventueel. Waar koop ik zo'n bandje? Ik wou dat ik een man was..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tabbert ma 22 jul 2013 - 1:43

Bandjes kun je gewoon bij de drogist (da, kruidvat) halen.

En inderdaad haar goed touperen en dat maakt het al makkelijker met opsteken. Jammer dat niet iedereen Harri-haar heeft he!

(nee, ik werk niet in een kapsalon. Ik ben gewoon goed met haar Wink )
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 1:46

Maar dan heb je toch geen haar tot je BH bandje Feline, maar tot over je schouders. Met haar tot je BH bandje wordt die band op je rug bedoeld smile

Staan leuke kapsels tussen, vooral die eerste die Harri plaatste vind ik mooi.

Gast
Gast

Bericht  Feline ma 22 jul 2013 - 1:52

Tnx Tabbert!

Carrie, op m'n rug komt het wel tot m'n bh-bandje maar voor niet vanwege de pony en laagjes.. Dus ik ben altijd een beetje in de war. Ik vind dat 1e kapsel van Harrie ook wel mooi maar geen idee hoe ik dat moet maken? (ik heb zo'n vermoeden dat N. maar even moet vluchten die ochtend).
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 1:55

Je kunt je haar gewoon naar binnen je bandje "in" rollen. Eventueel voor wat extra stevigheid met wat schuifspeldjes aan de binnenkant vastzetten.

Gast
Gast

Bericht  Tabbert ma 22 jul 2013 - 2:11

Extra uitleg:

Eerst wat meer volume in je haar maken (vooral aan de onderkant), bandje om je hoofd doen (zoals op de foto) en dan het haar wat onder het bandje komt, rol je inderdaad naar binnen en zet je vast met speldjes/schuivertjes.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Feline ma 22 jul 2013 - 2:13

Nou,ik ga donderdag eens zo'n bandje kopen en iets proberen. Zal ik alle mislukkingen hier meer neerknallen? Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tabbert ma 22 jul 2013 - 2:24

JA! Haha
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 2:26

Feline schreef:Tnx Tabbert!

Carrie, op m'n rug komt het wel tot m'n bh-bandje maar voor niet vanwege de pony en laagjes.. Dus ik ben altijd een beetje in de war. Ik vind dat 1e kapsel van Harrie ook wel mooi maar geen idee hoe ik dat moet maken? (ik heb zo'n vermoeden dat N. maar even moet vluchten die ochtend).

Aha! Dan heb je lang haar zeg, mooi hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 2:27

Tabbert schreef:Extra uitleg:

Eerst wat meer volume in je haar maken (vooral aan de onderkant), bandje om je hoofd doen (zoals op de foto) en dan het haar wat onder het bandje komt, rol je inderdaad naar binnen en zet je vast met speldjes/schuivertjes.

Wow, klink makkelijk, ga ik ook eens proberen!

Gast
Gast

Bericht  Tabbert ma 22 jul 2013 - 2:30

Weet ook zeker dat dat met jouw haar leuk staat Carrie!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 6:15

Heb je al geoefend Feline? Ik wel! Volgende keer moet ik mijn haar onderin wat meer touperen.

Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem! 7CC07C04-552F-4BBC-8B30-BCAB9E01E6E9-1501-0000020068FEDB5D_zps4a67ba9b

Gast
Gast

Bericht  Tabbert ma 22 jul 2013 - 6:21

Zoals ik al zei smile Haar touperen 

Maar is al goed gelukt Carrie. Is leuk!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 6:29

Tabbert schreef:Zoals ik al zei smile Haar touperen 

Maar is al goed gelukt Carrie. Is leuk!
Ja ik heb krullen, dus ik dacht hoeft niet! Maar toch wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: