Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem!
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem!
Ik heb zaterdag een bruiloft. Kleding is ook nog niet geregeld maar m'n haar is ook nog vervelend. Ik heb een pony die half bijgegroeid is (maar nog niet lang genoeg voor zonder speldjes) en haar tot op m'n bh-bandje ongeveer met lagen erin. Ben echt de grootste kluns met m'n haar dus ik zoek een supersimpele manier om het op te steken voor de bruiloft. De kapper vraagt minstens 25 euro en ik ben blutter dan blut (en ga de 30e op vakantie).
Wie heeft hier DE gouden tip?
Wie heeft hier DE gouden tip?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Ben ik weer.. haar-opsteek-probleem!
Bij mij langskomen :p
Vraag me alleen af: is haar tot op je bh-bandje hetzelfde als haar tot op je schouders?
En verder eerst kleding uitzoeken! Het ligt aan je kleding, hoe je haar het mooiste is.
Vraag me alleen af: is haar tot op je bh-bandje hetzelfde als haar tot op je schouders?
En verder eerst kleding uitzoeken! Het ligt aan je kleding, hoe je haar het mooiste is.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Dit is echt heel makkelijk:
Dan kun je je pony gewoon opzij doen als een lok, of verwerken in je haarbandje, zie je er niks van!
Verder draag ik ook vaak een "Spaanse" knot. Dat is ook heel makkelijk en ziet er ook al snel netjes uit.
Dan kun je je pony gewoon opzij doen als een lok, of verwerken in je haarbandje, zie je er niks van!
Verder draag ik ook vaak een "Spaanse" knot. Dat is ook heel makkelijk en ziet er ook al snel netjes uit.
Gast- Gast
Punk'd gaf laatst in een topic de tip om dit filmpje is te kijken: https://www.youtube.com/watch?v=q1JFzLUrEDA . Niet moeilijk, wel heel leuk! Misschien is dat wat? De eerste 2 kapsels van dit filmpje vind ik ook leuk: https://www.youtube.com/watch?v=E3ozoWW2gGk .
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Hahaha ik moet zo lachen om dat filmpje van Toni & Guy. Ik hoef al die shit er niet in te doen om zo'n knot te krijgen hoor . Ik heb wel die zeezout spray en die is echt heel chill! En sowieso, sinds ik de EverPure lijn of de John Friede full repair lijn (ik wissel ze af) gebruik, heb ik echt een bos met haar waar je u tegen zegt, super fijn!
Gast- Gast
Werk jij bij een kapsalon dan?
Naja, m'n haar is net iets over m'n schouders.. Maar volgens mij heb ik gewoon een korte nek want zo lang is m'n haar nou ook weer niet eigenlijk. Ik doe zeer waarschijnlijk m'n roze strakke nette jurkje aan (die ik hier al eens geplaatst heb). Voorbeelden van wat ik mooi vind (in ieder geval geen losse plekken langs m'n gezicht):
Naja, m'n haar is net iets over m'n schouders.. Maar volgens mij heb ik gewoon een korte nek want zo lang is m'n haar nou ook weer niet eigenlijk. Ik doe zeer waarschijnlijk m'n roze strakke nette jurkje aan (die ik hier al eens geplaatst heb). Voorbeelden van wat ik mooi vind (in ieder geval geen losse plekken langs m'n gezicht):
Feline- Kletskop
Feline- Kletskop
Ik ga even de filmpjes bekijken. Ik heb echt heel zielig, slap en glad haar waar je niets mee kan. Heel irritant! Ik wil ook Harrie-haar!
Feline- Kletskop
Die bovenste die je plaatst is heel makkelijk! Goed touperen en iets wat textuur geeft in je haar doen, losse rommelige knot maken en dan bandje in je haar.
Gast- Gast
Nee, ik zou ook onwijs vet haar krijgen als ik al die troep erin zou doen. Gebruik eigenlijk alleen volumepoeder. Maar het filmpje is wel handig als je niet goed weet hoe je zo'n knot maakt .Harrison schreef:Hahaha ik moet zo lachen om dat filmpje van Toni & Guy. Ik hoef al die shit er niet in te doen om zo'n knot te krijgen hoor . Ik heb wel die zeezout spray en die is echt heel chill! En sowieso, sinds ik de EverPure lijn of de John Friede full repair lijn (ik wissel ze af) gebruik, heb ik echt een bos met haar waar je u tegen zegt, super fijn!
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Rizzo, dat tweede filmpje kan ik echt echt echt niet! Heb al moeite met een staart!
Harrie, die spaanse knot heb ik ook wel eens gedaan. Mijn haar valt helaas niet als lok maar als kuif vanwege een onmogelijke kruin. Het is helaas geen eightiesparty
Harrie, die spaanse knot heb ik ook wel eens gedaan. Mijn haar valt helaas niet als lok maar als kuif vanwege een onmogelijke kruin. Het is helaas geen eightiesparty
Feline- Kletskop
Ik heb zeezoutspray van zo'n ander merk, roze flesje. Maar daar wordt m'n haar voornamelijk vet van. M'n poeder is net op, die kan ik wel kopen eventueel. Waar koop ik zo'n bandje? Ik wou dat ik een man was..
Feline- Kletskop
Bandjes kun je gewoon bij de drogist (da, kruidvat) halen.
En inderdaad haar goed touperen en dat maakt het al makkelijker met opsteken. Jammer dat niet iedereen Harri-haar heeft he!
(nee, ik werk niet in een kapsalon. Ik ben gewoon goed met haar )
En inderdaad haar goed touperen en dat maakt het al makkelijker met opsteken. Jammer dat niet iedereen Harri-haar heeft he!
(nee, ik werk niet in een kapsalon. Ik ben gewoon goed met haar )
Tabbert- Prater
Maar dan heb je toch geen haar tot je BH bandje Feline, maar tot over je schouders. Met haar tot je BH bandje wordt die band op je rug bedoeld
Staan leuke kapsels tussen, vooral die eerste die Harri plaatste vind ik mooi.
Staan leuke kapsels tussen, vooral die eerste die Harri plaatste vind ik mooi.
Gast- Gast
Tnx Tabbert!
Carrie, op m'n rug komt het wel tot m'n bh-bandje maar voor niet vanwege de pony en laagjes.. Dus ik ben altijd een beetje in de war. Ik vind dat 1e kapsel van Harrie ook wel mooi maar geen idee hoe ik dat moet maken? (ik heb zo'n vermoeden dat N. maar even moet vluchten die ochtend).
Carrie, op m'n rug komt het wel tot m'n bh-bandje maar voor niet vanwege de pony en laagjes.. Dus ik ben altijd een beetje in de war. Ik vind dat 1e kapsel van Harrie ook wel mooi maar geen idee hoe ik dat moet maken? (ik heb zo'n vermoeden dat N. maar even moet vluchten die ochtend).
Feline- Kletskop
Je kunt je haar gewoon naar binnen je bandje "in" rollen. Eventueel voor wat extra stevigheid met wat schuifspeldjes aan de binnenkant vastzetten.
Gast- Gast
Extra uitleg:
Eerst wat meer volume in je haar maken (vooral aan de onderkant), bandje om je hoofd doen (zoals op de foto) en dan het haar wat onder het bandje komt, rol je inderdaad naar binnen en zet je vast met speldjes/schuivertjes.
Eerst wat meer volume in je haar maken (vooral aan de onderkant), bandje om je hoofd doen (zoals op de foto) en dan het haar wat onder het bandje komt, rol je inderdaad naar binnen en zet je vast met speldjes/schuivertjes.
Tabbert- Prater
Nou,ik ga donderdag eens zo'n bandje kopen en iets proberen. Zal ik alle mislukkingen hier meer neerknallen?
Feline- Kletskop
Tabbert- Prater
Feline schreef:Tnx Tabbert!
Aha! Dan heb je lang haar zeg, mooi hoor!
Gast- Gast
Tabbert schreef:Extra uitleg:
Wow, klink makkelijk, ga ik ook eens proberen!
Gast- Gast
Weet ook zeker dat dat met jouw haar leuk staat Carrie!
Tabbert- Prater
Heb je al geoefend Feline? Ik wel! Volgende keer moet ik mijn haar onderin wat meer touperen.
Gast- Gast
Zoals ik al zei Haar touperen
Maar is al goed gelukt Carrie. Is leuk!
Tabbert- Prater
Ja ik heb krullen, dus ik dacht hoeft niet! Maar toch welTabbert schreef:Zoals ik al zei Haar touperen
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» strandkleding probleem
» Skinny-probleem
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» strandkleding probleem
» Skinny-probleem
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: