Skinny-probleem
+7
Paper Crown
Ella
Melis_je
Lonely Goatherd
Rush
Elliot
luisa
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Skinny-probleem
Ik dacht, laat ik 's modern zijn. Ik bestel drie skinny broeken van de Hennes. Ze staan hartstikke leuk en goed, de eerste twee minuten dan. Daarna worden ze veel te los en zakken ze af. Heb ik een maat te groot gekocht, is het prutkwaliteit of is dit altijd zo met zulke broeken? Ik vind het best wel zonde.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Re: Skinny-probleem
Welke heb je besteld? Je hebt veel skinny`s bij H&M die verschillend zijn.
Ik heb 1 die na 2 minuten slobbert op m`n kont en na 5 minuten is die gewoon minstens een maat te groot. Zonde. Ik heb ook skinny`s met wat meer elastisch erin en die zitten perfect.
Ik heb 1 die na 2 minuten slobbert op m`n kont en na 5 minuten is die gewoon minstens een maat te groot. Zonde. Ik heb ook skinny`s met wat meer elastisch erin en die zitten perfect.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Echt na 2 minuten? Of iets langer? Na een dag, dat ken ik van de H&M ook, dat is dan gewoon de rotkwaliteit. Als het al na 2 minuten is lijkt het me een maat te groot.
Gast- Gast
Bij de Hennes? Dan gok ik op prutkwaliteit
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Rush schreef:Welke heb je besteld? Je hebt veel skinny`s bij H&M die verschillend zijn.
http://www.hm.com/nl/product/01559?article=01559-N
Deze en nog een hele leuke met bloemetjes die niet meer op de site staat.
Lonely Goatherd- Prater
Hmmmm, daar heb ik geen ervaring mee! Wel een hele leuke trouwens.Lonely Goatherd schreef:Rush schreef:Welke heb je besteld? Je hebt veel skinny`s bij H&M die verschillend zijn.
http://www.hm.com/nl/product/01559?article=01559-N
Deze en nog een hele leuke met bloemetjes die niet meer op de site staat.
Rush- Lady Post-a-lot
die met die streepjes heeft Niekske hier van het forum, misschien kan je haar een PM sturen. Ik heb ook een broek van H&M met printje en die zit na een uur dragen ook los en zit ie niet fijn meer en ziet het er ook minder uit.
Gast- Gast
Die heb ik ook. Die lopen bij mij helaas niet uit, had het zo gehoopt met mijn fatass momenteel .
Gast- Gast
Die ene die ik heb is 2 minuten wel overdreven, maar zeker binnen een uur zit die niet meer goed.
Rush- Lady Post-a-lot
maar die 10 euro grijze stretchbroek die zit bij mij goed en blijft ook goed zitten.
Gast- Gast
Toevallig heb ik die broek vandaag ook aan (in het donkergroen, thuis heb ik ook nog een grijze liggen) en ik heb het precies hetzelfde! En het is echt niet pas na een dag, het is echt na een paar minuten. Nadat ik één keer ben gaan zitten zitten er al echt van die knieën in. Zonde van 't geld dus!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Bij mij lopen die broeken ook heel snel uit. En dan vooral bij de taille/net onder de bil.. Dan blijf je hijsen. Nu heb ik dat wel bij heel veel H&M broeken, behalve die van 10 euro.. Die zitten zoo strak haha
Een maat kleiner past bij mij niet, dan zie je gewoon dat hij bij mijn bovenbenen te strak zit en dat vind ik lelijk.
Een maat kleiner past bij mij niet, dan zie je gewoon dat hij bij mijn bovenbenen te strak zit en dat vind ik lelijk.
Gast- Gast
Donkergroen wil ik graag. Vind dat ook altijd jammer met knieën. Misschien toch maar niet bestellen. Hij is ook pas begin dec. leverbaar.Caroline. schreef:Toevallig heb ik die broek vandaag ook aan (in het donkergroen, thuis heb ik ook nog een grijze liggen) en ik heb het precies hetzelfde! En het is echt niet pas na een dag, het is echt na een paar minuten. Nadat ik één keer ben gaan zitten zitten er al echt van die knieën in. Zonde van 't geld dus!
Rush- Lady Post-a-lot
vind deze zo leuk, maar loop je die dan ook nog heel erg uit?
http://www.hm.com/nl/product/01432?article=01432-C&variant=036
http://www.hm.com/nl/product/01432?article=01432-C&variant=036
Gast- Gast
Het ligt er bij mij heel erg aan welke broek het is. Maar ik ben ook een beetje klaar met de H&M broeken, de meeste lopen echt teveel uit.
Gast- Gast
Hm, wisselende ervaringen dus. Het is echt na een paar minuten al, als ik een beetje loop en een paar keer ga zitten. Misschien ziet het er niet eens zo stom uit, maar het voélt zo raar, alsof je constant moet hijsen. Toch maar terug naar pantalons en gewone jeans misschien. Iemand interesse in slechts één keer gedragen broeken maat 40? Of ik moet er gewoon aan wennen.
Lonely Goatherd- Prater
Ik heb een andere van de H&M (van 39,95 met 98 procent katoen en 2 procent elasthaan, daar hebben ze heel veel modellen in) en die blijft de hele dag dezelfde maat (ook na zitten, staan, fietsen, omkleden...). Ik was hem wel zonder wasverzachter, ik heb eens gehoord dat dat zou helpen maar weet niet of dat nou de truc is.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik heb er 1 van esprit en na een paar uur zakt hij ook af. Heeeel irritant
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ella schreef:Ik heb er 1 van esprit en na een paar uur zakt hij ook af. Heeeel irritant
+1.
Gast- Gast
Lonely Goatherd schreef:Hm, wisselende ervaringen dus. Het is echt na een paar minuten al, als ik een beetje loop en een paar keer ga zitten. Misschien ziet het er niet eens zo stom uit, maar het voélt zo raar, alsof je constant moet hijsen. Toch maar terug naar pantalons en gewone jeans misschien. Iemand interesse in slechts één keer gedragen broeken maat 40? Of ik moet er gewoon aan wennen.
Ik denk niet dat je skinny jeans meteen op hoeft te geven. Ik denk dat je gewoon pech hebt met dit merk en model. Ik heb iets van 6 skinny's en geen van allen doen dat. Blijf hoop houden!
Gast- Gast
Voor ik zwanger was kocht ik broeken al maat of 2 kleiner. Dat je zeg maar rood aangelopen bent als je de broek eenmaal aan hebt. Deze tip heb ik van een vriend gekregen die de inkoop van Gstar doet. He was right. Zo zitten mijn nieuwe jeans paar uur niet lekker maar daarna zit 't perfect. Nu ik zwanger ben kan ik geeneens mijn horloge verdragen en zit alles me te strak en loop ik liefst butt naked. Alles zit me zo strak!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Voor ik zwanger was kocht ik broeken al maat of 2 kleiner. Dat je zeg maar rood aangelopen bent als je de broek eenmaal aan hebt. Deze tip heb ik van een vriend gekregen die de inkoop van Gstar doet. He was right. Zo zitten mijn nieuwe jeans paar uur niet lekker maar daarna zit 't perfect. Nu ik zwanger ben kan ik geeneens mijn horloge verdragen en zit alles me te strak en loop ik liefst butt naked. Alles zit me zo strak!
Haha! Dat hoef ik niet eens te proberen! Heb maat 27, als ik een 26 koop snijdt dat de hele dag in mijn buik en vajayjay. Vooral als ik zit.
Gast- Gast
Nee heb ik geen last van. Ik koop altijd 25 ipv 26.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Skinny Bitch
» Hoe grijze skinny te combineren?
» Rode skinny jeans
» Gezocht: soort van baggy skinny
» Gezocht, fijne niet rekkende skinny jeans!
» Hoe grijze skinny te combineren?
» Rode skinny jeans
» Gezocht: soort van baggy skinny
» Gezocht, fijne niet rekkende skinny jeans!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: