Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

strandkleding probleem

+5
Melis_je
Monte
Blond
TNMN
Mamsie
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

strandkleding probleem Empty strandkleding probleem

Bericht  Mamsie vr 25 maa 2011 - 5:16

Na heel het internet te hebben afgespeurd weet ik het niet meer.
Ik heb na mijn zwangerschap geen mooie buik meer en wil daarom geen gewone bikini dragen. Ik heb een monokini besteld maar die was vreselijk. Ook heb ik net de bikini van de H&M binnen gekregen met een hoog broekje maar ook dat was geen porem.
Dus mijn onderbuik moe bedekt zijn en eigenlijk zou ik een broekje moeten nemen wat pijpjes heeft want er zitten toch ook wel veel putjes in mijn biggie ass.
Wat vinden jullie moet ik voor een mega degelijke tankini gaan met een broekje met pijpjes of schijt hebben aan die golfbalbillen en toch zoiets bestellen?

strandkleding probleem 46125_blk_fnt
strandkleding probleem 46125_blk_bck
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

strandkleding probleem Empty Re: strandkleding probleem

Bericht  TNMN vr 25 maa 2011 - 5:20

Mamsie schreef:Na heel het internet te hebben afgespeurd weet ik het niet meer.
Ik heb na mijn zwangerschap geen mooie buik meer en wil daarom geen gewone bikini dragen. Ik heb een monokini besteld maar die was vreselijk. Ook heb ik net de bikini van de H&M binnen gekregen met een hoog broekje maar ook dat was geen porem.
Dus mijn onderbuik moe bedekt zijn en eigenlijk zou ik een broekje moeten nemen wat pijpjes heeft want er zitten toch ook wel veel putjes in mijn biggie ass.
Wat vinden jullie moet ik voor een mega degelijke tankini gaan met een broekje met pijpjes of schijt hebben aan die golfbalbillen en toch zoiets bestellen?

strandkleding probleem 46125_blk_fnt
strandkleding probleem 46125_blk_bck

Ik zeg schijt hebben, want je hebt een mooi figuur (van wat ik op de foto's heb gezien), wat maken die putjes in je billen nou uit (vind ik dan) smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond vr 25 maa 2011 - 5:26

Lieve schat, jij hebt drie kinderen met je lichaam gekregen, en je bent geen 16 meer. Dat wil nog niet zeggen dat je daarom geen bikini meer aankan hoor! Ik ben een stukje steviger dan jij bent waarschijnlijk (heb maat 40), en ik trek ook een bikini aan. Mijn moeder (maat 44) trekt ook een bikini aan!

Jij kan dat zeker nog hebben. Ik denk dat 80% van de vrouwen putjes heeft, nou en!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Monte vr 25 maa 2011 - 5:29

TNMN schreef:
Mamsie schreef:Na heel het internet te hebben afgespeurd weet ik het niet meer.

Ik zeg schijt hebben, want je hebt een mooi figuur (van wat ik op de foto's heb gezien), wat maken die putjes in je billen nou uit (vind ik dan) smile
+1
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 5:33

Ik zeg ook schijt hebben... ik heb al mn hele leven een dikke kont met putjes en volgens mij heb ik nog nooit een broekje met pijpjes gehad. Dat kleed ook niet echt af.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 25 maa 2011 - 5:35

I know ik mag ook niet klagen want ik ben nog steeds slank maar mijn buik is echt een verschrompeld velletje.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Blond vr 25 maa 2011 - 5:37

Mamsie schreef:I know ik mag ook niet klagen want ik ben nog steeds slank maar mijn buik is echt een verschrompeld velletje.

In die buik hebben wel drie hele mooie kindjes gezeten hoor smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Mamsie vr 25 maa 2011 - 5:43

_Chance schreef:
Mamsie schreef:I know ik mag ook niet klagen want ik ben nog steeds slank maar mijn buik is echt een verschrompeld velletje.

In die buik hebben wel drie hele mooie kindjes gezeten hoor smile

Jaa dat is ook zo hoor!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 7:31

Je moet dan waar jij je prettig in voelt!
Als je je niet op je gemak voelt in een bikini zou ik het niet doen.

Ik ga voor de mega degelijke tankini of een badpak. :P
Omdat ik me in bikini no way op mijn gemak zal voelen.
Moet alleen even kijken welke het beste zit/staat.

Badpak

Tankini

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:36

Is het echt zo erg Mamsie? Kan me best voorstellen dat je er mee zit hoor, als je vroeger een strak buikje had. Is dit nog enigszins te verhelpen met buikspieroefeningen denk je?

Is dit niks voor jou?

strandkleding probleem Ball-crunch-buikspieroefening

Is geen bikini, haha Very Happy Heb hem sinds deze week en vroeger op de sportschool. Krijg je echt strakke buikspieren van, het is heel zwaar! En kost rond de 17 euro.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:38

Oh ja en verder zou ik er maling aan hebben, inderdaad je hebt 3 kindjes in je buik gedragen en dan is niet alles perfect meer. Niet iedereen op het strand heeft een modellenfiguur, dus ik zou er lekker in mijn bikini gaan liggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:40

Die putjes ziet echt niemand behalve jijzelf!

Je hebt alsnog een prachtig figuur. Ik zou het eerder zonde vinden als je jezelf helemaal gaat bekleden omdat je niet meer durft. Zo'n soort ding wat je laat zien, lijkt me wel mooi bij je staan, maar ik denk dat je uiteindelijk zelfs het mooiste er uit ziet in bikini!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 10:06

Dat soort dingen valt jezelf toch altijd meer op dan anderen. Het moeten wel bijna kraters zijn, voordat iemand van drie meter afstand het ook kan zien en zo erg zal het vast niet zijn.

Ik draag zelf sinds mijn zwangerschap een figuurcorrigerend badpak. Bij de Wehkamp hebben ze best hippe, ik had deze ook wel willen dragen als mijn buik nog wel 100% strak was geweest.

Het rimpelvelletje kan ook nog wat bijtrekken! Ik dacht eerst ook dat het nooit meer goed kan, maar nu na anderhalf jaar is mijn buik bijna weer zo plat als eerder.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 25 maa 2011 - 11:32

Jaa Jen het is wel erg ja. Tenminste dat vind ik. Mijn vel is onder mijn navel gewoon een rimpel velletje en boven mijn navel zit ook nog een lelijk stukje. Ik moet ook wel echt gaan trainen, dan zal het wel wat mooie worden. Helaas kan ik dat nog niet lichamelijk omdat ik nog steeds erg veel last van mijn bekken heb.
Zo'n bal heb ik al wel is mee in mijn handen gestaan idd, heb hem toen niet gekocht omdat ik zoiets had van die is hier in huis binnen een week stuk haha.

Marin, klopt hoor die putjes zie ik maar ze zijn er wel! Ik weet wel dat ik niet mag klagen hoor maar in een bikini voel ik me denk ik nu niet op mijn gemak. Ik heb drie kinderen dat weet ik maar omdat ik toch nog jong ben zien mensen dat niet aan mij en dan schaam ik me toch ervoor.
Als ik de kids bij me heb vind ik het al minder erg haha.

Twellie, ik heb natuurlijk wel 3 kinderen en geen 1. Na de eerste was mijn buik nog rete strak en na de 2e al wat minder. Maar nu is het (voor mij ) drama.

Ik denk dat ik maar gewoon alleen maar op mijn buik op het strand ga liggen hahaa.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:41

Mamsie schreef:Jaa Jen het is wel erg ja. Tenminste dat vind ik. Mijn vel is onder mijn navel gewoon een rimpel velletje en boven mijn navel zit ook nog een lelijk stukje. Ik moet ook wel echt gaan trainen, dan zal het wel wat mooie worden. Helaas kan ik dat nog niet lichamelijk omdat ik nog steeds erg veel last van mijn bekken heb.
Zo'n bal heb ik al wel is mee in mijn handen gestaan idd, heb hem toen niet gekocht omdat ik zoiets had van die is hier in huis binnen een week stuk haha.

Marin, klopt hoor die putjes zie ik maar ze zijn er wel! Ik weet wel dat ik niet mag klagen hoor maar in een bikini voel ik me denk ik nu niet op mijn gemak. Ik heb drie kinderen dat weet ik maar omdat ik toch nog jong ben zien mensen dat niet aan mij en dan schaam ik me toch ervoor.

Twellie, ik heb natuurlijk wel 3 kinderen en geen 1. Na de eerste was mijn buik nog rete strak en na de 2e al wat minder. Maar nu is het (voor mij ) drama.

Ik denk dat ik maar gewoon alleen maar op mijn buik op het strand ga liggen hahaa.

En een parero, is dat niks voor jou? Hoe heet dat? Zo'n kort omslagdoekje voor om je heupen, en dan doe je hem net wat boven je navel! Ik vind het een geniaal idee van mezelf Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 25 maa 2011 - 12:01

Jen_ schreef:
Mamsie schreef:Jaa Jen het is wel erg ja. Tenminste dat vind ik. Mijn vel is onder mijn navel gewoon een rimpel velletje en boven mijn navel zit ook nog een lelijk stukje. Ik moet ook wel echt gaan trainen, dan zal het wel wat mooie worden. Helaas kan ik dat nog niet lichamelijk omdat ik nog steeds erg veel last van mijn bekken heb.

En een parero, is dat niks voor jou? Hoe heet dat? Zo'n kort omslagdoekje voor om je heupen, en dan doe je hem net wat boven je navel! Ik vind het een geniaal idee van mezelf Very Happy

Volgens mij is dat een heel raar gezicht als je die zo hoog knoopt. Maar was wel van plan zo'n ding aan te schaffen voor mijn golfbalbillen laughcry Wie weet kan het best.
Jij bent toch ook geniaal!?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 12:08

Mamsie schreef:
Jen_ schreef:

Volgens mij is dat een heel raar gezicht als je die zo hoog knoopt. Maar was wel van plan zo'n ding aan te schaffen voor mijn golfbalbillen laughcry Wie weet kan het best.
Jij bent toch ook geniaal!?

Ja dat is misschien ook zo, beetje raar zo hoog. Hmm maar als je hem nonchalant omknoopt valt het toch minder op!
Ja ik ben geniaal, soms nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 23:56

Die sportballen werken echt als een tierelier als je strakker in je vel wilt komen. En die zijn ook niet zo snel stuk te krijgen hoor.

Wij weten natuurlijk niet precies hoe je buik er nu uit ziet en of het echt zo erg is als jij het vind. Maar jij moet je prettig voelen.
Maaar... ik vind die (hoe noem je het?) in je openingspost wel veel leuker dan ge gemiddelde bikini!

Gast
Gast

Bericht  Melis_je za 26 maa 2011 - 0:33

Als jij al geen bikini aan mag, mag niemand het, hoor. Misschien zag je er vroeger strakker uit, maar je ziet er nog steeds beter uit dan de overgrote meerderheid op het strand. Niets ten nadele van die andere vrouwen trouwens.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 3:09

Wat vind je van zoiets? Ik vind jouw wel het type (zoals je op internet overkomt haha) die wel iets trendy's/sexiers aandurft op het strand. Ze zijn wel gewoon zwart ik weet niet of je kleurtjes leuker vind.. maar goed haha ik probeer maar wat nerd

Gaat precies over je navel heen.
strandkleding probleem Image1xl

strandkleding probleem Image1xl

Gast
Gast

Bericht  Mamsie za 26 maa 2011 - 23:37

Wow die eerst is erg mooi. Maar denk dat die niet op zn plek blijft zitten bij mij en met 3 kinders doe toch erg graag op hun moeder klimmen. Dat is met een gewone bikini al een opgave.

Ik heb die uit de openingspost maar besteld. Als dat niks is dan geef ik het op! haha

thxz ladies!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  ShallY zo 3 apr 2011 - 7:58

Jen_ schreef:Is het echt zo erg Mamsie? Kan me best voorstellen dat je er mee zit hoor, als je vroeger een strak buikje had. Is dit nog enigszins te verhelpen met buikspieroefeningen denk je?

Is dit niks voor jou?

strandkleding probleem Ball-crunch-buikspieroefening

Is geen bikini, haha Very Happy Heb hem sinds deze week en vroeger op de sportschool. Krijg je echt strakke buikspieren van, het is heel zwaar! En kost rond de 17 euro.

Helpt zo'n bal echt?!
Waar zijn die te koop, wil ik ook hebben!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 4:45

Als een tierelier!
Ik heb er ooit één bij kruidvat gekocht voor een tientje.
Nu gebruik ik er 1 van kijkshop, met een opblaasband eronder zodat de band niet wegrolt en er zitten ook nog zulke dingen voor je armen bij.

strandkleding probleem 664047

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 7:45

Shally wij hebben die van ons gekocht bij Intersport voor 16 euro. Wel wat duurder dan die van Coco zie ik. Ik zie nu na 2 weken als een heel klein beetje verschil Very Happy

Coco hoe werkte het zo snel bij jou, ik bedoel zag je blokjes of werd je buik platter?

Gast
Gast

Bericht  knets ma 4 apr 2011 - 7:54

Kom op meis.. Als jij al geen bikini meer aan kan dan kan ik dat helemaal niet pale En ik was juist zo trots op m'n nieuwe buik...
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud