Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

+4
Caroow
smurfin22
Rovine
Thary
8 plaatsers

Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Thary di 1 maa 2011 - 1:40

Mijn vriend en ik hebben allebei een baan waarvoor wij onregelmatig werken, hij 40 uur per week en ik 32.
We wonen samen maar het komt serieus meerdere keren voor dat wij via briefjes en sms communiceren omdat onze diensten langs elkaar heen lopen.
Nu ook, ik had gisteravond een late dienst en was om 23:45 thuis, hij heeft vandaag eerst een vroege dienst van 07:00 tot 15:00 en daarna van 23:00 tot 07:00 en komt tussendoor wel thuis maar moet dan slapen.
Ik heb vanavond weer een avonddienst en moet om 16:00 beginnen dus ben net weg al hij thuis komt. Morgen slaapt hij dus overdag tot een uur of 13/14 en moet om 16:00 weer beginnen voor een late maar ik heb een dagdienst dus ik ga het bed uit als hij het bed in gaat. Neutral
Toen we nog op hetzelfde burerau werkte, hielden de roosteraars een beetje rekening met ons qua diensten indelen maar ik werk nu in een ander district met dit als gevolg.

Wie herkend dit en hoe gaan jullie hiermee om?

Thary
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 44
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Rovine di 1 maa 2011 - 2:21

Dan zeggen we op maandag gewoon "tot donderdag".

En communiceren via sms.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Thary di 1 maa 2011 - 2:44

Nobucta schreef:Dan zeggen we op maandag gewoon "tot donderdag".

En communiceren via sms.

Zou jij dat doen of zitten jullie ook in deze situatie? Voor de dieren is het wel lekker, die zijn bijna nooit alleen thuis smile

Thary
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 44
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  smurfin22 di 1 maa 2011 - 2:44

Ik herken je probleem wel een beetje al is het bij mij anders.

Ik zie mijn vriend alleen in het weekend omdat we ver van elkaar wonen.
Maar ook ik werk onregelmatige diensten en moet dus ook heel vaak in het weekend.

Mijn vriend werkt altijd op vrijdagavond, en de zaterdag middag en avond.
Als ik vrij ben, ben ik het weekend vaak daar
maar als ik moet werken zie ik mijn vriend dus of alleen de zondag avond na mijn werk, maar als ik een late dienst heb op zondag zie ik hem dus helemaal niet.

Met als gevolg dat ik hem soms 2 of zelf 3 weken helemaal niet zie.

Ik had zelf verwacht dat ik hier wel mee om zou kunnen gaan en er wel aan zou wennen.
Maar vind het nog steeds erg moeilijk.
smurfin22
smurfin22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Thary di 1 maa 2011 - 2:53

Ja, toen we nog niet samen woonde zagen we elkaar ook een stuk minder. Wel op het bureau en collega's wisten daar ook wel dat wij een relatie met elkaar hebben maar we vonden het niet nodig/kunnen om dat te laten merken, werk is werk. Onze diensten liepen vooral in het begin heel erg langs elkaar heen, de roosteraars konden daar geen rekening mee houden zeiden ze. Mede daarom zijn we toen gaan samenwonen en toen werden onze diensten opeens zonder dat we erom vroegen wel redelijk op elkaar afgesteld, niet altijd maar wel een stuk meer.
Maar ja, nu werk ik dus in een andere regio en begint het communiceren met briefjes en sms weer Rolling Eyes Ach, zo zijn we niet snel op elkaar uitgekeken en blijven we verliefd zullen we dan maar denken smile

Thary
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 44
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Caroow di 1 maa 2011 - 4:09

De ene week werk ik tegelijk met mijn vriend en zien we elkaar 24/7 (zelfde bedrijf). De andere week zie ik hem amper. Dan zeg ik als we op zaterdag gaan slapen, tot woensdag. Op het werk zien we elkaar wel even snel, maar daar kan je moeilijk over de boodschappen of de afwas overleggen.

Als ik hem een paar dagen niet zie, vind ik het vervelend, maar af en toe een middagje alleen thuis is wel lekker, dan kan ik lekker huiswerk maken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Joli86 di 1 maa 2011 - 22:58

Mijn broer en zijn vriendin hebben ook allebei onregelmatige diensten, een hele tijd is dat goed gegaan maar nu is mijn broer op zoek naar ander werk waardoor hij gewoon dagdiensten kan gaan werken.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  JD do 3 maa 2011 - 3:11

herkenbaar...

Ik werk 4 om 5 dagen in de week overdag, en vriendlief werkt 5 a 6 dagen in de week s avonds. Ik werk gemiddeld van 8 tot 5, vriendje werkt van half5 tot 2 uur s nachts op zn vroegst....als hij thuiskomt lig ik te slapen.
Wij hebben weken dat we geen 1 dag samen vrij zijn en elkaar echt bijna niet zien, heeeel af en toe hebben we zowaar samen een avondje vrij.

Ik baal er onwijs van, inderdaad vooral wat betreft communicatie, maar ook het feit dat hij in het weekend werkt, en dus nooit meekan naar feestjes,verjaardagen enzo....zit ik daar weer alleen tussen alle stelletjes.

Sja wat we eraan doen....? Hij begint steeds vaker over een andere baan, en het enige wat ik doe is daar superenthousiast op reageren, omdat ik dolgraag zou willen dat we wat meer tijd samen hebben.
Het enige waar het straks handig voor is, is met kinderen. We hebben nooit opvang nodig.... maar aan de andere kant; omdat ik elke avond alleen thuis ben, zal ik altijd oppas moeten regelen als ik wil sporten/een hobby wil uitoefenen/met de meiden op stap wil/ een verjaardag heb....

dus sja, de situatie is nou eenmaal zo, daar verandert nu niks aan en ik wist het dat ik eraan begon.....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Rovine do 3 maa 2011 - 3:18

Thary schreef:
Nobucta schreef:Dan zeggen we op maandag gewoon "tot donderdag".

En communiceren via sms.

Zou jij dat doen of zitten jullie ook in deze situatie? Voor de dieren is het wel lekker, die zijn bijna nooit alleen thuis smile

Ik zit in die situatie in de zin dat ik fulltime van half 9 tot 5 werk en hij meestal net tegen vijven begint en ook zaterdag werkt. We lopen elkaar steeds mis op zulke dagen; als ik opsta slaapt hij nog, als ik thuiskom is hij weg, als ik ga slapen komt hij net thuis.

Onze Henk vindt het iig heerlijk, het liefst zou hij 24/7 zijn persoonlijke aaier hebben.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Filoria za 5 maa 2011 - 3:56

Wij hebben dit ook. Ik vind het vooral jammer dat we maar heel soms tegelijk naar bed gaan. Maar daar hebben we een oplossing voor:

Als we een keer overdag allebei vrij zijn gaan we dan gewoon even het bed in om wat naast elkaar te liggen/knuffelen/kletsen. Want dat mis ik echt als we elkaar een paar avonden niet zien!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:32

Ik dacht dat je vriend boswachter was? Of is hij nou jeugdagent/rechercheur bij de politie? Of kan hij gewoon niet kiezen? Of kun jij niet kiezen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Moon zo 6 maa 2011 - 0:05

Wat voor werk doen jullie beide als ik vragen mag?
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 9:40

Jammer dat je mijn vraag niet beantwoord in je eigen topic maar wel reageert in topics van een ander. Zeker als je maar eens in de zoveel dagen komt kijken, dan kijk je toch ook naar je eigen topics?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat? Empty Re: Allebei onregelmatige diensten, hoe doen jullie dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum