Hoe doen jullie dit?
+8
Jeanette
KOL
Sneeuwvlok
_Muppit
Arwyn
Melis_je
Caresses
Polly
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe doen jullie dit?
Ik heb erg veel rokjes en draag die dan ook graag. Nu heb ik alleen het volgende probleem; met dit warmere weer vind ik een legging en laarzen te winters ogen en ook te warm. Een legging eronder en dan met een open schoentje/pump vind ik weer niet mooi en blote benen is te koud... Panty's vind ik voor een doordeweekse dag vaak te classy dus komt het erop neer dat ik nu geen rokje aan kan...
Hoe doen jullie dit?
Hoe doen jullie dit?
Gast- Gast
Re: Hoe doen jullie dit?
Ik ken het probleem, daarom draag ik broeken of wacht ik tot het warm genoeg is voor blote benen en open schoenen. Ik vind het ook jammer!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Als het zonnig is toch blote benen. Anders of een panty of een broek in plaats van rokje.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Een panty en een informele jurk/rok. Liever te classy dan een driekwartbroek.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Die komt er hier sowieso niet in. Meestal kies ik maar weer voor een jeanslegging in het zwart of wit met een leuke top.Melis_je schreef:. Liever te classy dan een driekwartbroek.
Gast- Gast
Ik heb gewoon geen stijl, dus draag onder een rokje lekker een legging
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik draag gewoon een legging eronder met ballerina's of platte schoentjes.
Gast- Gast
Arwyn schreef:Ik heb gewoon geen stijl, dus draag onder een rokje lekker een legging
+1`én driekwartbroeken !
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
Isabella schreef:Ik draag gewoon een legging eronder met ballerina's of platte schoentjes.
Dit dus.
Gast- Gast
Ik denk dat er voor jouw probleem niet echt een oplossing is..
Ik draag nu wel gewoon leggins namelijk, vind dat dat prima kan. Doe altijd gewoon lage schoenen eronder, zoals deze:
en dan het bovenste stukje omgeslagen.. vind ik heel leuk staan.
Verder zie ik altijd veel mensen met flatjes, maar daar kan ik niet op lopen, anders zou ik die ook wel aandoen
Ik draag nu wel gewoon leggins namelijk, vind dat dat prima kan. Doe altijd gewoon lage schoenen eronder, zoals deze:
Verder zie ik altijd veel mensen met flatjes, maar daar kan ik niet op lopen, anders zou ik die ook wel aandoen
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Lize schreef:Isabella schreef:Ik draag gewoon een legging eronder met ballerina's of platte schoentjes.
Dit dus.
+1
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Ik draag gewoon een legging met een ballerina of open schoentje eronder. Ik weet niet of je pumps draagt, maar dat is er ook erg leuk onder.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Sneeuwvlok schreef:Ik denk dat er voor jouw probleem niet echt een oplossing is..
De omgeslagen schoenen
Melis_je- Kletskop
Wat ga je kiezen, Purple? Ook harembroeken vind je lelijk, toch? Ik denk dat je je beenhaar moet laten staan zodat je het niet meer koud hebt in korte rokjes.
Melis_je- Kletskop
Ik neem dan gewoon een jasje mee voor als ik echt bevries en doe open schoenen aan die wat hoger sluiten, echte enkel-enkellaarsjes dus (of meer bijna kuit-enkellaarsjes), maar dan wel met open teen. Vind het prima kunnen!
Ik heb trouwens een hele toffe broek tot net onder de knie die ik zonder schaamte aandoe maar dan meestal als het waait en rokjes echt geen optie zijn
Ik heb trouwens een hele toffe broek tot net onder de knie die ik zonder schaamte aandoe maar dan meestal als het waait en rokjes echt geen optie zijn
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ik draag vrijwel altijd rokjes en jurkjes en ik draag gewoon leggings. Ik draag wel vrijwel altijd lange leggings tot op mijn enkels en dan leuke sandaaltjes of slippers. Ik zou inderdaad geen laarzen meer aan doen maar slippers onder een legging/rokje/jurkje is niks mis mee hoor!
Gast- Gast
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is ofzo maar ik vind het gewoon niet mooi staan... Ik maak het mezelf gewoon erg lastig daardoor.appeltje schreef:slippers onder een legging/rokje/jurkje is niks mis mee hoor!
Gast- Gast
Denk het ook. Goeie tip, thanks!Melis_je schreef: Ik denk dat je je beenhaar moet laten staan zodat je het niet meer koud hebt in korte rokjes.
Gast- Gast
Ik heb van die leggings van panty stof.. Tot onder de knie.. En dan ballerina's eronder (of slippertjes)
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Arwyn schreef:Ik heb gewoon geen stijl, dus draag onder een rokje lekker een legging
+1
Met dit weer een lange legging (geen termo) en ballerina's. Met warmer weer 3/4 legging met ballerina's. En soms pumps, maar omdat ik vocht vasthoud met het warme weer, zit dat weer niet lekker.
Gast- Gast
Wat is er nou weer te classy aan een panty? Je kunt ook een matte nemen.
Gast- Gast
of een gekleurde( bv zwart) en dan dik.Jen_ schreef:Wat is er nou weer te classy aan een panty? Je kunt ook een matte nemen.
Ik draag dan gewoon rokjes met een lange legging en dan gympjes of balarina's of slippers eronder.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik zou ook een gekleurde, iets dikkere panty aantrekken, kun je nog leuk mee variëren ook. Maareh, persoonlijk heb ik er geen last van. Ik heb de zomer door blote benen en anders trek ik een broek/tregging aan. Ik doe niet aan leggings en ook niet aan huidskleurige, dunne panty's.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Zou jij dit doen?
» Wat zou je doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Zou jij dit doen?
» Wat zou je doen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: