Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zoon wilt alleen mama

+7
Susan
Puggle
loesje
Vixen
Manderijn
_Blush_
Ellebel
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zoon wilt alleen mama - Pagina 2 Empty Re: Zoon wilt alleen mama

Bericht  Susan zo 21 jul 2013 - 10:23

Mijn reactie is deels op Blush en Lejow, verder zeg ik niks nieuws ten opzichte van daarnet.

Verder weet ik niet hoe zwaar het is, ik ben er verder niet bij. Als jij schrijft dat het de band niet ten goede komt dan vind ik dat wel heftig. Als je het anders bedoelt, tja, dat kan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoon wilt alleen mama - Pagina 2 Empty Re: Zoon wilt alleen mama

Bericht  Ellebel zo 21 jul 2013 - 10:27

_Blush_ schreef:De opvang ging bij ons echt niet goed in het begin... E. was 6 maanden, we zijn er op voorhand een paar keer naartoe gegaan om te wennen, en telkens was het krijsen en brullen. De eerste weken sliep ze daar helemaal niet of heel kort.
Hoe oud is je zoontje als hij zou moeten gaan?

Heel langzaamaan ging het beter. Nu nog huilt ze als ik haar afzet, maar gelukkig duurt dat nooit lang (als ik in de gang ben, hoor ik haar al niet meer). Bij oma's en opa's ging het al wel sneller goed.

Ik begrijp echt dat je vriend zich afgewezen voelt, mijn vriend had dit ook. Het ene moment wilde hij haar na 5 minuten al in mijn armen duwen, de andere keer hield hij het vol. Tuurlijk heeft het tijd nodig om elkaar te leren kennen, maar mijn vriend vond het niet leuk dat ik haar zo snel stil kreeg. Het is inderdaad logisch dat de band met mama sterker is door 9 maanden in de buik te zitten, maar papa heeft ook 9 maanden meegeleefd en afgeteld en zich voorstellingen gemaakt van een klein ukje slapend in zijn armen. Dan is het niet leuk als je kind in jouw armen alleen maar huilt en bij mama meteen stil is...

B is 15 weken als hij naar de opvang gaat. Wat vervelend zeg dat je dochter het zo moeilijk had. Daar ben ik dus ook bang voor.. Hoe is de opvang ermee om gegaan?

Ik begrijp mijn man ook, maar vind ook dat hij zich wat moet vermannen. Dat doet hij nu ook en het gaat al beter maar helaas nog niet zo goed dat ik zoon een paar uur met hem alleen 'durf' te laten.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: