Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

keelamandelen

2 plaatsers

Ga naar beneden

keelamandelen Empty keelamandelen

Bericht  woezel za 28 jan 2012 - 5:13

Afgelopen week weer met M naar de logopodiste geweest, omdat hij voor anderen moeilijk te verstaan blijft.
Nu is zij tevreden over zijn uitspraak. Maar zij vermoed dat zijn keelamandelen het belemmeren. Nu zijn zijn neusamandelen er al uit. Zijn keelamandelen zijn al jaren gigantisch, maar de kno arts haalt ze er liever niet uit. Maar nu toch dringend verzoek gehad om ze te laten verwijderen. Dus binnenkort weer heen, en voor 1 maart hebben we hem alvast op de lijst gezet voor de ingreep.

Nu vroeg ik me af wie er ervaring mee hebt. Het schijnt zwaarder te zijn als de neusamendelen. Maar hoelang hebben ze er last van enz?

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

keelamandelen Empty Re: keelamandelen

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 5:25

2-3 dagen, verder niet. Het valt reuze mee gelukkig. Succes in ieder geval. Het zal echt stukken schelen, dat heb ik hier bij de jongens in ieder geval wel gemerkt.

Gast
Gast

Bericht  Thunder za 28 jan 2012 - 5:40

Lieskuh schreef:2-3 dagen, verder niet. Het valt reuze mee gelukkig. Succes in ieder geval. Het zal echt stukken schelen, dat heb ik hier bij de jongens in ieder geval wel gemerkt.
helemaal mee eens, niks aan toe te voegen. T. at hier zelfs de volgende dag alweer warm mee 's avonds.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  woezel za 28 jan 2012 - 6:33

Ben benieuwd of het scheelt. De kno arts zegt altijd van niet. Maar meer kunnen we niet doen qua spraak. Dus wij gaan ervoor. Ben blij om te lezen dat het bij jullie kinderen mee viel.

woezel
Prater
Prater

Bericht  Thunder za 28 jan 2012 - 8:41

Wat een verschil in artsen dan. T.im had niet eens last, maar ze waren wel super groot. Ze zaten tegen zijn huig aan. Uit voorzorg ging hij ze verwijderen, zonder enig probleem. Qua spraak kan ik nog niet veel zeggen, ben pas sinds 3 weken weer met logopedie gestart.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  woezel za 28 jan 2012 - 8:46

Inderdaad dat lees ik bij meerdere. Daarom gaan we er nu voor. Hij heeft de vorige keer wel gezegd dat als we het echt wilde. Maar dan ga je weer twijfelen omdat hij het niet nodig vind.
Hoelang is het bij t geleden. Hier afgesproken dat we een maand na de ingreep weer naar monopolie gaan n

woezel
Prater
Prater

Bericht  Thunder za 28 jan 2012 - 8:48

Hij is 3 januari geopereerd en we zijn een week later weer met logo gestart.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven