Maar 1 sekspartner hebben gehad, wat vind jij?
+17
Viva
kwak
Lynn_
Yvke
jena
Exogenesis
Destino
Floor
mzcharlotte
Sanne
Nyx
Pineco
Moira
Caresses
Eep
Davinia
Rizzo
21 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maar 1 sekspartner hebben gehad, wat vind jij?
Is het een gemis dat je nooit weet hoe het met een ander is? Of vind je het juist een mooie gedachte? Voor degene die die maar 1 sekspartner gehad hebben, heb je het gevoel dat je iets gemist hebt?
Ik zal beginnen. Ik heb alleen seks gehad met mijn vriend, en ik vind het soms verrekte jammer en lastig dat hij mijn enige sekspartner is. Ik heb toch het gevoel dat ik wat mis/gemist heb of zo, en ben af en toe gewoon heel nieuwsgierig hoe het met iemand anders is. Maar ik vind mijn vriend fantastisch en om er nu een goede, lange relatie voor op het spel te zetten.. Nee dat zou ik op dit moment niet zo snel doen.
Ik zal beginnen. Ik heb alleen seks gehad met mijn vriend, en ik vind het soms verrekte jammer en lastig dat hij mijn enige sekspartner is. Ik heb toch het gevoel dat ik wat mis/gemist heb of zo, en ben af en toe gewoon heel nieuwsgierig hoe het met iemand anders is. Maar ik vind mijn vriend fantastisch en om er nu een goede, lange relatie voor op het spel te zetten.. Nee dat zou ik op dit moment niet zo snel doen.
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Re: Maar 1 sekspartner hebben gehad, wat vind jij?
Ik heb altijd gezegd dat ik alleen maar naar bed wilde met de jongen waar ik mee zou trouwen en dat is nog gelukt ook. Ik heb er geen moeite mee. Ik heb vaak de kans gehad met anderen naar bed te gaan, maar vond die relaties nooit serieus genoeg daarvoor. Ben er ook totaal niet nieuwsgierig na hoe andere mannen zijn. Mijn vriend is goed genoeg voor me.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik heb ook maar 1 bedpartner gehad, en daarmee ga ik binnenkort trouwen.
Mij maakt het helemaal niets uit, ik heb wel eens de kans gehad met iemand anders. Maar ik ben heel blij dat ik dat niet heb gedaan, die 'relatie' was na 3 weken uit en meneer was nogal manipulatief. Ik vind het ook een mooi idee dat mijn verloofde en ik dit samen hebben gedeeld, echt iets van ons samen (we waren voor elkaar de eerste). Nieuwsgierig naar andere mannen ben ik totaal niet, vind het met mijn vent veel te leuk haha.
Mij maakt het helemaal niets uit, ik heb wel eens de kans gehad met iemand anders. Maar ik ben heel blij dat ik dat niet heb gedaan, die 'relatie' was na 3 weken uit en meneer was nogal manipulatief. Ik vind het ook een mooi idee dat mijn verloofde en ik dit samen hebben gedeeld, echt iets van ons samen (we waren voor elkaar de eerste). Nieuwsgierig naar andere mannen ben ik totaal niet, vind het met mijn vent veel te leuk haha.
Eep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13
In mijn vorige relatie was ik op een gegeven moment ook benieuwd hoe het zou zijn met een ander. Desondanks ging ik daarvoor mijn relatie niet op het spel zetten. Op zich is het een mooie gedachte, maar ik vind het zeker wel een gemis. Gelukkig staat de teller inmiddels niet meer op 1.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn vriend is ook mijn enige bedpartner. We hebben op jonge leeftijd 'verkering' gekregen. Ik mis andere bedpartners niet. De seks is bij ons super en we weten precies wat we lekker vinden. Maar ik denk dat ik ook niet het type van een ONS ben of iets in die richting. Daarnaast geeft het toch best een speciaal gevoel dat we elkaars eerste en enige tot nu toe zijn.
Ik krijg veel ervaringen van vriendinnen te horen, kan er zelf niet over meepraten .. Maar volgens hun is de eerste keer/keren echt niet zo lekker met een nieuw iemand (wel spannend..). Je kent elkaar niet goed, weet niet wat je lekker vind. Daarnaast heb ik ook doemscenario's gehoord van ongewassen zaakjes, kleintjes waar ze niks van voelden, even klaarkomen en dan weer vertrekken etc. Conclusie: ik vind het wel best zo!
Ik krijg veel ervaringen van vriendinnen te horen, kan er zelf niet over meepraten .. Maar volgens hun is de eerste keer/keren echt niet zo lekker met een nieuw iemand (wel spannend..). Je kent elkaar niet goed, weet niet wat je lekker vind. Daarnaast heb ik ook doemscenario's gehoord van ongewassen zaakjes, kleintjes waar ze niks van voelden, even klaarkomen en dan weer vertrekken etc. Conclusie: ik vind het wel best zo!
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Mijn huidige man is ook mijn enige bedpartner, gewoon omdat ik hem al vrij jong ontmoette en hem leuk genoeg vond om te houden Hij heeft wel meerdere bedpartners gehad. Eerder was ik hier wel vaker mee bezig, of ik toch niet iets miste, maar ik vond het net als TO zonde om daar een goede relatie voor op te geven. Nu denk ik daar eigenlijk nooit meer aan, ik kom voor mijn gevoel niets te kort. We zijn er wel heel open over en hebben het er regelmatig over gehad (nu nog wel af en toe). Hij zou het zeker begrijpen als ik wel zou willen weten hoe het met een andere man zou zijn, al weet ik niet wat hij dan zou voorstellen als ik zou zeggen dat ik daar inderdaad nieuwsgierig naar zou zijn
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik zei als kind dat ik maagd zou blijven tot het huwelijk. Het huwelijk is er nooit gekomen en ik heb ook meer dan 1 bedpartner gehad. Ik weet niet of het een gemis is als je slechts één bedpartner hebt gehad, wat ik wel weet is dat mijn oefenen compleet 'nutteloos' was. Als het de juiste persoon is waarmee je het doet, dan is het gewoon goed en hoort er volgens mij geen gemis te zijn.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Pineco schreef:Mijn huidige man is ook mijn enige bedpartner, gewoon omdat ik hem al vrij jong ontmoette en hem leuk genoeg vond om te houden Hij heeft wel meerdere bedpartners gehad. Eerder was ik hier wel vaker mee bezig, of ik toch niet iets miste, maar ik vond het net als TO zonde om daar een goede relatie voor op te geven. Nu denk ik daar eigenlijk nooit meer aan, ik kom voor mijn gevoel niets te kort. We zijn er wel heel open over en hebben het er regelmatig over gehad (nu nog wel af en toe). Hij zou het zeker begrijpen als ik wel zou willen weten hoe het met een andere man zou zijn, al weet ik niet wat hij dan zou voorstellen als ik zou zeggen dat ik daar inderdaad nieuwsgierig naar zou zijn
Mjah misschien heeft het ook wel een beetje met leeftijd te maken, dat je het op een gegeven moment gewoon kunt accepteren of zo. Het is wel heel fijn dat jullie er open over kunnen zijn! Wij praten er ook wel over en mijn vriend begrijpt mij gevoel wel. Alleen vindt hij het ook lastig, want hij kan er verder niks mee. Zelf heeft hij wel meerdere sekspartners gehad.
Rizzo- Fluisteraar
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk inderdaad dat de leeftijd best van invloed is. Tot mijn 27e of zo was ik er best vaak mee bezig, maar toen we eenmaal besloten hadden om voor een kindje te gaan en te trouwen, heb ik het eigenlijk naast me neergelegd en zie ik het echt niet (meer) als een gemis.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Pineco schreef:Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk inderdaad dat de leeftijd best van invloed is. Tot mijn 27e of zo was ik er best vaak mee bezig, maar toen we eenmaal besloten hadden om voor een kindje te gaan en te trouwen, heb ik het eigenlijk naast me neergelegd en zie ik het echt niet (meer) als een gemis.
24! Gemis vind ik ook een groot woord eigenlijk hoor, bij nader inzien.. Het is niet zo dat ik er dagenlang wakker van lig. Meer jammer, en soms ben ik gewoon nieuwsgierig haha!
Rizzo- Fluisteraar
Ik heb ook maar één bedpartner gehad en dat is mijn vriend waar ik nog steeds mee samen ben. Ik heb er serieus nog nooit over nagedacht dat het er maar één is eigenlijk. Dus als een gemis ervaar ik het zeker niet.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb er voor mijn man twee gehad, maar toch ben/was ik soms wel nieuwsgierig. Alleen is er geen vezel in mijn lijf die iets met die nieuwsgierigheid zou willen doen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb maar 1 bedpartner gehad, mijn man. (mijn man ook alleen mij)
Ik vind het geen gemis, ik ben er niet nieuwsgierig naar. Ik denk er eigenlijk nooit over na. We zijn al meer dan 13 jaar samen.
Ik vind het geen gemis, ik ben er niet nieuwsgierig naar. Ik denk er eigenlijk nooit over na. We zijn al meer dan 13 jaar samen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
.
Laatst aangepast door Destino op zo 1 sep 2013 - 5:07; in totaal 1 keer bewerkt
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Ik vind het absoluut geen gemis. Ik weet niet wat ik mis, maar verlang niet naar iets anders. Qua scharrelen heb ik genoeg om me heen gekeken en ik ben blij dat ik nooit het bed heb gedeeld met één van hen.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Naast twee langere relaties (5 en 7 jaar) heb ik nog wel wat andere bedpartners gehad. Eerlijk gezegd weet ik niet eens meer zo goed hoe ze waren, dus wat mij betreft had ik er net zo goed maar 1 kunnen hebben (huidige vriend uiteraard ).
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind het eigenlijk juist wel een mooi idee dat je 'maar' met een persoon het bed hebt gedeeld.. Mijn ervaring is sowieso dat seks beter wordt naarmate je elkaar beter kent, langer bij elkaar bent en naarmate er échte gevoelens bij komen kijken. Ik heb twee lange relaties gehad, en mijn ervaring is, dat daarin de seks juist het fijnste was.
Daarbij is het ook echt met iedereen anders, en het gaat er m.i. gewoon om dat het fijn voelt .
Daarbij is het ook echt met iedereen anders, en het gaat er m.i. gewoon om dat het fijn voelt .
Yvke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 40
Punten : 39
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zou het wel een gemis vinden. Lijkt me ook heel lastig als je een relatie hebt maar wel benieuwd bent naar hoe het met een ander is. Je zet je relatie natuurlijk niet aan de kant voor een 'benieuwdheid'.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn man is ook mijn enige bedpatner en andersom ook.
Het is zelfs zijn enige "zoenpatner".
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Mijn man is mijn enige bedpartner. Ik niet van hem.
Soms vond ik het een soort van gemis, meer van hoe zou dat zijn. Maar ik ben er ook wel blij mee zo(gezien uit christelijk oogpunt).
Soms vond ik het een soort van gemis, meer van hoe zou dat zijn. Maar ik ben er ook wel blij mee zo(gezien uit christelijk oogpunt).
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Als ik nu terug zou kijken, zou ik het een gemis hebben gevonden. Gelukkig heb ik meer dan 1 gehad en mijn vriend ook.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ligt eraan hoe die ene bedpartner is, vind ik. Als hij durft te proberen, experimenteren en 't allemaal leuk blijft en niet de missionaris-sleur wordt, zou ik 't niet zo'n probleem vinden eigenlijk.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
kwak schreef:Mijn man is ook mijn enige bedpatner en andersom ook.
Hier ook. Ik heb hiervoor met twee jongens gezoend.
Eigenlijk vind ik het wel heel fijn, we hebben het goed samen en het is echt iets van ons tweeen. Ook vanuit onze overtuiging vind ik het prettig, al had het niet een groot taboe geweest met twee of drie bedpartners.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Wij denken beiden dat we het later als een gemis zouden ervaren dat we elkaars enigen zijn, en daarom hebben wij besloten een open relatie te proberen. Tot nu toe met succes.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..
» Voor de meiden die een miskraam hebben gehad
» hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?
» Hebben jullie weleens een trio gehad? Of een poging gewaagd?
» Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..
» Voor de meiden die een miskraam hebben gehad
» hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?
» Hebben jullie weleens een trio gehad? Of een poging gewaagd?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: