Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met vruchtbaarheids glijmiddel?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met vruchtbaarheids glijmiddel? Empty Iemand ervaring met vruchtbaarheids glijmiddel?

Bericht  Jelleke vr 19 jul 2013 - 23:56

Ik heb besloten om vanaf deze ronde ovulatietesten te gaan gebruiken, ik heb niet echt het idee dat ik in de afgelopen maanden mijn eisprong gemist heb maar toch wil ik het wel eens proberen.

Op internet kom ik goedkope testen tegen van sensitest, iemand ervaring mee?

Ik zag op diezelfde site conceive plus vruchtbaarheids glijmiddel, heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

Even gekopieerd van de site:

Conceive Plus vruchtbaarheids glijmiddel is niet alleen prettig in gebruik, het vergroot de kans op een zwangerschap. Dit product bevat magnesium en calcium ionen die de overleving en beweeglijkheid van spermacellen bevorderen. Daarnaast is Conceive Plus pH gebalanceerd om de zuurgraad van het baarmoederslijm na te bootsen. Andere glijmiddelen kunnen de beweeglijkheid van sperma beperken en zelfs voorkomen dat de spermacel bij de baarmoeder komt. Conceive Plus is een speciaal geproduceerd glijmiddel voor vrouwen die graag zwanger willen worden en heeft geen sperma beperkende eigenschappen. Conceive Plus speciale tube met 30 ml vruchtbaarheids glijmiddel.

Ik had er nog nooit van gehoord maar met een beetje zoeken op internet lees ik wel dat het soms zelfs aanbevolen wordt door de gynaecoloog. 

Wat denken jullie hier van? Ik overweeg het te bestellen..

X Jelleke
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met vruchtbaarheids glijmiddel? Empty Re: Iemand ervaring met vruchtbaarheids glijmiddel?

Bericht  Aimee za 20 jul 2013 - 0:27

Wij hebben vorige ronde PreSeed gebruikt, omdat ik had gelezen dat alle andere soorten glijmiddel zaaddodend zijn (ook al staat er niet op dat dit zo is). Ik heb het alleen niet ingebracht ofzo(vond ik zo gek), maar gewoon als vervanging van normaal glijmiddel.
Je hebt er best veel van nodig(droogt snel op) en het is super duur. Toen de tube leeg was heb ik dan ook geen nieuwe gekocht (en wij hadden er dus ook geen succes mee!)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Iemand ervaring met vruchtbaarheids glijmiddel? Empty Re: Iemand ervaring met vruchtbaarheids glijmiddel?

Bericht  Novalee za 20 jul 2013 - 21:13

Wij gebruik(t)en  KY-gel, dat is een glijmiddel dat gewoon te koop is bij Kruidvat en Etos voor een normale prijs. Het is niet zaadbevorderend of hoe je dat ook zegt zoals PreSeed, maar het is in elk geval niet zaaddodend. Ik heb het destijds aan mijn gynaecoloog gevraagd en die zei dat het absoluut geen kwaad kan. Ze gebruiken het in het ziekenhuis zelf ook bij inwendige echo's als je zwanger wit worden.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: