Iemand ervaring met HG - Kalkweg?
+3
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met HG - Kalkweg?
Hoooiiii!
Op geen enkele manier krijg ik de kalkvlekken op mijn vloertegels in de badkamer weg. De tip van Isabella, om de ontkalker Catnogwattes van de Action te gebruiken, heeft heel even gewerkt of niet voldoende, want het is nu dubbel zo hard terug. Vandaag was ik bij de Jumbo en daar zag ik dus spullen van HG staan en ik vroeg me nu af of iemand daar ervaring mee heeft en of het werkt. Want die witte vlekken op mijn zwarte tegels zijn echt niet mooi.
Op geen enkele manier krijg ik de kalkvlekken op mijn vloertegels in de badkamer weg. De tip van Isabella, om de ontkalker Catnogwattes van de Action te gebruiken, heeft heel even gewerkt of niet voldoende, want het is nu dubbel zo hard terug. Vandaag was ik bij de Jumbo en daar zag ik dus spullen van HG staan en ik vroeg me nu af of iemand daar ervaring mee heeft en of het werkt. Want die witte vlekken op mijn zwarte tegels zijn echt niet mooi.
Gast- Gast
Re: Iemand ervaring met HG - Kalkweg?
Ik krijg hardnekkig kalk weg met heet water met azijn, heb je dat al geprobeerd? Of de badkamerreiniger van de Lidl, werkt hier ook super in de douchecabine dat is: áls ik tijd/zin/energie heb om het spul te gebruiken
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, die optie heb ik ook nog niet geprobeerd. Inmiddels heb ik mijn gootsteenkastje volstaan met troep en sommige dingen maken het alleen maar erger. En als mijn badkamer nou niet ook mijn toilet zou zijn, zou ik het niet heel erg vinden. Maar gezien het feit dat de visite hetzelfde ziet als ikzelf, vind ik toch wat minder.
Heet water en azijn dus. Ook nog even proberen.
Heet water en azijn dus. Ook nog even proberen.
Gast- Gast
Ik zweer bij Dasty, van de Wibra
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ik zweer bij Dasty, van de Wibra
Is dat overal goed voor, ofzo?
Gast- Gast
azijn werkt hier beter als dat kalkreiniger van hg dus bespaar je een boel centen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
ABE schreef:VeryCherry schreef:Ik zweer bij Dasty, van de Wibra
Yup
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Geen ervaring met HG kalkweg, maar alles van HG dat ik heb, ben ik supertevreden over!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Met HG Kalkweg heb ik ook geen ervaring, maar de andere HG producten die wij gebruikt hebben (schimmelreiniger en ontstopper) deden precies hun werk. Ben erg tevreden over deze twee producten van HG in ieder geval!
Ik gebruik, net als VeryCherry, ook bijna overal Dasty voor. Zelfs hardnekkige (oude) vlekken uit kleding gaan er bijna altijd uit.
Ik gebruik, net als VeryCherry, ook bijna overal Dasty voor. Zelfs hardnekkige (oude) vlekken uit kleding gaan er bijna altijd uit.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dank jullie wel voor de antwoorden!
Normaliter neem ik alles mee als ik enkel al hoop heb dat het werkt. Mijn ouders zijn ook zeer te spreken over HG en vandaar ook dat ik vandaag bij de stand ben wezen kijken voor iets dat het kalk zou verwijderen. Hetgeen wat ik vond alszijnde "goedkoop" en om kalk te verwijderen was helaas op. En vandaar mijn vraag ook of het ook echt zou werken. Want voor HG vond ik het nog zeer goedkoop (€3,49 en dat betaal ik ook voor mijn CIF ontvetter.)
Maar goed, ik ga nu eerst eens een fles azijn kopen. Schoonmaak of ??? (laatste vraag, haha) en als dat niet werkt loop ik even langs de Wibra en als dat ook niet werkt, dan ga ik aan de HG. Ze hadden twee varianten. € 3,49 en € 4,99, dus dan moet ik nog even kijken wat het beste is.
Normaliter neem ik alles mee als ik enkel al hoop heb dat het werkt. Mijn ouders zijn ook zeer te spreken over HG en vandaar ook dat ik vandaag bij de stand ben wezen kijken voor iets dat het kalk zou verwijderen. Hetgeen wat ik vond alszijnde "goedkoop" en om kalk te verwijderen was helaas op. En vandaar mijn vraag ook of het ook echt zou werken. Want voor HG vond ik het nog zeer goedkoop (€3,49 en dat betaal ik ook voor mijn CIF ontvetter.)
Maar goed, ik ga nu eerst eens een fles azijn kopen. Schoonmaak of ??? (laatste vraag, haha) en als dat niet werkt loop ik even langs de Wibra en als dat ook niet werkt, dan ga ik aan de HG. Ze hadden twee varianten. € 3,49 en € 4,99, dus dan moet ik nog even kijken wat het beste is.
Gast- Gast
Ik neem altijd natuurazijn (zo heet dat toch???) kan ik ook nog gebruiken als dressing over de sla of komkommer hahaha! Weet eigenlijk niet wat er anders is aan schoonmaakazijn, maar dat zou ik dan weer niet door mijn gerechten gebruiken
Sjaantje schreef:Ik neem altijd natuurazijn (zo heet dat toch???) kan ik ook nog gebruiken als dressing over de sla of komkommer hahaha! Weet eigenlijk niet wat er anders is aan schoonmaakazijn, maar dat zou ik dan weer niet door mijn gerechten gebruiken
Hahaha! Het lijkt me ook niet gezond om dat door salades te doen.
Gast- Gast
ABE schreef:Sjaantje schreef:Ik neem altijd natuurazijn (zo heet dat toch???) kan ik ook nog gebruiken als dressing over de sla of komkommer hahaha! Weet eigenlijk niet wat er anders is aan schoonmaakazijn, maar dat zou ik dan weer niet door mijn gerechten gebruiken
Word je wel lekker schoon vanbinnen
Sjaantje schreef:ABE schreef:Sjaantje schreef:Ik neem altijd natuurazijn (zo heet dat toch???) kan ik ook nog gebruiken als dressing over de sla of komkommer hahaha! Weet eigenlijk niet wat er anders is aan schoonmaakazijn, maar dat zou ik dan weer niet door mijn gerechten gebruiken
Word je wel lekker schoon vanbinnen
True!
Gast- Gast
Met de dasty zou ik verder wel uitkijken, tenminste niet in de keuken lekker op het aanrecht spuiten en vervolgens eten op maken. Het is nogal een "wonderbaarlijk" spulletje waarvan de samenstelling niet echt bekend is.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
ik denk dat je dat met alle schoonmaakmiddeltjes moet doen... (behalve azijn )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Het werkt idd overal voor. Ik heb alles van Dasty Vrienden lachen mij altijd uit als ik begin over Dasty, maar nu ze het eens hebben geprobeerd, zijn ze om.VeryCherry schreef:ABE schreef:VeryCherry schreef:Ik zweer bij Dasty, van de Wibra
Yup
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met dit bed?
» Iemand ervaring met Newrulez?
» Iemand ervaring met Aliexpress.com?
» Iemand ervaring met Zalando.nl?
» Iemand ervaring met stoomreiniger?