Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met een slaapcentrum?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met een slaapcentrum? Empty Iemand ervaring met een slaapcentrum?

Bericht  Coco ma 15 okt 2012 - 20:22

Ik wil een doorverwijzing vragen voor een onderzoek in een slaapcentrum maar zou graag eerst wat ervaringen lezen, heb er hier geloof ik nog niet eerder iemand over zien schrijven, maar wie weet. Ben vooral benieuwd of er een oorzaak is gevonden en eventueel een oplossing ervoor.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met een slaapcentrum? Empty Re: Iemand ervaring met een slaapcentrum?

Bericht  Parisienne ma 15 okt 2012 - 21:12

Geen ervaringen, sorry. Maar bij jullie zijn de nachten dus ook nog zo vermoeiend? Wat vervelend! hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met een slaapcentrum? Empty Re: Iemand ervaring met een slaapcentrum?

Bericht  Ella ma 15 okt 2012 - 21:26

Is het voor jezelf? Geen persoonlijke ervaringen, maar wel een beetje uit mijn werk. Wat wil je weten
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met een slaapcentrum? Empty Re: Iemand ervaring met een slaapcentrum?

Bericht  Curious ma 15 okt 2012 - 23:05

Ik heb hier een topic over geopend geloof ik. Zal eens zoeken of ik hem kan vinden!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met een slaapcentrum? Empty Re: Iemand ervaring met een slaapcentrum?

Bericht  Curious ma 15 okt 2012 - 23:11

Ik denk dat ik hem heb laten verwijderen, kan het iig neit meer vinden. Wat wil je weten?

Ik ben naar k.empenhaege geweest in H.eeze. Daar zou ik een slaaponderzoek krijgen (zo eentje dat je een nachtje blijft), maar na de intake kon al worden vastgesteld wat er aan de hand was, en helaas kon daar weinig mee gebeuren op dat moment (andere dingen moesten eerst aangepakt worden). Heel veel ervaring heb ik dus ook niet. Behalve dat ik me wel heel erg gehoord voelde en serieus genomen.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met een slaapcentrum? Empty Re: Iemand ervaring met een slaapcentrum?

Bericht  Star007 ma 15 okt 2012 - 23:15

Ik werk bij die instelling die net genoemd werd. Daar doen ze inderdaad op de hoofdlocatie slaap en epilepsie onderzoek. Van de slaap onderzoeken weet ik niet veel, aangezien ik op een woongroep van de instelling werk. Sorry beetje nutteloze post dus.
Is het voor je kindje?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met een slaapcentrum? Empty Re: Iemand ervaring met een slaapcentrum?

Bericht  Coco di 16 okt 2012 - 2:01

De nachten zijn inderdaad nog steeds erg vermoeiend. Zoon slaapt gelukkig wel makkelijk in maar tegen de tijd dat dochter in bed ligt is hij alweer wakker of wordt dat binnen een half uur nadat zij erin ligt. En nachten waarop we langer dan 1 uur achter elkaar mogen slapen zijn echt bijzonder zeldzaam.

Wat ik wil weten is voornamelijk of er een oorzaak is gevonden, of er ook wat aan te doen viel en hoe het kind het heeft ervaren. Ervaring van volwassenen zijn uiteraard ook welkom.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met een slaapcentrum? Empty Re: Iemand ervaring met een slaapcentrum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum