Iemand ervaring met Flexibath?
+6
Flemy
bella
mama van Mila
Liadan
PapillonRose
Pien
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Iemand ervaring met Flexibath?
Kent iemand deze badjes? Is het iets of juist niet?
Het lijkt me handig omdat je het makkelijk op kan bergen, ons badje komt ws in de keuken te staan ivm verwarming, en boven heb ik geen warm water.
(badkamer zit op woonverdieping maar daar hebben we geen verwarming)
Het lijkt me handig omdat je het makkelijk op kan bergen, ons badje komt ws in de keuken te staan ivm verwarming, en boven heb ik geen warm water.
(badkamer zit op woonverdieping maar daar hebben we geen verwarming)
Gast- Gast
Re: Iemand ervaring met Flexibath?
mijn zus wilde hem kopen voor mijn neefje en vond het echt een vreselijk lelijk goedkoop onhandig ding en heeft hem dus niet gekocht. vorige week heb ik hem bij babydump zien staan en ik vond hem erg klein!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb vorige week zulk soort badjes gezien bij een babyzaak. Vond het wel wennen om te zien zo'n badje, maar heb ze toen eens goed staan te bekijken en volgens mij is het nog wel wat ook!
Ik heb haar hier in de tummytub, maar zei al tegen mijn vader die erbij was dat ik waarschijnlijk zo'n soort badje wil als ze groter wordt. Ze hebben namelijk zelfs badjes waar kinderen tot ongeveer 7 jaar in kunnen. Lijkt mij ideaal, heb zelf alleen een douche in de badkamer namelijk..
Alleen geen ervaring ermee dus, zo op het oog leken het me handige badjes. En ik zag laatst ook in een blad zoiets staan, volgens mij heette dat bibabad.
Ik heb haar hier in de tummytub, maar zei al tegen mijn vader die erbij was dat ik waarschijnlijk zo'n soort badje wil als ze groter wordt. Ze hebben namelijk zelfs badjes waar kinderen tot ongeveer 7 jaar in kunnen. Lijkt mij ideaal, heb zelf alleen een douche in de badkamer namelijk..
Alleen geen ervaring ermee dus, zo op het oog leken het me handige badjes. En ik zag laatst ook in een blad zoiets staan, volgens mij heette dat bibabad.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind de badjes van Bibabath er niet echt veilig uit zien als ik eerlijk ben, als een plastic zak in een frame...
Gast- Gast
Vlg mij zijn ze niet zo klein hoor:Pien schreef:mijn zus wilde hem kopen voor mijn neefje en vond het echt een vreselijk lelijk goedkoop onhandig ding en heeft hem dus niet gekocht. vorige week heb ik hem bij babydump zien staan en ik vond hem erg klein!
Afmetingen:
Lengte 66,5 cm
Breedte 38,9 cm
Hoogte 23,8 cm
Inhoud: 39 liter (volledig gevuld)
Gewicht: 1300 gram
Materiaal: PP en TPE
En goedkoop? Ik vind ze niet goedkoop (40,00). Of bedoelde je dat ze er goedkoop uitzien?
Gast- Gast
dat iddBeauty Addict schreef:Of bedoelde je dat ze er goedkoop uitzien?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:dat iddBeauty Addict schreef:Of bedoelde je dat ze er goedkoop uitzien?
Heb ze ook nog niet in het echt gezien hoor, alleen op de site...
Gast- Gast
Ik heb er over zitten twijfelen, maar toen ik 'm in het echt zag, vond ik het ook een heel klein badje.
Mijn dochter zit nu nog steeds lekker in haar babybadje, gaat ook nog heel goed, maar het handige aan het flexibath is natuurlijk dat je 'm in kan klappen.
Mijn dochter zit nu nog steeds lekker in haar babybadje, gaat ook nog heel goed, maar het handige aan het flexibath is natuurlijk dat je 'm in kan klappen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Als je de plaats hebt, gewoon een witte speciekuip van de gamma! kost nog geen tientje, makkelijk schoon te maken.
Ik ken iemand met een bibabad, je kunt geen olie in het badje doen, het doek wordt dan ontzetted vettig en je krijgt het bijna niet schoon. Het bad moet ook helemaal droog zijn voor jet opbergt, anders krijg je heel snel het "weer" van die zwarte puntjes in het doek.
Groetjes Esther
Ik ken iemand met een bibabad, je kunt geen olie in het badje doen, het doek wordt dan ontzetted vettig en je krijgt het bijna niet schoon. Het bad moet ook helemaal droog zijn voor jet opbergt, anders krijg je heel snel het "weer" van die zwarte puntjes in het doek.
Groetjes Esther
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
66 cm is klein hoor, volgens mij is een gemiddeld badje wel langer!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik vind de badjes van Bibabath er niet echt veilig uit zien als ik eerlijk ben, als een plastic zak in een frame...
Daar heb je gelijk in. Moet wel zeggen dat ik de flexibath badjes in het echt ook niet heel erg stevig vond, maar dat zal wel bij het concept van flexibel zijn horen denk ik
Ik heb de badjes trouwens gezien bij de Baby & Tiener superstore in Sliedrecht, er waren toen verschillende typen als ik het me goed herinner. En ze zijn niet heel groot, maar degenen die ik gezien heb vond ik ook niet extreem klein hoor.
PapillonRose- Ratel
Wij hebben een bibabad, en ik ben er erg blij mee. Maar voor jou is dat nu nog niet handig. Baby's kun je er niet zo makkelijk indoen, dan moet je de hele tijd bukken natuurlijk. Wij hebben 'm gekocht toen de jongste ook kon zitten, en het is echt een heel prettig bad. Enige nadeel is dat er scnel scheurtjes in het doek komen, hoe voorzichtig ik er ook mee ben. Maar dat zit toch op de bodem, en als er water inzit, loopt er gelukkig niks uit.
Die badjes wat jij bedoelt ken ik niet.
Wij hebben een hele kleine babykamer, en hebben daarom een shantalabadje, lekker klein, maar erg fijn. Ze zijn net iets groter dan een tummy tub.
Die badjes wat jij bedoelt ken ik niet.
Wij hebben een hele kleine babykamer, en hebben daarom een shantalabadje, lekker klein, maar erg fijn. Ze zijn net iets groter dan een tummy tub.
Gast- Gast
Heb het even na gemeten, maar het is echt aan de kleine kant!! :o
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik vind de badjes van Bibabath er niet echt veilig uit zien als ik eerlijk ben, als een plastic zak in een frame...
Wij hebben er 1. en ze zijn dus gewoon super stevig. Schijn bedriegt dan denk ik?
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
@MamaRosa: Ik krijg een tummy tub in mijn kraampakket, maar wil eigenlijk ook wel een badje. Ook wel lekker om 2 opties te hebben, kunnen we allebei 1 kindje in bad doen
Gast- Gast
Wij hebben een Shantala (de grote tummytub dus) en een Bibabad. Met beide ben ik ontzettend blij!
De oudste zat tot een jaar altijd in de Shantala en daarna in het Bibabad, nu gaat de jongste weer in de Shantala en straks erbij in het Bibabad.
Ze gaat er nu ook weleens bij in, maar dat kost je wel je rug..
Ik heb het Bibabad dus al in gebruik van dat mijn oudste een jaar is, en hij is nog helemaal heel en niet vies. Je kunt 'm namelijk gewoon op 60 graden wassen..
De oudste zat tot een jaar altijd in de Shantala en daarna in het Bibabad, nu gaat de jongste weer in de Shantala en straks erbij in het Bibabad.
Ze gaat er nu ook weleens bij in, maar dat kost je wel je rug..
Ik heb het Bibabad dus al in gebruik van dat mijn oudste een jaar is, en hij is nog helemaal heel en niet vies. Je kunt 'm namelijk gewoon op 60 graden wassen..
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
PapillonRose schreef:
Wij hebben ook geen bad, wilde die wel laten plaatsen, maar toch niet gedaan omdat we elk moment weer kunnen verhuizen. Hier gaan ze nu sinds een maandje ongeveer in een opblaasbare roeiboot. Gezellig met zijn tweetjes tegelijk. En lol dat ze dan hebben.
Vond dat een veel beter idee dan zo'n biba badje, omdat de onderkant ook opgeblazen en dus zacht is, als ze eens omvallen, dan niet direct op de tegels.
Gast- Gast
Coco schreef:PapillonRose schreef:
Wij hebben ook geen bad, wilde die wel laten plaatsen, maar toch niet gedaan omdat we elk moment weer kunnen verhuizen. Hier gaan ze nu sinds een maandje ongeveer in een opblaasbare roeiboot. Gezellig met zijn tweetjes tegelijk. En lol dat ze dan hebben.
Vond dat een veel beter idee dan zo'n biba badje, omdat de onderkant ook opgeblazen en dus zacht is, als ze eens omvallen, dan niet direct op de tegels.
Dat is een goed idee, zal het onthouden! Die badjes lijken me verder wel handig, alleen is het inderdaad zo hard zitten / vallen op de vloer. Volgens mij heb ik ook nog een opblaasboot in de berging liggen hier
PapillonRose- Ratel
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw badkamer er uit ziet....maar wij hebben zo'n handdoekenrek van de Ikea aan de muur hangen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30049279
Stom toevallig had ik de handdoeken (die daar voor de sier opliggen) in de wasmachine gedaan en had mijn vriend dus het badje (Hema) op dat rek gezet. De handdoeken liggen nu dus in de kast en het badje staat altijd op dat rekje/plankje als we het niet gebruiken.
Owja...onze badkamer zit trouwens ook beneden en niet op de bovenverdieping. Wij hebben ook geen stromend water boven, dus Y. gaat beneden in de badkamer in het badje en we kleden hem aan/uit op het aanrecht waar we zijn waskussen opleggen. (snappie 'm nog? :-) )
We hebben wel gewoon verwarming beneden, maar aangezien het geen doen is om met emmers water te gaan lopen slepen kan je misschien zo'n elektrisch kacheltje aanschaffen die je voordat de kleine in bad gaat alvast aanzet in de badkamer? Weet niet hoe snel zo'n ding warm wordt hoor...
Stom toevallig had ik de handdoeken (die daar voor de sier opliggen) in de wasmachine gedaan en had mijn vriend dus het badje (Hema) op dat rek gezet. De handdoeken liggen nu dus in de kast en het badje staat altijd op dat rekje/plankje als we het niet gebruiken.
Owja...onze badkamer zit trouwens ook beneden en niet op de bovenverdieping. Wij hebben ook geen stromend water boven, dus Y. gaat beneden in de badkamer in het badje en we kleden hem aan/uit op het aanrecht waar we zijn waskussen opleggen. (snappie 'm nog? :-) )
We hebben wel gewoon verwarming beneden, maar aangezien het geen doen is om met emmers water te gaan lopen slepen kan je misschien zo'n elektrisch kacheltje aanschaffen die je voordat de kleine in bad gaat alvast aanzet in de badkamer? Weet niet hoe snel zo'n ding warm wordt hoor...
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Het lijkt mij niets omdat je ze na gebruik ook uit moet hangen om te drogen en die ruimte heb ik niet.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Het lijkt mij niets omdat je ze na gebruik ook uit moet hangen om te drogen en die ruimte heb ik niet.
Wij hebben dus een bibabad, ik laat deze helemaal leeglopen, en dan klap ik 'm in, met de zak binnenstebuiten. Gaat prima! Heb er nooit zwarte plekken in oid, en als hij wel vies wordt, was ik de zak even uit.
Ik vind het echt een fijn bad, neem echt nauwelijks ruimte in als hij ingeklapt is. Wij hebben ook maar een kleine douche, maar zo kan dat mooi.
Gast- Gast
Ik heb laatst een speciekuip gekocht, is ook wel handig.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Haha, daar zaten mijn zusje en ik vroeger ook in, in de speciekuip. Die ga ik straks ook kopen voor ons dochtertje. Zo handig en niet duur
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
mama van Mila schreef:Als je de plaats hebt, gewoon een witte speciekuip van de gamma! kost nog geen tientje, makkelijk schoon te maken.
Groetjes Esther
Dat heeft mijn zus ook inderdaad ideaal!
Wij hebben zelf een bad maar nu gaat meneer voorlopig nog in het babybadje!
Gast- Gast
Annemie schreef:Ik heb laatst een speciekuip gekocht, is ook wel handig.
Leek mij ook wel handig, alleen hebben wij dan geen ruimte om dat ding op te ruimen. Vandaar de keus voor een bibabad.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met dit bed?
» Iemand ervaring met heupdragen?
» Iemand ervaring met de pijnpoli?
» Iemand ervaring met Zalando.nl?
» Iemand ervaring met strikslips?
» Iemand ervaring met heupdragen?
» Iemand ervaring met de pijnpoli?
» Iemand ervaring met Zalando.nl?
» Iemand ervaring met strikslips?