Parfumswinkel.nl iemand ervaring????
Pagina 1 van 1
Parfumswinkel.nl iemand ervaring????
Ik ben op zoek naar een parfum van Jean Paul Gaultier in 30 ml. Die is erg moeilijk te vinden, en 50 ml vind ik te duur . Nu zag ik hem dus op deze site, maar ik ben een beetje wantrouwend in dit soort dingen. Heeft iemand van jullie ooit iets op deze site besteld, en hoe verliep dat??
Ik heb al wel gegoogled naar ervaringen, maar dan vind ik er maar 2......
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Re: Parfumswinkel.nl iemand ervaring????
De site ziet er professioneel genoeg uit, dit zijn geen oplichters. Ik zou gewoon de bestelling doen.
Gast- Gast
Twellie schreef:De site ziet er professioneel genoeg uit, dit zijn geen oplichters. Ik zou gewoon de bestelling doen.
Als een site er professioneel uit ziet wil dat niet zeggen dat het geen oplichters zijn..
Ik heb er geen ervaring mee! Je kunt misschien op internetoplichting kijken of ze daarbij staan, dat doe ik meestal!
Edit: ik zie dat ze een thuiswinkel waarborg keurmerk hebben, dan zijn ze wel betrouwbaar denk ik.
https://beheer.thuiswinkel.org/certificering/index.asp?BedrijfId=f6ce0198d44a1408e968e1bba26738ad
Gast- Gast
appeltje schreef:Twellie schreef:De site ziet er professioneel genoeg uit, dit zijn geen oplichters. Ik zou gewoon de bestelling doen.
Als een site er professioneel uit ziet wil dat niet zeggen dat het geen oplichters zijn..
Ik heb er geen ervaring mee! Je kunt misschien op internetoplichting kijken of ze daarbij staan, dat doe ik meestal!
Edit: ik zie dat ze een thuiswinkel waarborg keurmerk hebben, dan zijn ze wel betrouwbaar denk ik.
https://beheer.thuiswinkel.org/certificering/index.asp?BedrijfId=f6ce0198d44a1408e968e1bba26738ad
Ok dankjewel!!!
Ik wacht nog even af of er nog iemand ervaring heeft met deze site, en anders doe ik morgen een bestelling.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met Zalando.nl?
» Iemand ervaring met Sustilo?
» Iemand ervaring met de pijnpoli?
» Iemand ervaring met Newrulez?
» Iemand ervaring met Aliexpress.com?
» Iemand ervaring met Sustilo?
» Iemand ervaring met de pijnpoli?