Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Parfumswinkel.nl iemand ervaring????

Ga naar beneden

Parfumswinkel.nl iemand ervaring???? Empty Parfumswinkel.nl iemand ervaring????

Bericht  Koffieleut wo 13 apr 2011 - 22:40


Ik ben op zoek naar een parfum van Jean Paul Gaultier in 30 ml. Die is erg moeilijk te vinden, en 50 ml vind ik te duur nerd . Nu zag ik hem dus op deze site, maar ik ben een beetje wantrouwend in dit soort dingen. Heeft iemand van jullie ooit iets op deze site besteld, en hoe verliep dat??
Ik heb al wel gegoogled naar ervaringen, maar dan vind ik er maar 2......
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Parfumswinkel.nl iemand ervaring???? Empty Re: Parfumswinkel.nl iemand ervaring????

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 2:50

De site ziet er professioneel genoeg uit, dit zijn geen oplichters. Ik zou gewoon de bestelling doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Parfumswinkel.nl iemand ervaring???? Empty Re: Parfumswinkel.nl iemand ervaring????

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 2:54

Twellie schreef:De site ziet er professioneel genoeg uit, dit zijn geen oplichters. Ik zou gewoon de bestelling doen.

Als een site er professioneel uit ziet wil dat niet zeggen dat het geen oplichters zijn..

Ik heb er geen ervaring mee! Je kunt misschien op internetoplichting kijken of ze daarbij staan, dat doe ik meestal!

Edit: ik zie dat ze een thuiswinkel waarborg keurmerk hebben, dan zijn ze wel betrouwbaar denk ik.

https://beheer.thuiswinkel.org/certificering/index.asp?BedrijfId=f6ce0198d44a1408e968e1bba26738ad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Parfumswinkel.nl iemand ervaring???? Empty Re: Parfumswinkel.nl iemand ervaring????

Bericht  Koffieleut do 14 apr 2011 - 4:17

appeltje schreef:
Twellie schreef:De site ziet er professioneel genoeg uit, dit zijn geen oplichters. Ik zou gewoon de bestelling doen.

Als een site er professioneel uit ziet wil dat niet zeggen dat het geen oplichters zijn..

Ik heb er geen ervaring mee! Je kunt misschien op internetoplichting kijken of ze daarbij staan, dat doe ik meestal!

Edit: ik zie dat ze een thuiswinkel waarborg keurmerk hebben, dan zijn ze wel betrouwbaar denk ik.

https://beheer.thuiswinkel.org/certificering/index.asp?BedrijfId=f6ce0198d44a1408e968e1bba26738ad

Ok dankjewel!!!

Ik wacht nog even af of er nog iemand ervaring heeft met deze site, en anders doe ik morgen een bestelling.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Parfumswinkel.nl iemand ervaring???? Empty Re: Parfumswinkel.nl iemand ervaring????

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum