Slaapzak aan met dit weer?
+37
Darius
tweeling
PiP
Pinkel
Ella
Pommes
Caroow
Laced
Zonneschijn
Tania
Charles
Steep
Star007
Jezzie
Happydobby
kwak
lente
Sylvana
Floor
smooch
Bluestar
CCC
SarahKey
M-G
Linda
Dora
Pompoen
Twellie
peach
Sun88
Novalee
Puggle
Pien
PapillonRose
Parel
Annie24
Printje
41 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Slaapzak aan met dit weer?
Annie24 schreef:Y. slaapt in zijn luier in zo'n hele dunne zomerslaapzak. Die had ik vorig jaar gekocht en alvast een maatje groter, dus die komt nu goed van pas. Zonder slaapzak slaapt hij niet, dus dat is hier geen optie.
+1
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Haha kwak, met luier en sokken
L ligt in een romper met korte mouwen en een zomerslaapzak.
L ligt in een romper met korte mouwen en een zomerslaapzak.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Op D. haar kamer is het nu ongeveer 27 graden, dus krijgt ze echt geen slaapzak aan. Deze krijgt ze sowieso niet meer aan , nu ze een peuterbed heeft. Ze slaapt in een mouwloze romper onder haar dekbedovertrek ( tot aan haar buikje ongveer), zonder dekbed erin. En zelfs dan is ze altijd nat van het zweet.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
R slaapt ook niet meer met een slaapzak sinds hij in zijn peuterbed ligt. Maar afgelopen nacht heeft hij in zijn romper onder een lakentje geslapen. En zelfs die trapte hij van zich af.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Hier allebei in luier in lakendunne slaapzak
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Zonder slaapzak klimt mijn zoon uit t ledikant.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Wat zouden jullie je kindje aan doen in een tent? Wij gaan vandaag kamperen en ik heb maar vanalles ingepakt maar ik vind het lastig in te schatten. Ze moet sowieso haar slaapzakje aan, dat is een dun slaapzakje van lakenstof en ligt in zo'n Deryan tentje en dan verder? Ze slaapt thuis met alleen een luier of een rompertje in haar slaapzak.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Hier slaapt hij alleen in een romper met korte mouwen en een lakentje over hem heen.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Vanmorgen bij de wibra nog hele dunne zomer slaapzakjes gezien.
Heb er hier nog een liggen met roze bloementjes, volgens mij 80 cm, mocht er iemand interesse hebben..
Heb er hier nog een liggen met roze bloementjes, volgens mij 80 cm, mocht er iemand interesse hebben..
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Levi kon gisteren niet in slaap komen door het warme weer. Ik heb hem een mouwloze romper aangedaan en een laken over hem heen.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Tania schreef:Wat zouden jullie je kindje aan doen in een tent? Wij gaan vandaag kamperen en ik heb maar vanalles ingepakt maar ik vind het lastig in te schatten. Ze moet sowieso haar slaapzakje aan, dat is een dun slaapzakje van lakenstof en ligt in zo'n Deryan tentje en dan verder? Ze slaapt thuis met alleen een luier of een rompertje in haar slaapzak.
Het hangt er een beetje vanaf waar jullie gaan kamperen In een tent is het meestal wel benauwd dus ik zou haar alleen een romper en misschien een broekje of een shirtje aantrekken denk ik.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hier slaapt F in een pamper + t-shirt. Ik heb met dit weer ook het liefst losse kleding aan dus denk die kleintjes ook. Vandaar geen romper.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Mijn zoontje ligt in een romper en een dunne slaapzak
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Caroow schreef:Tania schreef:Wat zouden jullie je kindje aan doen in een tent? Wij gaan vandaag kamperen en ik heb maar vanalles ingepakt maar ik vind het lastig in te schatten. Ze moet sowieso haar slaapzakje aan, dat is een dun slaapzakje van lakenstof en ligt in zo'n Deryan tentje en dan verder? Ze slaapt thuis met alleen een luier of een rompertje in haar slaapzak.
Het hangt er een beetje vanaf waar jullie gaan kamperen :)In een tent is het meestal wel benauwd dus ik zou haar alleen een romper en misschien een broekje of een shirtje aantrekken denk ik.
In een tent koelt het 's nachts juist af. Als je in nederland blijft zou ik voor de zekerheid een dikke slaapzak meenemen en een deken.
Steep- Kletskop
Ik heb wel interesse!! Heb je er misschien een foto van voor mij?Purpleflower schreef:Vanmorgen bij de wibra nog hele dunne zomer slaapzakjes gezien.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Steep schreef:Caroow schreef:Tania schreef:Wat zouden jullie je kindje aan doen in een tent? Wij gaan vandaag kamperen en ik heb maar vanalles ingepakt maar ik vind het lastig in te schatten. Ze moet sowieso haar slaapzakje aan, dat is een dun slaapzakje van lakenstof en ligt in zo'n Deryan tentje en dan verder? Ze slaapt thuis met alleen een luier of een rompertje in haar slaapzak.
Het hangt er een beetje vanaf waar jullie gaan kamperen :)In een tent is het meestal wel benauwd dus ik zou haar alleen een romper en misschien een broekje of een shirtje aantrekken denk ik.
In een tent koelt het 's nachts juist af. Als je in nederland blijft zou ik voor de zekerheid een dikke slaapzak meenemen en een deken.
Maar het blijft de komende nachten 16 graden. Dat is gewoon warm.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:Steep schreef:Caroow schreef:Tania schreef:Wat zouden jullie je kindje aan doen in een tent? Wij gaan vandaag kamperen en ik heb maar vanalles ingepakt maar ik vind het lastig in te schatten. Ze moet sowieso haar slaapzakje aan, dat is een dun slaapzakje van lakenstof en ligt in zo'n Deryan tentje en dan verder? Ze slaapt thuis met alleen een luier of een rompertje in haar slaapzak.
Het ligt er ook nog aan waar ze heen gaat en hoelang denk ik.
Steep- Kletskop
S slaapt in alleen een romper. Hij hoeft niet persee een slaapzak aan.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn dochter slaapt in een romper zonder mouwen en een dunne slaapzak
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Happydobby schreef:Steep schreef:Caroow schreef:Tania schreef:Wat zouden jullie je kindje aan doen in een tent? Wij gaan vandaag kamperen en ik heb maar vanalles ingepakt maar ik vind het lastig in te schatten. Ze moet sowieso haar slaapzakje aan, dat is een dun slaapzakje van lakenstof en ligt in zo'n Deryan tentje en dan verder? Ze slaapt thuis met alleen een luier of een rompertje in haar slaapzak.
Hier een dikke slaapzak van de hema waar je de mouwen kunt afritsen. Het was 30 grd maar het koelde af naar zo'n 17 graden snachts.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pinkel schreef:Ik heb wel interesse!! Heb je er misschien een foto van voor mij?Purpleflower schreef:Vanmorgen bij de wibra nog hele dunne zomer slaapzakjes gezien.
Ik ga na het eten even hem opzoeken en een foto maken.
Purpleflower- Prater
L had in de caravan de eerste nacht alleen een romper met korte mouwen en slaapzak aan, maar werd wakker met ijskoude armen en handjes. De rest van de vakantie heeft ze een dun pyjamma truitje met lange mouwen aangehad over een romper zonder mouwen. En in de zomerslaapzak.Tania schreef:Wat zouden jullie je kindje aan doen in een tent? Wij gaan vandaag kamperen en ik heb maar vanalles ingepakt maar ik vind het lastig in te schatten. Ze moet sowieso haar slaapzakje aan, dat is een dun slaapzakje van lakenstof en ligt in zo'n Deryan tentje en dan verder? Ze slaapt thuis met alleen een luier of een rompertje in haar slaapzak.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Pinkel schreef:Ik heb wel interesse!! Heb je er misschien een foto van voor mij?Purpleflower schreef:Vanmorgen bij de wibra nog hele dunne zomer slaapzakjes gezien.
Purpleflower- Prater
Steep schreef:Happydobby schreef:Steep schreef:Caroow schreef:Tania schreef:Wat zouden jullie je kindje aan doen in een tent? Wij gaan vandaag kamperen en ik heb maar vanalles ingepakt maar ik vind het lastig in te schatten. Ze moet sowieso haar slaapzakje aan, dat is een dun slaapzakje van lakenstof en ligt in zo'n Deryan tentje en dan verder? Ze slaapt thuis met alleen een luier of een rompertje in haar slaapzak.
Het ligt er ook nog aan waar ze heen gaat en hoelang denk ik.
We waren gewoon in Nederland. Het koelde best wel af 'savonds. Ze lag uiteindelijk in een romper met lange mouwen, pyjama met lange mouwen en haar zomerslaapzak.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Die van mij weigert dat ding uit te doen ook al ligt hij nu in een peuterbedje en is het 25 graden op z'n kamer..
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: