slaapzak & zijligkussen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
slaapzak & zijligkussen
Even 2 vraagjes:
- Mijn dochtertje ligt al een paar dagen 's ochtends over dwars in haar bedje. Tijd voor een slaapzakje dacht ik dus. Maar kan me niet herinneren dat mn oudste al zo vroeg in een slaapzak lag. Vanaf wanneer gebruikte jullie een slaapzak?
- Ook slaapt mijn dochtertje in een zijligkussen. Deze ben ik direct na de kraamweek gaan gebruiken, bij mn oudste ook gedaan. Maar mogen ze mét slaapzak in het zijligkussen?!
- Mijn dochtertje ligt al een paar dagen 's ochtends over dwars in haar bedje. Tijd voor een slaapzakje dacht ik dus. Maar kan me niet herinneren dat mn oudste al zo vroeg in een slaapzak lag. Vanaf wanneer gebruikte jullie een slaapzak?
- Ook slaapt mijn dochtertje in een zijligkussen. Deze ben ik direct na de kraamweek gaan gebruiken, bij mn oudste ook gedaan. Maar mogen ze mét slaapzak in het zijligkussen?!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: slaapzak & zijligkussen
Ik heb Louise al sinds we uit het ziekenhuiswaren in een slaapzak gelegd.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Hoi
Heb geen tips voor je wbt slaapzak / zijliggingskussen, maar mag je die al vanaf de kraamtijd gebruiken?
Deze heb ik vanmiddag op de rommelmarkt op de kop getikt voor nog geen 2 euro! En wij dachten zal wel handig zijn, ook straks voor evt voorkeurshouding etc te voorkomen. heeft Y. namelijk wel gehad!
Heb geen tips voor je wbt slaapzak / zijliggingskussen, maar mag je die al vanaf de kraamtijd gebruiken?
Deze heb ik vanmiddag op de rommelmarkt op de kop getikt voor nog geen 2 euro! En wij dachten zal wel handig zijn, ook straks voor evt voorkeurshouding etc te voorkomen. heeft Y. namelijk wel gehad!
Gast- Gast
Volgens mij mag een zijliggingskussen meteen Anniej!
Wbt zijliggingskussen en slaapzak, ik zou dan wel echt een zomerslaapzak gebruiken want dat kussen is ook al warm. Ik legde haar op haar zij erin en trok dan aan de zijkant van de slaapzak (de bovenkant als je kijkt hoe ze ligt) zodat er geen kreukels in zaten. Volgens mij is het wel gewoon veilig, niet gevaarlijker/minder gevaarlijk als met een dekentje.
Wbt zijliggingskussen en slaapzak, ik zou dan wel echt een zomerslaapzak gebruiken want dat kussen is ook al warm. Ik legde haar op haar zij erin en trok dan aan de zijkant van de slaapzak (de bovenkant als je kijkt hoe ze ligt) zodat er geen kreukels in zaten. Volgens mij is het wel gewoon veilig, niet gevaarlijker/minder gevaarlijk als met een dekentje.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ja Anniej, die heb ik ook! Bij beide meisjes gebruikt! Beide geen voorkeurshouding en een mooi rond bolletje!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Bloem86 schreef:Ja Anniej, die heb ik ook! Bij beide meisjes gebruikt! Beide geen voorkeurshouding en een mooi rond bolletje!
Ik kende het geen eens! Maar wel stoer dat ik hem dus gekocht heb ga hem dan direct gebruiken!
Gast- Gast
Zodra wij thuis waren lag N. in een zijligkussen en in een slaapzak. Wij gebruikten de slaapzak en het zijligkussen meer voor het ´geborgen´ gevoel maar ze heeft geen voorkeurshouding.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: