Budget eten/hapjes verjaardag
+8
Sayuri
SarahKey
Moira
Sanne
studiebol
Engelse Drop
Pien
Atelier Madame
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Budget eten/hapjes verjaardag
Sayuri schreef:SarahKey schreef:Kipfilet met kerrie en crème fraise (en eventueel wat prei of champignons) doe ik er ook vaak in als variatie. Kipflapjes
Aparte combi!
Ach je weet wat ik bedoel:roll:
Re: Budget eten/hapjes verjaardag
Zelf werk ik ook wel met andere producten dan bijvoorbeeld die koude schotel die ik liet zien op het plaatje. Meer richting dit (ook gegoogled):
Dan ben je wel iets meer geld kwijt.. Maar het kan dus ook echt wel goedkoop én dan nog lekker zijn. Maar misschien komen wij wel uit een ander milieu. Mijn vrienden en familie zouden zoiets wel serveren. Vind het ook geen probleem om vis uit blik ofzo te eten. Vind dat wel lekker.
Marin, probeer eens zelfgemaakte koude schotel. Die is echt een stuk lekkerder dan van die kant en klaar bakken. En dan lekker wat vlees of vis erbij, hmmm .
Dan ben je wel iets meer geld kwijt.. Maar het kan dus ook echt wel goedkoop én dan nog lekker zijn. Maar misschien komen wij wel uit een ander milieu. Mijn vrienden en familie zouden zoiets wel serveren. Vind het ook geen probleem om vis uit blik ofzo te eten. Vind dat wel lekker.
Marin, probeer eens zelfgemaakte koude schotel. Die is echt een stuk lekkerder dan van die kant en klaar bakken. En dan lekker wat vlees of vis erbij, hmmm .
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor een eten/hapjes op verjaardag?
» kleine hapjes voor oud en nieuw! liefst low budget
» hapjes voor verjaardag
» wat voor hapjes bij verjaardag?
» Wanneer gaan kindjes goed hun hapjes eten?
» kleine hapjes voor oud en nieuw! liefst low budget
» hapjes voor verjaardag
» wat voor hapjes bij verjaardag?
» Wanneer gaan kindjes goed hun hapjes eten?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: