Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

carpaal tunnel syndroom

2 plaatsers

Ga naar beneden

carpaal tunnel syndroom Empty carpaal tunnel syndroom

Bericht  Sarah1985 wo 17 jul 2013 - 4:27

Ik heb al ruim 2,5 jaar last van mijn hand. In december 2011 ben ik er aan geopereerd en toen leek het even beter te gaan. Helaas is het weer terug gekomen. En heb een paar weken geleden een pijn injectie gehad die hielp een paar dagen. En heb een echo gehad van de pols en daaruit bleek dat het niet goed is van binnen

Nu word ik door verwezen naar een andere afdeling in het ziekenhuis waar ik in 2011 geopereerd ben.

Iemand ervaring met nog een keer opereren aan dezelfde hand. Gaat het nu wel werken. En waarom is het weer terug of hebben ze het de vorige keer niet goed gedaan.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carpaal tunnel syndroom Empty Re: carpaal tunnel syndroom

Bericht  ShallY do 18 jul 2013 - 7:31

Wat vervelend Sarah, dat je er weer zo'n last van hebt. Weten ze het dan wel zeker dat het CTS is? 
Ik ben zelf aan beide handen geopereerd en heb gelukkig nooit geen last meer gehad. De arts had wel gezegd, dat als je geopereerd bent en het terug komt, het dan misschien helemaal geen CTS was. 

sterkte ermee!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carpaal tunnel syndroom Empty Re: carpaal tunnel syndroom

Bericht  Sarah1985 za 20 jul 2013 - 3:12

Ik heb allerlei onderzoeken gehad. En toen ik geopereerd was toen konden ze duidelijk zien dat het wel cts was. En het kan terug komen maar meestal na jaren en niet zo snel. Baal er ook flink van
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carpaal tunnel syndroom Empty Re: carpaal tunnel syndroom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum