Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders? Empty Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders?

Bericht  Caramba vr 12 apr 2013 - 21:04

Een paar weken terug ben ik naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken. Huisarts dacht dat ik wel eens CTS kon hebben.
Aangezien ik al geruime tijd rare tintelingen in mijn linkerhand heb, die ik er soms ook uit moet slaan en wanneer ik eroverheen wrijf, is het ook gevoelig.

Nu 2,5 week geleden naar ziekenhuis geweest om te kijken of ik daadwerkelijk CTS heb.
Uit het onderzoek is gebleken dat ik rechts CTS heb, zit op de grens, dus ze doen er niets aan, ook geen last van. Maar vond het zo raar, ik ga met klachten links heen, maar blokkade zit rechts.
Nu moet ik 's nachts een brace om mijn linkerhand hebben, omdat neuroloog zei, links is overbelast! Neuroloog was een aparte man.
Nu gebruik ik die brace 2,5 week, maar ik begin nu steeds meer last van mijn linkerpols te krijgen, zowel 's nachts als overdag.
En zit me ook maar steeds in mijn hoofd te halen, straks is de EMG (onderzoek met schokjes) verkeerd gegaan.
Ik zit er nu over na te denken, nog even doorgaan met brace of van de week huisarts maar weer bellen?


Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders? Empty Re: Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders?

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 21:36

Het klinkt mij, de klachten die je vóór de brace had, als RSI.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders? Empty Re: Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders?

Bericht  Caramba vr 12 apr 2013 - 22:28

Zal van de week toch maar een afspraak met huisarts maken. Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat hij van uitslag ziekenhuis vond. En ook, omdat brace toch meer klachten veroorzaakt, zou er dus wel wat anders aan de hand moeten zijn.
Ik heb altijd van die vage dingen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders? Empty Re: Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders?

Bericht  Minx za 13 apr 2013 - 23:23

Laat er anders even een fysio naar kijken of ben je daar al geweest?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders? Empty Re: Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders?

Bericht  Caramba zo 14 apr 2013 - 0:50

Nog niet, maar ga toch eerst liever weer langs de huisarts.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders? Empty Re: Carpaal Tunnel Syndroom of toch wat anders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum