Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten

3 plaatsers

Ga naar beneden

operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten  Empty operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten

Bericht  Sarah1985 di 27 dec 2011 - 10:29

Ik ben vorige week aan carpaal tunnel syndroom geopereerd het ging heel erg goed kon met mijn duim alle vingers weer aanraken. Tot ik gister een botsing met mijn man had. Het deed onwijs zeer meteen en kon mijn hele hand niet meer bewegen. En nu doet het nog steeds erg veel pijn.

Is het verstandig dat ik morgennaar de arts bel. Of afwachten tot vrijdag dan moet ik er toch heen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten  Empty Re: operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten

Bericht  Curious di 27 dec 2011 - 10:33

Ik zou even bellen en dan overleggen als het morgen nog steeds veel pijn doet. Beter een keer te vaak bellen dan te weinig... Sowieso moet je niet onnodig met veel pijn blijven lopen! Beterschap!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten  Empty Re: operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 22:22

Hoe kun je nu botsen met je man? :p Wel vervelend hoor ik zou ook even de huisartsenpost bellen om te vragen of deze reactie normaal is. Lijkt mij van niet. Hopelijk valt het mee joh. Beterschap!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten  Empty Re: operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten

Bericht  Sarah1985 di 27 dec 2011 - 22:56

Ja hoe kun je botsen,,beide tegelijk het touwtje van het licht pakken toen boem. Het is vandaag al beter kan hem al beter bewegen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten  Empty Re: operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 0:06

Ik zou nog even afwachten tot morgenvroeg. Je wond heeft natuurlijk een opdonder gehad en dat doet natuurlijk even pijn en ik denk wel dat het wegtrekt. Als het morgenvroeg nog zo'n pijn doet zou ik even langs de huisarts gaan

Is de operatie eigenlijk meegevallen of niet? Ik moet waarschijnlijk binnenkort geopereerd worden aan een pees bij m'n duim en pols. Ik heb een beetje rondgekeken op google en kwam jou operatie ook tegen en dat leek me erg pijnlijk brr

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten  Empty Re: operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten

Bericht  Sarah1985 wo 28 dec 2011 - 0:56

De operatie Zelf geen last van de eerste snee voelde ik. Verder gezellig gekletst met de arts en verpleegster mocht zelfs nog in mijn hand kijken. Ik zou het zo weer doen. Vind het vooral lastig dat je niks kan. Deurkruk openen wil niet met die hand. En nog veel meer . Maar operatie stelde niks voor
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten  Empty Re: operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten

Bericht  ShallY wo 28 dec 2011 - 10:10

Sarah1985 schreef:De operatie Zelf geen last van de eerste snee voelde ik. Verder gezellig gekletst met de arts en verpleegster mocht zelfs nog in mijn hand kijken. Ik zou het zo weer doen. Vind het vooral lastig dat je niks kan. Deurkruk openen wil niet met die hand. En nog veel meer . Maar operatie stelde niks voor

gadver, heb jij gewoon in je hand gekeken?!
Dat heb ik echt niet gedaan hoor. Hoe gaat het nu met je hand?
Heb je toevallig een stress balletje? kan je ook goed mee oefenen. Ik heb het niet gedaan maar een kennis die er ook aan geholpen is, had dit gedaan en hielp erg goed.
Ik heb nog steeds veel last rondom mijn pols. Ben benieuwd of jij dit ook gaat ondervinden.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten  Empty Re: operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten

Bericht  Sarah1985 wo 28 dec 2011 - 22:30

Ja heb in mijn hand gekeken niks engs aan. Ik heb een stress balletje daar oefen ik ook steeds mee. Kan hem alweer wat beter gebruilen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten  Empty Re: operatie carpaal tunnel syndroom. hand erg gestoten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum