Verkeersfrustraties
+51
*Lookie*
M@niek
Vixen
Ragazza
Saga
Mizz_S
Serena
Arwyn
luisa
Susan
Ooh La La!
Sun88
Pineco
Laurientje
xxjojootjexx
Toet
Stranger
Summerlovin
M-G
Sanne
Slakje
MADDIE
Flower_L
Sorella
Auxo
RiLiJu
Barbabella
Uiltje
Fortissimo
Fayebella
nijntje4
Sazzle
Rush
Burn
Sarah1985
Exogenesis
Engelse Drop
Taeda
Jasmine
mzcharlotte
Atelier Madame
Gioia
Eep
Nyx
Pitufo
Mida4you
girli
Zonneschijn
Paper Crown
Feline
Twellie
55 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Verkeersfrustraties
Engelse Drop schreef:Als je ergens 60 mag, waarom wil je dan harder? Waarom niet gewoon erachter blijven rijden met een ruime afstand? Waarschijnlijk had de bestuurder van de auto die 60 reed meer last van jou. Ga er of langs als je echt perse harder wilt dan de toegestane snelheid, of blijf gewoon rustig 60 rijden.
Niemand rijdt daar se toegestane snelheid, zelfs lijnbussen niet. Daarbij wilde ik inhalen, maar liet de bellende bestuurder van hooguit achttien mij er bewust niet langs.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Sorry, maar ik rij wel altijd de maximaal toegestane snelheid. Ik vind het altijd wat vreemd overkomen die automobilisten die dan achter je zitten te dringen en boos zijn omdat je je aan de regels houdt. Bellen in de auto heb ik ook een hekel aan trouwens dus die jongen zat natuurlijk ook fout, maar jij evengoed.
Zelf heb ik de grootste hekel aan mensen die op de snelweg nog even op het laatste moment tussen mij en mijn voorganger piepen, ik hou altijd expres afstand en het is echt zwaar irritant dat mensen die ruimte dan gaan gebruiken voor hun eigen inhaalmanoeuvre, ik hou toch niet voor niks afstand? Ik ben daar een paar keer zo van geschrokken, echt niet normaal wat voor stunts sommigen uithalen.
Zelf heb ik de grootste hekel aan mensen die op de snelweg nog even op het laatste moment tussen mij en mijn voorganger piepen, ik hou altijd expres afstand en het is echt zwaar irritant dat mensen die ruimte dan gaan gebruiken voor hun eigen inhaalmanoeuvre, ik hou toch niet voor niks afstand? Ik ben daar een paar keer zo van geschrokken, echt niet normaal wat voor stunts sommigen uithalen.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Er zit ook een verschil van op de streep 60 rijden of weten wat het verschil is in de daadwerkelijke snelheid en vanaf welke snelheid je geflitst wordt. Zo kan ik met mijn auto op de streep 70 rijden, wanneer er 60 gereden mag worden. Ik irriteer me dan ook mateloos aan mensen die precies op de streep de toegestane snelheid gaan rijden.
Verder irriteer ik me gewoon aan de mensen die niet kunnen auto rijden. En dat zijn er veel. Niet te geloven.
Verder irriteer ik me gewoon aan de mensen die niet kunnen auto rijden. En dat zijn er veel. Niet te geloven.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Er zit ook een verschil van op de streep 60 rijden of weten wat het verschil is in de daadwerkelijke snelheid en vanaf welke snelheid je geflitst wordt. Zo kan ik met mijn auto op de streep 70 rijden, wanneer er 60 gereden mag worden. Ik irriteer me dan ook mateloos aan mensen die precies op de streep de toegestane snelheid gaan rijden.
Ik rijd ook altijd de snelheid die de TomTom aangeeft ipv de daadwerkelijke op de streep. Maar soms als ik die niet mee heb oid rij ik wel gewoon netjes op de streep. Moet ik me dan wat aantrekken van mensen die in feite te hard rijden?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dat zeg ik niet, maar ga gewoon lekker aan de kant :)Als mensen een boete willen riskeren, moeten ze dat toch lekker zelf weten? Ik rijd standaard te hard, en voor te hard rijden heb ik nog nooit een boete gehad.
Fortissimo- Kletskop
Ik begrijp gewoon echt niet waarom je geïrriteerd raakt van mensen die zich aan de toegestane snelheid houden Ik had laatst nog op de oprit van de snelheid al zo'n klever achter me zitten, terwijl ik gewoon keurig optrok naar de 100 km per uur en rustig invoegde, niks aan de hand zou je denken, nou daar dacht hij anders over. Als een malle ging hij langs me toen dat eenmaal kon, dan vraag ik me echt af waar al die frustratie vandaan komt en waarom je het afschuift in het verkeer op mensen die zich gewoon aan de regels houden en rustig naar huis willen rijden.
Engelse Drop- Prater
Hebben jullie even (ben volgens vriendlief een ware wegpiraat al vind ik dat zwaar overdreven )
Maar het te langzaam rijden is toch wel mijn grootste irritatie in het verkeer... 50 is 50 en geen 40.
Zelfde op de snelweg , van die gevaren die met 100 op de snelweg rijden.
Gister was echt mijn toppunt, ging iemand met 60 :xde snelweg op ..
Maar het te langzaam rijden is toch wel mijn grootste irritatie in het verkeer... 50 is 50 en geen 40.
Zelfde op de snelweg , van die gevaren die met 100 op de snelweg rijden.
Gister was echt mijn toppunt, ging iemand met 60 :xde snelweg op ..
Uiltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 63
Registratiedatum : 04-07-13
Ja, inderdaad mensen die erg langzaam rijden op de snelweg, dat is zo gevaarlijk. Vaak zijn het oude mensen die juist veilig willen rijden, maar door hun rijgedrag anderen in de problemen brengen. Of vrachtwagens die elkaar inhalen en dan zo'n heel rijtje inhalers er vlak achter, die allemaal lekker aan het dringen zijn. Lekker sfeertje geeft dat, ik word er altijd zo nerveus van.
Engelse Drop- Prater
Engelse Drop schreef:Ik begrijp gewoon echt niet waarom je geïrriteerd raakt van mensen die zich aan de toegestane snelheid houden Ik had laatst nog op de oprit van de snelheid al zo'n klever achter me zitten, terwijl ik gewoon keurig optrok naar de 100 km per uur en rustig invoegde, niks aan de hand zou je denken, nou daar dacht hij anders over. Als een malle ging hij langs me toen dat eenmaal kon, dan vraag ik me echt af waar al die frustratie vandaan komt en waarom je het afschuift in het verkeer op mensen die zich gewoon aan de regels houden en rustig naar huis willen rijden.
Daar zou ik niet tegen kunnen, iemand die op de invoegstrook geen vaart maakt. Ik pas me op de invoegstrook al aan, zodra ik kan invoegen kom ik al direct mee met de rest en neimand op hou. Op de invoegstrook rij ik dan al 120. Als ik iemand voor me heb die op zn gemakje invoegt en op de snelweg nog vaart moet gaan maken dan ben ik er echt allang voorbij:laughcry:
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Engelse Drop schreef:Ik begrijp gewoon echt niet waarom je geïrriteerd raakt van mensen die zich aan de toegestane snelheid houden Ik had laatst nog op de oprit van de snelheid al zo'n klever achter me zitten, terwijl ik gewoon keurig optrok naar de 100 km per uur en rustig invoegde, niks aan de hand zou je denken, nou daar dacht hij anders over. Als een malle ging hij langs me toen dat eenmaal kon, dan vraag ik me echt af waar al die frustratie vandaan komt en waarom je het afschuift in het verkeer op mensen die zich gewoon aan de regels houden en rustig naar huis willen rijden.
Waarom zou je met 100 de snelweg op gaan, als je er 120/130 mag rijden? Dan is dat toch logisch? Ik vind dat ook bloedirritant.
Fortissimo- Kletskop
Je mocht daar maar 100 km per uurBarbabella schreef:Engelse Drop schreef:Ik begrijp gewoon echt niet waarom je geïrriteerd raakt van mensen die zich aan de toegestane snelheid houden Ik had laatst nog op de oprit van de snelheid al zo'n klever achter me zitten, terwijl ik gewoon keurig optrok naar de 100 km per uur en rustig invoegde, niks aan de hand zou je denken, nou daar dacht hij anders over. Als een malle ging hij langs me toen dat eenmaal kon, dan vraag ik me echt af waar al die frustratie vandaan komt en waarom je het afschuift in het verkeer op mensen die zich gewoon aan de regels houden en rustig naar huis willen rijden.
Daar zou ik niet tegen kunnen, iemand die op de invoegstrook geen vaart maakt. Ik pas me op de invoegstrook al aan, zodra ik kan invoegen kom ik al direct mee met de rest en neimand op hou. Op de invoegstrook rij ik dan al 120. Als ik iemand voor me heb die op zn gemakje invoegt en op de snelweg nog vaart moet gaan maken dan ben ik er echt allang voorbij:laughcry:
Engelse Drop- Prater
Nee, dat is inderdaad irritant, maar je mag op dat stuk maar 100!Fortissimo schreef:Engelse Drop schreef:Ik begrijp gewoon echt niet waarom je geïrriteerd raakt van mensen die zich aan de toegestane snelheid houden Ik had laatst nog op de oprit van de snelheid al zo'n klever achter me zitten, terwijl ik gewoon keurig optrok naar de 100 km per uur en rustig invoegde, niks aan de hand zou je denken, nou daar dacht hij anders over. Als een malle ging hij langs me toen dat eenmaal kon, dan vraag ik me echt af waar al die frustratie vandaan komt en waarom je het afschuift in het verkeer op mensen die zich gewoon aan de regels houden en rustig naar huis willen rijden.
Waarom zou je met 100 de snelweg op gaan, als je er 120/130 mag rijden? Dan is dat toch logisch? Ik vind dat ook bloedirritant.
Engelse Drop- Prater
Ik rij ook wel eens te langzaam op de snelweg, heel vaak te langzaam zelfs.
Als ik Celine naar school breng, moet ik een klein stukje over de snelweg, zo'n 800 meter. Ik vind het dan zonde van mijn benzine om hem dan naar de 130 te trekken, ik rij dan vaak 100.
Het is hier altijd wel rustig op de snelweg, dus volgens mij hinder ik geen overige weggebruikers. Ik ga ook geen vrachtwagen inhalen met 100 kilometer per uur;)
Ook als ik alle tijd heb, blijf ik vaak een heel stuk achter een vrachtwagen hangen, ik vind dat zo heerlijk relaxt he.
Aan de andere kant, als ik niet alle tijd heb, wil ik wel hard rijden, dan erger ik me wel gigantisch aan andere mensen die dan voor mijn gevoel niet doorrijden, of te langzaam rijden. Op zich maakt me dat langzame rijden van een ander niet uit, maar wel als ik geen mogelijkheid heb om in te halen.
Als ik Celine naar school breng, moet ik een klein stukje over de snelweg, zo'n 800 meter. Ik vind het dan zonde van mijn benzine om hem dan naar de 130 te trekken, ik rij dan vaak 100.
Het is hier altijd wel rustig op de snelweg, dus volgens mij hinder ik geen overige weggebruikers. Ik ga ook geen vrachtwagen inhalen met 100 kilometer per uur;)
Ook als ik alle tijd heb, blijf ik vaak een heel stuk achter een vrachtwagen hangen, ik vind dat zo heerlijk relaxt he.
Aan de andere kant, als ik niet alle tijd heb, wil ik wel hard rijden, dan erger ik me wel gigantisch aan andere mensen die dan voor mijn gevoel niet doorrijden, of te langzaam rijden. Op zich maakt me dat langzame rijden van een ander niet uit, maar wel als ik geen mogelijkheid heb om in te halen.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Te langzaam rijden, dan bedoel ik dus lager dan de toegestane snelheid vind ik heel vervelend. Of mensen die bij zo'n bocht in de weg (weten jullie wat ik bedoel?) ineens vol op de rem gaan, terwijl je daar gewoon met de normale snelheid doorheen kan. Bumperkleven vind ik vervelend. Maar geen richting aangeven of als fietser zijnde geen hand uitsteken vind ik toch wel een van de ergste.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ik het allerergste vind zijn mensen die geen richting aangeven. Dan sta ik te wachten bij een t-splitsing en dan óf helemaal niet óf op het laatste moment richting aangeven Kan ik me heel erg over opwinden haha! Sowieso wind ik me heel snel op in de auto, heerlijk even mijn frustratie eruit!
En als ik de toegestane snelheid rij en mensen gaan achter me kleven ga ik altijd express nét een tikje langzamer en ik kijk een paar keer in m'n achteruitkijkspiegel. Zodra ze afstand houden ga ik weer wat harder rijden.
En als ik de toegestane snelheid rij en mensen gaan achter me kleven ga ik altijd express nét een tikje langzamer en ik kijk een paar keer in m'n achteruitkijkspiegel. Zodra ze afstand houden ga ik weer wat harder rijden.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
mensen zonder inzicht. gaan midden op een kruising staan wanneer stoplicht verderop op rood staat bijvoorbeeld, terwijl zij op die manier al het andere verkeer ook tegenhouden cq blokkeren.
of bij smalle straatjes dom doorrijden omdat zij nu eenmaal voorrang hebben, terwijl ze daardoor alles vastzetten.
9 vd 10 keer zijn dat toch echt vrouwen... sorry :-)
en mensen die te sociaal zijn, en bijvoorbeeld op de rotonde op de rem trappen en invoegende auto's voorlaten. Gewoon de regels volgen....
of bij smalle straatjes dom doorrijden omdat zij nu eenmaal voorrang hebben, terwijl ze daardoor alles vastzetten.
9 vd 10 keer zijn dat toch echt vrouwen... sorry :-)
en mensen die te sociaal zijn, en bijvoorbeeld op de rotonde op de rem trappen en invoegende auto's voorlaten. Gewoon de regels volgen....
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mensen die op de snelweg de auto vlak voor je neus knallen met een verschil van ruim 20 km per uur, terwijl er achter mij een zee van ruimte is.
Mensen die op het allerlaatste moment invoegt als er file is en dan echt op zo'n agressieve manier! Maar het ergste is, mijn vriend heeft dat soort acties dus gewoon. Ik ben wel wat langer bezig, maar vindt dat niet meer dan eerlijk. Burgerlijk misschien, dat wel.
Verder bumperkleven als het duidelijk is dat het gewoon druk is en ik ook niet sneller kan.
Mensen die op het allerlaatste moment invoegt als er file is en dan echt op zo'n agressieve manier! Maar het ergste is, mijn vriend heeft dat soort acties dus gewoon. Ik ben wel wat langer bezig, maar vindt dat niet meer dan eerlijk. Burgerlijk misschien, dat wel.
Verder bumperkleven als het duidelijk is dat het gewoon druk is en ik ook niet sneller kan.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben 2 weken terug aangereden geweest door een man die aan het telefoneren was achter het stuur. Ik wilde met de fiets oversteken (gelukkig was ik alleen), de auto vertraagde duidelijk, dus ik stak over, gaf hij plots gas bij en hij heeft mij dus omver gereden. Man helemaal in paniek, ik ging helemaal over de rooie. Gelukkig was er uiteindelijk niets aan de hand; ik ben nog heel, de baby is nog heel en mijn fiets is ook nog heel.
Verder heb je hier een hoop klojo's die véél te hard rijden en niet stoppen of kijken om de straat in of uit te rijden. Wekelijks zijn hier zeker 3 ongevallen waarbij de bestuurders duidelijk te hard reden. Ik begrijp niet dat de gemeente hier nog niets aan heeft gedaan. Het ergste ongeval dat ik heb geweten was een auto met 2 mannen in die veel te hard en zonder stoppen/kijken het hoekje omgingen, frontaal op een gezinswagen met daarin 3 kinderen, een hoogzwangere vrouw en haar man. Kinderen en vrouw konden afgevoerd worden met de ambulance...
Dus ja, telefoneren achter het stuur en te hard rijden vind ik echt verschrikkelijk. Zet je toch even aan de kant als je perse moet bellen... En is die extra minuut dat je hebt door extra hard rijden het nu echt waard?
EDIT: Oh, en ja, nog zo'n leuke. En het zijn gewoonweg altijd buitenlandse mannen. Dan stoppen 2 auto's met daarin dus die mannen en gaan ze beginnen kletsen met elkaar en houden zo heel het verkeer op.
Verder heb je hier een hoop klojo's die véél te hard rijden en niet stoppen of kijken om de straat in of uit te rijden. Wekelijks zijn hier zeker 3 ongevallen waarbij de bestuurders duidelijk te hard reden. Ik begrijp niet dat de gemeente hier nog niets aan heeft gedaan. Het ergste ongeval dat ik heb geweten was een auto met 2 mannen in die veel te hard en zonder stoppen/kijken het hoekje omgingen, frontaal op een gezinswagen met daarin 3 kinderen, een hoogzwangere vrouw en haar man. Kinderen en vrouw konden afgevoerd worden met de ambulance...
Dus ja, telefoneren achter het stuur en te hard rijden vind ik echt verschrikkelijk. Zet je toch even aan de kant als je perse moet bellen... En is die extra minuut dat je hebt door extra hard rijden het nu echt waard?
EDIT: Oh, en ja, nog zo'n leuke. En het zijn gewoonweg altijd buitenlandse mannen. Dan stoppen 2 auto's met daarin dus die mannen en gaan ze beginnen kletsen met elkaar en houden zo heel het verkeer op.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik kijk de laatste tijd steeds wanneer iemand in mijn ogen belachelijk rijdt en ik moet eerlijk zeggen dat het 9 van de 10 keer juist mannen zijn. Maar misschien storen wij ons aan andere dingen. Ik vind het persoonlijk niet erg als iemand eens een foutje maakt uit onhandigheid ofzo, ik vind het veel erger als iemand asociaal rijgedrag vertoont en met niks of niemand rekening houdt.
Engelse Drop- Prater
Te hard rijden in de bebouwde kom vind ik altijd heel erg, zeker als ik zie dat er gewoon kinderen spelen.
Verder: de krant lezen of de Ipad gebruiken achter het stuur (op de snelweg). Idioot vind ik dat als ik het zie.
Verder: de krant lezen of de Ipad gebruiken achter het stuur (op de snelweg). Idioot vind ik dat als ik het zie.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
- Wielrenners die denken dat ze recht hebben om op de rijbaan te fietsen en dan ook nog eens met 3 man of vrouw naast elkaar en weigeren opzij te gaan
- Mensen die langzamer rijden dan is toegestaan (behalve in de bebouwde kom, daar vind ik dat niet zo'n probleem)
- De toeristen die hier nu al zoekend rondrijden en bij iedere afslag bijna stil gaan staan om te kijken of ze daar wel of niet in zullen gaan.
- De fietsers (en scooters en brommers )die van alle kanten gewoon de weg op komen zonder te kijken (en dan bedoel ik niet het fietspad of de plekken waar ze gewoon mogen rijden)
- Mensen die niet stoppen voor een zebrapad en er nog net even snel voor langs scheuren.
- Op de snelweg mensen die links blijven rijden terwijl ze allang naar rechts kunnen.
- Bumperklevers
- Mensen die geen voorrang verlenen waar zij dit wel behoren te doen en denken dat ze nog wel even snel voor kunnen gaan.
- Hardrijders in een bebouwde kom, zeker als je bedenkt hoeveel kinderen hier spelen op straat.
- Het niet gebruiken van je knipperlicht of in het geval van fietsers het niet uitsteken van je hand.
- Mensen die gewoon niet opletten doordat ze met hele andere dingen bezig zijn dan het verkeer.
- Ik weet niet of deze ook onder verkeersfrustraties valt: parkeren op 2 vakken of parkeren daar waar het niet mag en dus storend is voor de rest van het verkeer.
Ongetwijfeld nog wel meer maar dit is het eerste wat mij te binnen schiet. (Zo terug te lezen, vind ik nogal snel iets frustrerend )
- Mensen die langzamer rijden dan is toegestaan (behalve in de bebouwde kom, daar vind ik dat niet zo'n probleem)
- De toeristen die hier nu al zoekend rondrijden en bij iedere afslag bijna stil gaan staan om te kijken of ze daar wel of niet in zullen gaan.
- De fietsers (en scooters en brommers )die van alle kanten gewoon de weg op komen zonder te kijken (en dan bedoel ik niet het fietspad of de plekken waar ze gewoon mogen rijden)
- Mensen die niet stoppen voor een zebrapad en er nog net even snel voor langs scheuren.
- Op de snelweg mensen die links blijven rijden terwijl ze allang naar rechts kunnen.
- Bumperklevers
- Mensen die geen voorrang verlenen waar zij dit wel behoren te doen en denken dat ze nog wel even snel voor kunnen gaan.
- Hardrijders in een bebouwde kom, zeker als je bedenkt hoeveel kinderen hier spelen op straat.
- Het niet gebruiken van je knipperlicht of in het geval van fietsers het niet uitsteken van je hand.
- Mensen die gewoon niet opletten doordat ze met hele andere dingen bezig zijn dan het verkeer.
- Ik weet niet of deze ook onder verkeersfrustraties valt: parkeren op 2 vakken of parkeren daar waar het niet mag en dus storend is voor de rest van het verkeer.
Ongetwijfeld nog wel meer maar dit is het eerste wat mij te binnen schiet. (Zo terug te lezen, vind ik nogal snel iets frustrerend )
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Als ik van rechts kom en geen voorrang krijg. ( en dat gebeurd heel vaak als ik de straat uit rij). In onze hele wijk heeft verkeer van rechts voorrang op één plek na. Daar hebben ze haaientanden geplaatst. 9 van de 10 keer rijden de mensen die voor mij van rechts komen toch door. Ook irritant.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Exogenesis schreef:Ik irriteer me al gauw aan mensen in het verkeer. Geen richting aangeven, langzamer rijden dan de toegestane snelheid, overdreven vroeg remmen voor een rotonde, rechts proberen in te halen (terwijl je zelf ook achter iemand rijdt), te voorzichtig de bocht door rijden... Maar ik ga dan niet iets terug doen ofzo. Dat vind ik laag.
Ai ai ai....
Verder erger ik me ik me ook aan die opgefokte standjes in het verkeer als je gewoon de toegestane snelheid rijdt (eigenlijk erger ik me sowieso aan opgefokte standjes).
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
M-G schreef:
Oh god, ja, dat ook. Hier staat altijd een klein, rood busje en hij zet zich (als er plaats is) altijd zodanig naar voren dat een andere auto onmogelijk op de parkeerplaats voor die auto kan gaan staan. Het is een hele vieze meneer dus ik durf er nooit wat van te zeggen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb niet meer zoveel verkeersfrustraties omdat ik bijna nooit meer auto rijd maar met de fiets in de stad is ook levensgevaarlijk hoor haha, ik word zo vaak bijna aangereden. De laatste 500 meter voor mij huis moet ik tegen het verkeer in omdat ze aan de overkant met de weg bezig zijn en daar moet je echt oppassen, auto's verwachten geen fietsers op het fietspad van links dus ik slinger en rem iedere keer dat hele fietspad over.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: