Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ponypark slagharen voor jonge kinderen?

+5
vlinder-19
mauwmauw
Happydobby
SarahKey
Aagje!
9 plaatsers

Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  Aagje! di 20 aug 2013 - 23:43

Ik kan voor 20 euro 4 kaartjes voor ponypark slagharen kopen, wat heel goedkoop is natuurlijk.

Maar is dat al wel wat voor mijn dochter? ze is 3,5. Heel ondernemend en vind dingen niet gauw eng.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  SarahKey di 20 aug 2013 - 23:45

Er zijn genoeg attracties voor haar leeftijd. Helemaal achter in Slagharen heb je ook een heel gedeelte speciaal voor de kleinere kinderen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  Happydobby di 20 aug 2013 - 23:45

Ik ben er zaterdag geweest, wij hadden gratis kaarten van de loterij. mijn zoon wilde niks helaas, zijn neefje van 2,5 vond het prachtig, die is overal waar het kon wel in geweest. maar als we die kaarten niet hadden waren wij nog niet gegaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  mauwmauw wo 21 aug 2013 - 0:22

mijn moeder heeft kaartjes gekregen en wilde eigenlijk met mij en V er heen gaan.Nu zei mijn zus van de week dat er nog helemaal niks was voor V zijn leeftijd,maar dat is dus niet zo?V durft wel in veel dingen,maar kijkt eerst de kat uit de boom.Mijn zus wilde namelijk zelf de kaartjes hebben voor haar en dr kinderen(normaal krijgt zij altijd dit soort kaarten van mijn moeder) dus of het jaloezie is...ik weet het niet
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  Aagje! wo 21 aug 2013 - 0:27

Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen. voor 5 euro pp kan je geen slechte dag hebben smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  vlinder-19 wo 21 aug 2013 - 0:58

Wij zijn laatst geweest met F.ay, en helaas mocht ze haast nergens in. En ze vind juist alles leuk...dus veel teleurstellingen en uiteindelijk maar 10x in de achtbaan. Ach we konden voor 2,50 pp naar binnen.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  Artemis wo 21 aug 2013 - 1:51

Voor een kind van 2 is het idd niet zo tof. Dan mogen ze maar beperkt in dingen en de wachtrijen zijn dan lang. Dus of zo'n kind daar nou lol aan heeft...

Vanaf 4/5 wordt het leuk, 3,5 ook al wel.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  Susan wo 21 aug 2013 - 2:04

Heb je daar niet een speciaal peutergedeelte, in Walibi Flevo was dat wel en daar was het ook vrij rustig toen wij er waren. Overigens waren wij juist niet met de kinderen, maar het viel me op dat er best veel was voor kleintjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  Artemis wo 21 aug 2013 - 2:24

Dat is er wel, maar heel klein, op het watergedeelte na, maar dan moet het maar net lekker weer zijn. 
Als ik met een 2 jarige een dagje weg zou moeten zou ik er niet voor kiezen, gaan er meer kinderen mee die groter zijn dan kan een 2 jarige zich vast vermaken, maar voor die peuter hoef je er niet speciaal heen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  Susan wo 21 aug 2013 - 2:27

Nee, dat is waar, dan zou ik ook eerder voor iets anders kiezen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  Annemie wo 21 aug 2013 - 2:33

Wij zijn geweest toen mijn zoontje 2,5 was en toen hij bijna 3 was en hij vond het geweldig, ondanks dat hij normaal overal bang voor is, zijn we in heel veel dingen geweest. Ze hebben heel veel attracties waar ze in kunnen. Hij kan niet wachten om weer te gaan. En idd een apart peuter gedeelte.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  Linda wo 21 aug 2013 - 2:37

Wij zijn vorig jaar een weekend naar slagharen geweest, dochter was toen 1 jaar en 9 maanden. Echt fantastisch vond ze het! Er waren echt wel genoeg dingen waar zij toen al in mocht. Even uit m'n hoofd: de olifanten draaimolen (zo'n soort spin), zo'n ouderwetse paarden draaimolen, van die theekopjes, een spookhuis, 2 reuzenradden, hobbelpaarden over een baan, op een echte pony zitten, iets met bootjes. En vast nog wel wat meer wat ik vergeten ben.
Ook hebben ze een optocht, echt geweldig vond ze dat. Ze stond helemaal te dansen en te springen. We hebben dat weekend zo genoten. Binnenkort gaan we weer een weekend.

Ik zou dus zeker weten gaan. Very Happy 

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ponypark slagharen voor jonge kinderen? Empty Re: ponypark slagharen voor jonge kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum