Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tas inpakken; leuk of niet?

+17
Jeanette
Rouxxxe
silly-one
Caribbeanlover
VeryCherry
Tania
Polly
Travelgurly
Monte
SuperGrover
Admin
Blond
Error
Benthe
Atelier Madame
Marin
Lenster
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Tas inpakken; leuk of niet? Empty Tas inpakken; leuk of niet?

Bericht  Lenster wo 4 jul 2012 - 21:19

Ik vind het altijd heerlijk om voor de vakantie mijn tas in te pakken. Setjes bij elkaar zoeken, dingen erin gooien, die dag erna alles er weer uit trekken en weer opnieuw bekijken en uitzoeken.

Ik ga over 2 weken weg, alleen mijn koffer ligt al een week open met allerlei dingen erin.
Ben ik de enige die het zo leuk vind, of zijn er meer?
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tas inpakken; leuk of niet? Empty Re: Tas inpakken; leuk of niet?

Bericht  Marin wo 4 jul 2012 - 21:29

Haha ja ik vind het ook altijd leuk, maar doe het wel meestal pas de dag van te voren of op de dag zelf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Atelier Madame wo 4 jul 2012 - 21:35

Ik vind het verschrikkelijk, twijfel altijd wat ik mee moet, m'n koffer is altijd te zwaar en m'n vriend en ik krijgen dan standaard ruzie. Hij laat me dus altijdet rust als ik m'n koffer moet inpakken :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 22:32

Jaa geweldig Very Happy

Kan nu al niet wachten haha. Spreek ook echt een datum met mezelf af dat ik daarvoor niets mag doen. Anders ligt hier gerust een koffer 3 weken open Tas inpakken; leuk of niet? 394967

Heb ook al wel 5x in de kledingkamer al mijn kleding uitgestald en hier outfitjes mee gemaakt voor op vakantie. Wil niet teveel meenemen want wil shoppen in Italie en we mogen maar 23 kg meenemen. Dus als ik nu al beslis wat ik aan ga doen (+ 4/5 kledingstukken extra omdat ik het nog niet helemaal weet) kan het niet misgaan Tas inpakken; leuk of niet? 1578173417

Okee haha dit klinkt echt overdreven. Maar I love it I love you

Gast
Gast

Bericht  Benthe wo 4 jul 2012 - 22:40

Ja, dat vind ik ook erg leuk om te doen, maar niet te ver van te voren. Dan raak ik het overzicht ook kwijt. Eerst lijstjes maken, laatste dingen kopen en dan dag van te voren of zo de koffer paken.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Error wo 4 jul 2012 - 22:40

Ik vind het ook leuk, in tegenstellin tot het uitpakken van de koffer Tas inpakken; leuk of niet? 827601

Begin er meestal wel 1-2 dagen van te voren aan, hoe langer ik er mee bezig ga hoe meer ik twijfel haha.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Blond wo 4 jul 2012 - 22:47

Ja vind ik ook wel leuk! Doe het pas 3 of 2 dagen van tevoren, anders wordt het zo'n zooitje en ga ik steeds meer twijfelen. Neem ook altijd teveel te warme kleding mee..

Heb dit jaar met mezelf afgesproken dat ik maximaal 15 kg mee mag nemen op de heenreis.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Admin wo 4 jul 2012 - 23:02

Ik vind het leuk ja maar gewoon een dag van te voren of op de dag zelf.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492

Bericht  SuperGrover wo 4 jul 2012 - 23:07

Dat vind ik echt vreselijk werk. Koffer inpakken en koffer uitpakken, bah. Ook als ik alleen maar een weekend bij mijn moeder ben geweest, die paar dingen die ik dan mee moet, daar heb ik al een hekel aan.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Monte wo 4 jul 2012 - 23:11

Ik vind het ook wel leuk om te doen, maar doe het meestal pas 2 dagen of de dag voordat ik weg ga.

Punk'd: ik zie nu pas dat jij ook naar Italië gaat, leuk! Ik ga volgende week voor 10 dagen naar Pisa,Lucca, Sienna, Bologna, Florence en Rome. Het er echt zoveel zin in, ik laat je wel weten hoe mooi het was(kan ik je alvast in de stemming brengen Very Happy )
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Travelgurly wo 4 jul 2012 - 23:28

Oh heerlijk! begrijp je helemaal. Mijn vriend snapt er niks van hahaha. ruim 2-3 weken van te voren ligt mijn koffer klaar. ik pak hem zeker vaak nog 3 x opnieuw in. setjes matchen, dignen passen etc.....i love it! kom er al helemaal in de vakantie bestemming van.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Polly wo 4 jul 2012 - 23:50

Haha ik word enthousiast van jullie enthousiasme! Ik zie het zelf voornamelijk als een huishoudelijke taak, niet leuk dus. Ben altijd bezig met in- of uitpakken, meestal laat ik het grootste gedeelte van mijn spullen dus maar in de koffer.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 0:26

Monte schreef:Ik vind het ook wel leuk om te doen, maar doe het meestal pas 2 dagen of de dag voordat ik weg ga.

Punk'd: ik zie nu pas dat jij ook naar Italië gaat, leuk! Ik ga volgende week voor 10 dagen naar Pisa,Lucca, Sienna, Bologna, Florence en Rome. Het er echt zoveel zin in, ik laat je wel weten hoe mooi het was(kan ik je alvast in de stemming brengen Very Happy )

Jaa wat leuk!! Very Happy

Gaan we echt naar dezelfde plaatsen! (m.u.v. Bologna, daar gaan wij niet heen).

Heel veel plezier alvast Tas inpakken; leuk of niet? 281626781

Gast
Gast

Bericht  Tania do 5 jul 2012 - 0:36

Sinds ik kinderen heb vind ik het alleen maar heel veel gedoe. Daarvoor vond ik het wel leuk maar dan wel pas 1 of 2 dagen van tevoren.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  VeryCherry do 5 jul 2012 - 0:36

Tassen inpakken vind ik zooo leuk Very Happy Ik pak die van mijn vriend ook in en die van mijn zoontje uiteraard. Ik begin ongeveer een week van tevoren.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Lenster do 5 jul 2012 - 0:58

haha geweldig dat ik niet de enige ben!

ik heb net nog weer allemaal setjes aangehad en gewisseld en opnieuw ingepakt. Heerlijk!
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caribbeanlover do 5 jul 2012 - 1:16

Lenster schreef:Ik vind het altijd heerlijk om voor de vakantie mijn tas in te pakken. Setjes bij elkaar zoeken, dingen erin gooien, die dag erna alles er weer uit trekken en weer opnieuw bekijken en uitzoeken.

Ik ga over 2 weken weg, alleen mijn koffer ligt al een week open met allerlei dingen erin.

Waar ga je heen?

Ik zoek iig nooit setjes bij elkaar en zie ter plekke wel wat bij elkaar pas en wat niet. Als ik dat bij het inpakken al ga doen heb ik daar een dagtaak aan.

Ik ben ongeveer een week (vaak 5 dgn) totaal bezig voordat ik helemaal klaar met het de kleding/schoenen die ik wil meenemen. M'n man zegt wel eens dat het teveel is omdat m'n toilettas en zakjes met douchegel ed er ook nog bij moeten. Vaak haal ik er dan kleding uit of wissel het om. Op vakantie zelf heb ik nooit alles aan en sommige dingen meerdere keren. Dus conclusie..............ik neem onnodig teveel mee haha.

TIP voor iedereen; pak 50/50 in! Sinds mijn koffer ooit is kwijt geraakt op de luchthaven op de bestemming had ik dus niks. Sindsdien pakken we het op deze manier in zodat we altijd kleding ed hebben. Hoef je iig niet naakt te zwemmen Tas inpakken; leuk of niet? 1578173417

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Lenster do 5 jul 2012 - 1:30

Caribbeanlover schreef:
Lenster schreef:Ik vind het altijd heerlijk om voor de vakantie mijn tas in te pakken. Setjes bij elkaar zoeken, dingen erin gooien, die dag erna alles er weer uit trekken en weer opnieuw bekijken en uitzoeken.

Waar ga je heen?

Ik zoek iig nooit setjes bij elkaar en zie ter plekke wel wat bij elkaar pas en wat niet. Als ik dat bij het inpakken al ga doen heb ik daar een dagtaak aan.

Ik ben ongeveer een week (vaak 5 dgn) totaal bezig voordat ik helemaal klaar met het de kleding/schoenen die ik wil meenemen. M'n man zegt wel eens dat het teveel is omdat m'n toilettas en zakjes met douchegel ed er ook nog bij moeten. Vaak haal ik er dan kleding uit of wissel het om. Op vakantie zelf heb ik nooit alles aan en sommige dingen meerdere keren. Dus conclusie..............ik neem onnodig teveel mee haha.

TIP voor iedereen; pak 50/50 in! Sinds mijn koffer ooit is kwijt geraakt op de luchthaven op de bestemming had ik dus niks. Sindsdien pakken we het op deze manier in zodat we altijd kleding ed hebben. Hoef je iig niet naakt te zwemmen Tas inpakken; leuk of niet? 1578173417

ik ga kleine week Barcelona.
Heb in de loop der jaren ook geleerd dat je echt niet teveel mee moet nemen. zo zonde van het sjouwen, en dan kan je minder kopen daar.
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 1:32

Ik hou niet zo van tas inpakken. Op één of andere manier brengt dat altijd veel stress met zich mee. Neem ik soms misschien niet te weinig mee? Of juist veel te veel? Vergeet ik niet iets? (ja, ik weet het, ik moet gaan werken met paklijsten, maar vergeet dat altijd laughcry )

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover do 5 jul 2012 - 1:46

Lenster, dat klopt voor als je wilt shoppen wat men vooral doet met een stedentrip. Ik shop nooit op vakantie, daar kom ik niet voor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one do 5 jul 2012 - 3:33

Ik begin hooguit een week van te voren met kleding apart leggen of kleding wassen die ik mee wil nemen. Alles leg ik dan apart en pas de dag van te voren stop ik alles in een tas.
Als ik een weekend weg ga, wil ik vaak nog een uur van te voren beginnen met pakken. Vaak weet ik al wat ik mee wil nemen dus ik hoef daar niet lang over na te denken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rouxxxe do 5 jul 2012 - 5:42

Ik vind het echt n rotklus, ben altijd bang dat ik dingen vergeet en wil het altijd sneller doen dan het me lukt. Nee, ben altijd blij als m'n koffer gepakt is.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Caribbeanlover do 5 jul 2012 - 10:47

Om op de vraag te antwoorden. Ja, ik vind het leuk ondanks dat ik er zowat een week over doe. Met inpakken ga ik er nu even vanuit dat het is voordat je op vakantie gaat, dus dat is sowieso leuk. Het idee dat je lekker op vakantie gaat is gewoon fijn!Tas inpakken; leuk of niet? 281626781

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette do 5 jul 2012 - 10:53

Ja, ik vind het ook heerlijk en bedenk al lang van tevoren wat er mee moet. Mijn koffer pak ik echter op het laatste moment in.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 11:15

Mwah.. echt leuk vind ik het niet. Aangezien het een grote chaos is. Meestal maak ik wel een lijstje van te voren wat ik sowieso mee wil hebben, maar ondertussen smijt ik er steeds meer in. Gelukkig gaan we dit jaar met de auto weg, dus kan ik in de hoekjes nog drukken als m'n tas vol is.. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: