's nachts zindelijk
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
's nachts zindelijk
Wilde Y. eerst niets van het potje weten en was het alleen leuk om op je hoofd te zetten wilde hij vandaag weer zonder luier lopen. Vorig weekend wilde hij dat ook, maar na het opruimen van 10 plasjes in 1,5 uur hebben we hem toen weer een luier aangedaan. Vandaag heeft hij echter niet 1x op de grond geplast en alles netjes in het potje gedaan. Alleen voor het poepen wilde hij toch wel even een luier aan
Nu bracht ik hem net naar bed en zei hij toen hij in bed lag 'mama, die uit' wijzend naar zijn luier. Ik heb er maar wat moois van gemaakt, maar vraag me nu eigenlijk af hoe we dat aan gaan pakken?
Hebben jullie je kindje in het begin nog wakker gemaakt zodat hij/zij kon plassen of gewoon, huppa, naar bed gebracht in de hoop dat er niet geplast zou worden 's nachts? Oja...Y. slaapt nog in een ledikantje dus een potje op zijn kamer zetten zodat hij er 's nachts zelf uit kan is geen optie. Ik wil sowieso eerst dat hij overdag goed zindelijk is en goed aanvoelt dat hij moet plassen.
Nu bracht ik hem net naar bed en zei hij toen hij in bed lag 'mama, die uit' wijzend naar zijn luier. Ik heb er maar wat moois van gemaakt, maar vraag me nu eigenlijk af hoe we dat aan gaan pakken?
Hebben jullie je kindje in het begin nog wakker gemaakt zodat hij/zij kon plassen of gewoon, huppa, naar bed gebracht in de hoop dat er niet geplast zou worden 's nachts? Oja...Y. slaapt nog in een ledikantje dus een potje op zijn kamer zetten zodat hij er 's nachts zelf uit kan is geen optie. Ik wil sowieso eerst dat hij overdag goed zindelijk is en goed aanvoelt dat hij moet plassen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 's nachts zindelijk
S. is al een half jaar overdag zindelijk, maar 's nachts nog lang niet. Hij lekt nog geregeld door. Hij wordt daar ook niet wakker van.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Hier heb ik hem nadat hij overdag zindelijk was, ook snachts zonder pamper laten slapen. Eerste nacht plaste hij in bed zodra hij smorgens wakker werd, en sindsdien is hij helemaal zindelijk. Maak hem ook niet wakker, hij gaat zelf zodra hij wakker is plassen.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik denk dat het wel lastig is om 's nachts ook zindelijk te worden als hij nog in een ledikant ligt. Want dan moet hij dus de hele nacht zijn plas ophouden of één van jullie wakker roepen als hij moet plassen.
Mijn dochter heeft gewoon een potje op de kamer en kan ook naar de wc lopen en dat doet ze ook wel twee keer per nacht.
Mijn dochter heeft gewoon een potje op de kamer en kan ook naar de wc lopen en dat doet ze ook wel twee keer per nacht.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer 's nachts zindelijk en hoe?
» 's nachts zindelijk worden...
» Wanneer s'nachts zindelijk en hoe?
» zindelijk worden of zindelijk maken?
» Zindelijk
» 's nachts zindelijk worden...
» Wanneer s'nachts zindelijk en hoe?