Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

+19
Flippin' Bitch
Pien
Carra
Inge
Melis_je
SoGood
Lien
Toet
Jeanette
Shisha
Serena
teletascha
Suus
Sterre
Blond
Arwyn
Antibes
Linnie1985
Atelier Madame
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 18:52

Heb jij van die kledingstukken? Ik bedacht me net dat ik een tijdje geleden helemaal lyrisch was van een baseballjackje van H&M wat ik per se wilde hebben, maar ik heb het nooit aan :S Ik kan m niet goed combineren. Okee zo duur was het dus niet, maar toch! Ik was zo enthousiast.

Zoiets was het
Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Baseball-jack-blauw-wit

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Atelier Madame zo 8 mei 2011 - 19:21

ooh zon baseballjasje, hihi die zijn lastig ja om te combineren. Maar alsje m dan wil combineren zou ik hem op een spijkerbroek trekken, wit hempje eronder en jasje eroverheen.

Zelf heb ik van die jurkjes, met een beetje nylon stof, en vaak een redelijk blote rug en hals. Die denk ik dan te kopen voor de zomer, want ja leuk lekker zomers! Maar ik heb ze echt bijna nooit aan. Hooguit is een keertje met een feestje als het echt mooi weer is, maar voor de rest bijna nooit.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:29

Zo'n jurkje heb ik ook, ook amper aan inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Linnie1985 zo 8 mei 2011 - 19:31

Ik heb echt een heel leuk KNALroze rokje, als de zon er op schijnt doet het gewoon pijn an je ogen. Ik heb hem echt al 10 jaar ofzo, maja heb nooit wat leuks om hem te combineren (ja ik pas hem nog steeds).
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:33

Dat weet ik nog Fauve, dat je daar zo lyrisch over was. Heb m daarna ook besteld maar mij stond ie echt niet...

Ik heb best veel dingen die ik niet of nauwelijks draag. Heeft ook ermee te maken dat ik in relatief korte tijd 7-8kg ben afgevallen en het zit allemaal "net niet" meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:37

Dat is wel goed, toch Arden Wink Maar jammer dat je dan als gevolg je kleding niet meer past!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Atelier Madame zo 8 mei 2011 - 19:38

Tijd voor een nieuwe garderobe dan Arden Wink

Maar eigenlijk is het toch stom he, dat je in de winkel helemaal lyrisch bent over een bepaald stuk kleding, en vervolgens draag je het nooit.. toch een kwestie van beter over nadenken in de winkel misschien? :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Antibes zo 8 mei 2011 - 19:52

Een behoorlijk duur donkerblauw, leren jasje. In de winkel stond het heel leuk bij andere dingen die ik kocht. Maar eigenlijk is hij gewoon te groot... Ik heb bovenlichaam maat 42 en deze is maat 44, interesse iemand? Cry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Arwyn zo 8 mei 2011 - 20:30

Een spijkerbroek van Indian Rose die ik doodgewoon te klein gekocht heb...
En verder heb ik een hele stapel shirtje die ik lang niet allemaal meer draag, moet dat nodig eens uitzoeken!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Blond zo 8 mei 2011 - 20:40

Een panterjurkje. Was maar 5 euro, heb hem denk ik 2 keer gedragen. Hoewel ik hem zo kan combineren dat hij niet ordinair is, draag ik hem liever niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Antibes zo 8 mei 2011 - 20:50

_Chance schreef:Een panterjurkje. Was maar 5 euro, heb hem denk ik 2 keer gedragen. Hoewel ik hem zo kan combineren dat hij niet ordinair is, draag ik hem liever niet.
Ach, met twee keer is hij zijn geld al waard geweest en je hebt ALTIJD een outfit voor foute feestjes!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Sterre zo 8 mei 2011 - 20:56

Ik heb vorig jaar in de uitverkoop een bloemenjurkje gekocht bij de WE. Maar hij zit net niet mooi en zit net niet lekker, waardoor ik hem soms nog wel even aanpas maar daarna altijd besluit wat anders aan te trekken... zonde! Gelukkig geen hele dure miskoop.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Suus zo 8 mei 2011 - 21:01

Een mooie spijkerbroek die er helaas niet in mijn maat was. Heb hem een maat te klein gekocht en hoopte af te vallen, maar dat is tot op heden nog niet gelukt...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  teletascha zo 8 mei 2011 - 21:05

Momenteel bijna al mijn kleren Cry . Ben nu 39 weken+5 dagen zwanger, dus pas nergens in. Hoop dat ik straks wel weer in mijn kleren pas, heb sommige dingen zelfs nog nooit aangehad....
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 21:05

Ik heb het juist andersom. Een shirtje die er alleen nog maar 2 maten groter was. Ik dacht die draag ik wel oversized.. het lijkt net een aardappelzak laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Serena zo 8 mei 2011 - 21:26

en net strak zwart jurkje met mouwtjes tot je ellebogen (net korter dan driekwart :P) Ik dacht is leuk voor kerst of iets anders nette gelegenheid. Maar ik heb hem 1 avond aangehad met kerst en daarna nooit meer. Voel me er eigenlijk ook niet zo prettig in laughcry
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 21:30

Ik heb nog steeds de tik om dingen te klein te kopen en deze te houden, omdat ik toch wel afval. Een mantelpakje, t-shirtjes, broeken, rokjes. You name it, i've got it... Enige nadeel, ik pas niets... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Shisha zo 8 mei 2011 - 21:43

Ik heb een paar jurkjes in de kast liggen die ik nog nooit aan heb gehad. Ik vind ze wel leuk maar als het mooi weer is en ik trek een jurkje aan zijn er andere die ik toch net iets leuker vind. Zonde eigenlijk haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Jeanette zo 8 mei 2011 - 21:47

Een strapless cocktailjurkje. Ik draag hem heel af en toe als ik naar een feestje ga.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Blond zo 8 mei 2011 - 22:02

Oh ja en ik heb ook een stuk of 6/7, chique jurken die je eigenlijk alleen aandoet met Kerst of Oud & Nieuw of met een diploma uitreiking. Ik heb de meeste 1 keer aangehad. En in plaats dat ik dan met Kerst een oud jurkje uit de kast trek, nee dan koop ik weer een nieuwe.

Te kleine kleding koop ik trouwens nooit. Zonde van mijn geld.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 22:08

vorig jaar een nepleren jasje voor 5 euro. Heb `m maar 1 keer aangehad omdat ik gewoon niet weet wanneer ik `m aan kan doen. Dan is het weer te koud en dan is het weer te warm ervoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 22:09

Ik heb een spijkerbroek te klein gekocht, dus doe ik 'm nooit aan. Ja, het kan wel, maar dan lijk ik een rolmops.
Eigenlijk zou ik 'm via marktplaats (of hier?) moeten verkopen..

Verder heb ik een zwart jurkje met witte spiralen gekocht, ooit een keer in de winter, alvast voor de zomer. Maar toen het zomer werd, bleek dat het jurkje mij helemaal niet mooi stond (in de winkel leek het zo leuk!).
Inmiddels veel te laat om terug te brengen of te ruilen.

En een rokje van de Hema, leek mij in de winkel ook zo leuk. Heb 'm nooit aan gehad, maar ik zag laatst iemand anders in dat zelfde rokje en ik vond het geen gezicht, dus dan heb ik al zoiets van laat maar.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Toet zo 8 mei 2011 - 22:23

Een paar jaar geleden vond ik het leuk om als ik naar een festival ging daar speciaal kleding voor te kopen. Dat zijn van die topjes/jurkjes die ik daarna nooit meer draag. Dat doe ik nu dus ook nooit meer.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Jeanette ma 9 mei 2011 - 0:29

toetje_ schreef:Een paar jaar geleden vond ik het leuk om als ik naar een festival ging daar speciaal kleding voor te kopen. Dat zijn van die topjes/jurkjes die ik daarna nooit meer draag. Dat doe ik nu dus ook nooit meer.

Dat deed ik ook altijd inderdaad. Daar ben ik ook vanaf gestapt, want dan blijf ik kopen. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Lien ma 9 mei 2011 - 4:47

Haha daar heb ik best wel wat van Embarassed
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan? Empty Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum