Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is er in de buurt van Amsterdam....

+8
Pompoen
Aziraphale
Caroow
Lejow
Surya
Willem
Blixum
Nyx
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie is er in de buurt van Amsterdam.... - Pagina 2 Empty Re: Wie is er in de buurt van Amsterdam....

Bericht  Roza za 13 jul 2013 - 8:27

Dat had ik inderdaad ergens gelezen, maar omdat ze nog reageerde dacht ik dat dat niet meer doorging Wink

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er in de buurt van Amsterdam.... - Pagina 2 Empty Re: Wie is er in de buurt van Amsterdam....

Bericht  Jasmine za 13 jul 2013 - 8:29

slaatje schreef:Ohhhhhhh, ik zie dit bericht, met dank aan Caroow nu pas. Ik kan wel janken. Ik woon vlak bij Utrecht, maar ga het niet niet meer redden om over tien minuten daar te zijn. Ik kan wel janken (heb ik ook gedaan Razz ) Super lief trouwens dat jullie aan me denken! Als ik het een uur geleden had gelezen, dan had mijn man me zo nog even kunnen brengen.
Leaf, ik hoop voor je dat je de kaartjes nog kwijt kunt. Als je zelf nog gaat, wens ik je onwijs veel plezier. Altijd jammer als mensen je op zo'n manier in de steek laten.

hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er in de buurt van Amsterdam.... - Pagina 2 Empty Re: Wie is er in de buurt van Amsterdam....

Bericht  Burgemeester Nicky za 13 jul 2013 - 8:36

Roza schreef:Dat had ik inderdaad ergens gelezen, maar omdat ze nog reageerde dacht ik dat dat niet meer doorging Wink

 Leaf had mij een PM teruggestuurd. Maar ik heb de hele dag gewerkt. Vandaar dat het pas net geregeld is.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er in de buurt van Amsterdam.... - Pagina 2 Empty Re: Wie is er in de buurt van Amsterdam....

Bericht  slaatje za 13 jul 2013 - 8:53

Jasmine schreef:
slaatje schreef:Ohhhhhhh, ik zie dit bericht, met dank aan Caroow nu pas. Ik kan wel janken. Ik woon vlak bij Utrecht, maar ga het niet niet meer redden om over tien minuten daar te zijn. Ik kan wel janken (heb ik ook gedaan Razz ) Super lief trouwens dat jullie aan me denken! Als ik het een uur geleden had gelezen, dan had mijn man me zo nog even kunnen brengen.
Leaf, ik hoop voor je dat je de kaartjes nog kwijt kunt. Als je zelf nog gaat, wens ik je onwijs veel plezier. Altijd jammer als mensen je op zo'n manier in de steek laten.

hug
Dank je Jasmine. Ik bedoelde trouwens niet dat het Caroow's schuld is dat ik het nu pas lees, maar dat ik het überhaupt lees. Haha, het staat er een beetje raar...
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er in de buurt van Amsterdam.... - Pagina 2 Empty Re: Wie is er in de buurt van Amsterdam....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum