Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

+11
Gebruikersnaam
girli
PrimaBella
Pompoen
Jeanette
Shy
Mida4you
Marin
Lejow
CCC
Hoochie
15 plaatsers

Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 23:26

Ik neem mijn mama over een aantal weekjes naar een musical. En omdat we s'middags gaan wilde ik na de musical nog lekker ergens met haar gaan eten. Weten jullie een lekker restaurantje daar in de buurt? Als het kan op loopafstand van het theater. En anders ergens waar ik m'n auto goed in de buurt kan parkeren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 23:37

Er is een parkeergarage dicht bij het theater en van daaruit ben je ook zo aan de boulevard. Ik zou dus in de buurt van het strand iets zoeken. Er zijn daar zoveel tentjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Hoochie do 17 nov 2011 - 0:30

Op de boulevard kan je gratis parkeren, is een stukje lopen, maar als je een hele dag gaat misschien wel prettig. Op de boulevard heb je verschillende tentjes zitten waar je kan eten, er zijn ook tentjes met een speciaal musicaldiner.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  CCC do 17 nov 2011 - 0:49

Voor het Kurhaus (links als je naar het Kurhaus toestaat) zit een lekker Braziliaans Rodizio restaurant, kun je voor hele goede prijzen echt enorm goed eten! Aanradertje dus smile

Dit zit dus ook heel dichtbij het circustheater, gewoon even de straat oversteken...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Lejow do 17 nov 2011 - 1:21

Als je met je rug naar het circustheater staat, zie je een lange rechte weg, in een van die zijstraten (bij wok rosarium) kun je gratis parkeren. Dan is het 5 minuten lopen naar het Circus theater. (nieuw parklaan heet het geloof ik)

De hele boulevard zit vol met tentjes, dus zat keuze. Ik eet graag in het berenrestaurant. Lekker, veel keuze, en niet duur.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 1:28

Dat Braziliaanse restaurant schijnt inderdaad erg goed te zijn. Ook schijnt SUMO Sushi goed te zijn. Ik heb zelf een keer erg lekker gegeten bij Galleria, Italiaans.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Mida4you do 17 nov 2011 - 10:39

Aan de boulevard zit het restaurant Toff. Daar hebben wij al 2x gegeten en ze hebben daar super lekkere gerechten!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Shy do 17 nov 2011 - 19:10

Toen mijn vriend en ik ook een keer naar een muscial gingen daar, hebben we van tevoren tapas gegeten. Het zit helemaal aan het eind of begin ligt er aan van welke kant je komt haha. Ik ben alleen de naam kwijt van die tent, het ziet er heel gezellig uit. Veel kussentjes enz veel kleurtjes. Maar goed heerlijk gegeten daar.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Jeanette do 17 nov 2011 - 23:24

Bij Crazy Piano's kun je ook lekker eten!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 23:27

Westenwind is ook erg leuk, leuke sfeer!. Zit wel stukje verder op de Boulevard, maar nog steeds goed loopbaar. Je zegt een musical, maar het is momenteel toch Wicked dat daar draait?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Pompoen do 17 nov 2011 - 23:55

SUMO! Maar goed dat moet je wel van sushi/Japans houden. Wij gaan standaard als ik naar mijn orthopeed in Delft moet daarna een middagje naar het strand en dan eten bij Sumo. Heerlijk!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  PrimaBella vr 18 nov 2011 - 2:11

Jeanette schreef:Bij Crazy Piano's kun je ook lekker eten!

en goed stappen 's avonds! Very Happy
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  girli vr 18 nov 2011 - 3:15

Pippa schreef:Westenwind is ook erg leuk, leuke sfeer!. Zit wel stukje verder op de Boulevard, maar nog steeds goed loopbaar. Je zegt een musical, maar het is momenteel toch Wicked dat daar draait?
Wicked is een musical.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 3:40

Ik ga idd naar Wicked. Bedankt voor de tips allemaal ! Ik ga van de week nog alles google-en en uiteindelijk een keuze maken !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Gebruikersnaam vr 18 nov 2011 - 9:06

Naast het kurhaus zit restaurant Topkapi. Ook onwijs leuk, kan je ook waterpijp roken Very Happy.
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : Het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  L!ND@ vr 18 nov 2011 - 9:09

Westenwind ben ik ook meerdere keren wezen eten. Beviel ons goed!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Niki vr 18 nov 2011 - 9:11

Shygirl85 schreef:Toen mijn vriend en ik ook een keer naar een muscial gingen daar, hebben we van tevoren tapas gegeten. Het zit helemaal aan het eind of begin ligt er aan van welke kant je komt haha. Ik ben alleen de naam kwijt van die tent, het ziet er heel gezellig uit. Veel kussentjes enz veel kleurtjes. Maar goed heerlijk gegeten daar.

Is dit misschien Chicoleo??

Ik vind het daar echt top!! Gezellig en lekker eten!! Very Happy
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Bruintje Beer vr 18 nov 2011 - 10:08

Mirjam4you schreef:Aan de boulevard zit het restaurant Toff. Daar hebben wij al 2x gegeten en ze hebben daar super lekkere gerechten!
Die is zeker goed. En Galaria ook
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Flip Fluitketel vr 18 nov 2011 - 10:33

Bruintje Beer schreef:
Mirjam4you schreef:Aan de boulevard zit het restaurant Toff. Daar hebben wij al 2x gegeten en ze hebben daar super lekkere gerechten!
Die is zeker goed. En Galaria ook

Toff is zeker een leuk, lekker en gezellig restaurant.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 23:46

Ik raad je in ieder geval af om naar Vitesse te gaan! Daar heb ik een keer verschrikkelijk slecht gegeten (groente kwam uit blik, saus was net drilpudding, vis was uitgedroogd en in mijn voorgerecht zaten haren die niet van mij waren) en de service was nog slechter.

Ook ben ik geen fan (meer) van Toff door de bediening, er is een keer een bakje mayonaise over mijn zwarte (!!) jas gegaan omdat de bediening die liet vallen. En ze zijn niét langs geweest met een doekje oid om het van mijn jas af te poetsen. Kon mooi zelf opdraaien voor de stomerijkosten..

Oh, en Big Ben was ik laatst voor de lunch en de bediening was barslecht, een chagerijnig mens was dat! Bah!

Westenwind is mijn favo aan de boulevard en ook de Crazy!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt Empty Re: Musical Scheveningen icm met lekker restaurantje in de buurt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum