Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gooi jij je charmes weleens in de strijd?

+19
Capt'n Zero
Caroow
Moira
Roza
Lady Starstruck
Prosecco
Sanne
Engelse Drop
TukTuk
Nyx
Bazinga
Susan
Punk'd
Pompoen
Sugarfall
M@niek
SoGood
Chocoholic
Artemis
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gooi jij je charmes weleens in de strijd?  - Pagina 2 Empty Re: Gooi jij je charmes weleens in de strijd?

Bericht  Roza za 13 jul 2013 - 8:50

Pfoe geen idee eigenlijk of ik dat doe....

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gooi jij je charmes weleens in de strijd?  - Pagina 2 Empty Re: Gooi jij je charmes weleens in de strijd?

Bericht  Engelse Drop za 13 jul 2013 - 8:51

Op een sollicitatiegesprek gebruik ik natuurlijk mijn vlotte babbel en ik lach en laat zien dat ik een sociaal en gezellig persoon ben. Ik vind dat zelf ook belangrijk, zeker als je in een klein team werkt, dan is het wel zo handig als je collega's sociaal vaardig zijn en gemakkelijk in de omgang. Ook dit is een vaardigheid die belangrijk is in het meeste werk. Logisch dat dit meespeelt op een sollicitatiegesprek. Ik heb dan alleen niet het idee dat ik bewust mijn vrouwelijke charmes in de strijd gooi of aan het flirten ben, ik probeer wel te laten zien dat ik menselijk, sociaal vaardig, empathisch, en een vriendelijk persoon ben. Logisch, op een sollicitatiegesprek.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Moira za 13 jul 2013 - 9:07

Ik gebruik het ook regelmatig en volgens mij heb ik het vaak ook niet door. Zo liep ik met een koffer richting de bus om in te stappen. Kwam er gelijk een man te hulp. Pakte mijn koffer en vroeg waar hij hem neer mocht zetten en zette hem daar ook netjes neer. Had die koffer ook makkelijk zelf kunnen dragen laughcry .
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  Caroow za 13 jul 2013 - 9:23

Ah Simon, wil jij even die doos pakken, hij is echt heel zwaar hoor! Cool Ja dat doe ik heel vaak.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Capt'n Zero za 13 jul 2013 - 10:18

Nee, ik heb absoluut geen charmes namelijk.  Gooi jij je charmes weleens in de strijd?  - Pagina 2 1270000679

Maar ik moet ook bekennen dat ik niets kan bedenken waarvoor het nodig zou zijn. En wellicht is dat ook de rede dat ik niet echt makkelijk sjans heb - ik geef niet bepaald een damsel in distress vibe af.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Gast za 13 jul 2013 - 20:56

Ja hoor! Gister nog, de taxi die langsreed was eigenlijk op weg naar een ander ritje maar omdat ik het zo lief deed ie eerst ons, hiep hoi! En mijn vriend kende hem, dat hielp ook wel mee :p.

Gast
Gast

Bericht  Roos' do 18 jul 2013 - 20:45

Oh jahoor, als ik iets gedaan wil krijgen bij een collega bijv smile

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Bericht  Ella do 18 jul 2013 - 21:50

Oh dat doe ik bij mijn man weleens hoor. Alleen werkt dat meestal niet meer haha, hij krijgt het door
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  girli do 18 jul 2013 - 22:36

Nee, ik moet het juist van mijn hersenen hebben in plaats van mijn uiterlijk. Bovendien ben ik een slechte leugenaar.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 3:25

girli schreef:Nee, ik moet het juist van mijn hersenen hebben in plaats van mijn uiterlijk. Bovendien ben ik een slechte leugenaar.

confused 
Dat je je charmes in de strijd gooit betekent toch niet dat je dom bent of dat je liegt?

Gast
Gast

Bericht  girli ma 22 jul 2013 - 4:15

Harrison schreef:
girli schreef:Nee, ik moet het juist van mijn hersenen hebben in plaats van mijn uiterlijk. Bovendien ben ik een slechte leugenaar.
 confused 
Dat je je charmes in de strijd gooit betekent toch niet dat je dom bent of dat je liegt?
Het betekent inderdaad niet dat je dom bent. Wel zie ik verhalen hier waarbij mensen zich dommer voordoen dan ze zijn en liegen. Bijv. het verhaal van Sugarfall die een waarschijnlijk over de datum bioscoopbon gebruikt door te zeggen dat ze niet wist dat de bon over datum was.
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 4:23

Dat van die bioscoopbon snap ik op zich wel. Een bon waar je geld voor betaalt mag helemaal niet een houdbaarheid datum hebben volgens de wet. Ik denk dat ik dat gewoon zou zeggen en er een wetsartikel tegen aan zou gooien, haha!

Gast
Gast

Bericht  girli ma 22 jul 2013 - 5:43

Het ligt er natuurlijk aan hoe oud het verhaal van Sugarfall is en hoe oud de bon. Vroeger was dat wel altijd zo. Volgens mij mag het nu nog steeds als het zeer duidelijk is aangegeven, maar dat weet ik niet zeker.
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk ma 22 jul 2013 - 7:05

girli schreef:Het ligt er natuurlijk aan hoe oud het verhaal van Sugarfall is en hoe oud de bon. Vroeger was dat wel altijd zo. Volgens mij mag het nu nog steeds als het zeer duidelijk is aangegeven, maar dat weet ik niet zeker.

Klopt, zolang het er op vermeld staat mag het wel.:

Geldigheidsduur van een cadeaubon

Staat er op de cadeaubon geen datum? Dan is de bon voor altijd geldig. Staat er alleen een uitgiftedatum op de cadeaubon? Dan is de bon vijf jaar geldig. De uitgiftedatum is de datum waarop de cadeaubon gekocht is. Er bestaan ook cadeaubonnen die korter geldig zijn. Dan staat er vaak een uitgiftedatum op, en hoe lang de bon geldig is. Is een cadeaubon korter dan een jaar geldig? Dan kan dat niet redelijk zijn. De verkoper moet dan aantonen dat dit toch redelijk is. Bijvoorbeeld bij consumptiebonnen of muntjes voor een bepaald feest of festival. Is uw cadeaubon niet meer geldig? Dan kunt u de verkoper niet dwingen om toch nog iets uit te mogen zoeken. Soms mag u toch nog iets uitzoeken. Dat hangt af van de verkoper.

http://www.consuwijzer.nl/elektronica/voor-de-koop/cadeaubon-tegoedbon
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Artemis ma 22 jul 2013 - 20:11

Je iets dommer voordoen, of niet het achterste van je tong laten zien, wil niet zeggen dat je dom bent smile

Ik had vorige week een monteur over de vloer om een aansluiting voor internet/telefoon/televisie aan te leggen. Het pakket zelf moest ik zelf aansluiten, of ik moest 65,- betalen om een monteur te laten komen. De mevrouw aan de telefoon verzekerde me dat ik het echt zelf kon, en dat het zonde van die 65,- was om het de monteur te laten doen, hij zou dan alleen het kastje aansluiten, en ik de rest.

Dus die man was er, en ik heb hem voorzien van een kop koffie, een babbeltje gemaakt over zijn vakantie (en dat is allemaal oprecht hoor, niet om iets voor elkaar te krijgen), en toen hij klaar was vroeg ik ' oh, en wat moet ik nu zelf allemaal nog doen? Ik heb werkelijk geen idee hoe dat werkt'. Dus de man kijkt me wat meewarig aan, schiet in zijn ' redder op het witte paard'  rol en zegt ' wacht maar even mevrouw' en heeft het hele zooitje binnen 5 minuten aangesloten, ik nog een kop koffie voor hem gehaald, en iedereen was blij.
Ik had het best zelf gekund, achteraf het boekje doorgelezen, maar ik was er echt wel even een uur of 1,5 mee zoet geweest, als je niet weet wat je doet is het nog best ingewikkeld, maar het was me heus gelukt. Hij kon het in 5 minuten en hij was blij dat hij nog even binnen kon zitten, want buiten was het bloedheet.
En het scheelde mij 65,-

Hij hoefde het niet te doen, en als ik kortaf was geweest, geen koffie had gezet en me er verder niet mee bemoeid had hij het kastje aangesloten en was hij vertrokken. Dus tja.... Ik ben heus niet dom, maar hij kan het sneller en beter dan ik.

Op mijn werk net zo, ik doe de helft van de tijd alsof ik iets niet helemaal snap tov van clienten, waardoor ik ontzettend veel te weten kom smile
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Artemis ma 22 jul 2013 - 20:12

Oh en tijdens mijn verhuizing en het klussen heeft het me een hoop geld gescheeld. Afdingen gaat nou eenmaal beter als je dat een beetje charmant doet ipv korting eisen of het helemaal niet vragen. Ik geloof dat ik niets tegen de normale prijs heb gekocht smile Mijn man begint er niet aan, ik ben er ook beter in, het feit dat ik een vrouw ben helpt daar volgens mij echt wel in.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Feline ma 22 jul 2013 - 20:29

Artemis, dan ben je toch juist slim? Wink

Ik flirt ook regelmatig om iets voor elkaar te krijgen. Soms ben ik echt dom hoor trouwens. Was bij de jaarbeurs lang geleden een keer vergeten een uitrijkaart te kopen van 12 euro. Eenmaal bij de slagboom kwam ik erachter dus ik zei tegen die man dat ik wel even terug zou rijden. Toen opende hij de slagboom omdat ik zo lief lachte smile

En hier op m'n werk ook. Als ik merk dat bijv. taxichauffeurs ongeduldig worden. Dan bied ik ze wat te drinken aan, maak een kletspraatje en meestal maken ze er dan geen probleem meer van dat ze even moeten wachten.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: