leven in een nachtmerrie
+28
_Poppy_
ExpressoB
Victoria-
Stuiterbal
Kannibaal
LDJ
Rose
Bisq
Elodie
M@niek
Katrien
Takkie
Sanne
MADDIE
_Liv
Nyx
BlackPoint
Ella
Rizzo
Lynn_
Moira
Chocoholic
Luce
Razz
Willem
Rush
Gympie
nina
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: leven in een nachtmerrie
Wat ontzettend heftig en verdrietig! Wat fijn dat je familie je zo steunt! Hopelijk vallen de dingen gauw weer wat meer op z'n plek voor jou!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Wat verdrietig, Nina. Sterkte voor jullie beiden.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een moeilijke en heftige, maar dappere beslissing. Heel veel sterkte de komende tijd! Het zal vast heel veel tijd kosten voor je dit een plekje kunt geven, neem die tijd! Kun je er goed met je ouders over praten? Of met een goede vriend(in)?
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Ik voel me zo ziek.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Nina, dat is logisch. Jullie hebben ook mooie, leuke en lieve momenten met elkaar gedeeld en dat is nu voorbij. Dat doet pijn en daar kun je je best een tijd ziek van voelen.
Heb je iemand in de buurt die jou kan helpen afleiding te zoeken?
Heb je iemand in de buurt die jou kan helpen afleiding te zoeken?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Je verhaal klinkt heel herkenbaar, Nina, ook dat je vertelt dat hij echt niet zo'n slechte jongen is, en ook het stuk van heen en weer geslingerd voelen. Dat heeft volgens mij sowieso wel iedereen na een relatiebreuk, maar ik kan me voorstellen dat jij in jouw situatie wel terugverlangt naar het lieve in jouw vriend. Het heeft allemaal zijn tijd nodig om te slijten. Zelfs nu, bijna twee jaar na mij beslissing bij hem weg te gaan voel ik nog veel sympathie voor mijn ex en vraag ik me geregeld af of hij het allemaal wel een beetje redt zonder mij, en dat maakt me dan toch altijd weer een beetje verdrietig. Niet dat ik hem terug wil, ik ben met mijn vriend nu gelukkiger dan dat ik met mijn ex ooit was, maar iemand die (in mijn geval ook) ruim 7 jaar in m'n leven was moeten loslaten, vind ik best moeilijk en heb ik geloof ik best onderschat.
Als je wilt PM-en mag dat. Heel veel sterkte
Als je wilt PM-en mag dat. Heel veel sterkte
Gast- Gast
@ Sanne, ik probeer zelf veel vriendinnen op te zoeken. Dat lukt wel aardig, het is natuurlijk wel vakantie tijd. Ik heb de komende 6 weken nog vrij en dat vind ik nu vreselijk lang klinken. Ik heb nog wel mijn studie, hopelijk lukt het me om daar mee aan de gang te gaan.
@ Lennox, ik heb je een PM gestuurd.
@ Lennox, ik heb je een PM gestuurd.
nina- Kletskop
Logisch dat je je erg rot voelt nu. Jullie zijn zo lang samen geweest. Maar als je al zo lang twijfels had dan is het absoluut geen overhaaste beslissing geweest. Heel goed van je dat je gekozen hebt voor jezelf. Heel veel sterkte.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Ik vind het een dapper besluit nina, ik wens je de komende tijd ook veel sterkte!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Knap van je dat je voor jezelf en je eigen geluk hebt durven kiezen. Veel sterkte de komende tijd.
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Klote. Ik begrijp hoe je je voelt.
En weet, de tijd heelt!
En weet, de tijd heelt!
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
x
Laatst aangepast door nina op zo 1 sep 2013 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
nina- Kletskop
ik heb je biechtje niet gelezen, als je iets kwijt wilt! pm staat open.
In jan. heb ik mijn relatie van ruim 4 jaar verbroken, ontzettend moeilijk en ben er letterlijk ziek van geweest. Eigenlijk nog ben ik er niet helemaal overheen, dan wel op een andere manier.
Wil je wel het een en ander vertellen maar weet niet of je daarop zit te wachten. Je mag ook je verhaal sturen, wat je kwijt wilt, helpt wel misschien voor je om van je af te schrijven.
In jan. heb ik mijn relatie van ruim 4 jaar verbroken, ontzettend moeilijk en ben er letterlijk ziek van geweest. Eigenlijk nog ben ik er niet helemaal overheen, dan wel op een andere manier.
Wil je wel het een en ander vertellen maar weet niet of je daarop zit te wachten. Je mag ook je verhaal sturen, wat je kwijt wilt, helpt wel misschien voor je om van je af te schrijven.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oh meiden jullie zijn zo lief!
Ik ben jullie allemaal heel erg dankbaar!
Ik ben jullie allemaal heel erg dankbaar!
nina- Kletskop
Wat heftig, veel sterkte! Het is niet niks om iemand die zo lang in je leven is geweest te moeten loslaten.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Jeetje ik lees dit topic nu pas.
Wat een heftige, dappere beslissing!
Sterkte voor de komende tijd
Als ik iets voor je kan betekenen moet je een gil geven! (pm, whats app etc. ook al is het alleen maar om je verhaal kwijt te kunnen of wat afleiding maakt niet uit!)
Wat een heftige, dappere beslissing!
Sterkte voor de komende tijd
Als ik iets voor je kan betekenen moet je een gil geven! (pm, whats app etc. ook al is het alleen maar om je verhaal kwijt te kunnen of wat afleiding maakt niet uit!)
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
x
Laatst aangepast door nina op zo 1 sep 2013 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt
nina- Kletskop
Hopelijk zijn er nog mensen die deze topic lezen.
Wanneer weet je dat je een goede beslissing hebt gemaakt als je gevoel wat anders zegt dan je verstand?
Wanneer weet je dat je een goede beslissing hebt gemaakt als je gevoel wat anders zegt dan je verstand?
nina- Kletskop
Wat heftig Nina.
Wel heel dapper dat je deze beslissing geomen hebt!
Sterkte meid.
Wel heel dapper dat je deze beslissing geomen hebt!
Sterkte meid.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
nina schreef:Hopelijk zijn er nog mensen die deze topic lezen.
Het gevoel komt toch ergens vandaan want anders had je het niet uitgemaakt. Ik vind het trouwens wel heel moedig van je.
Kannibaal- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13
Nina ik denk dat op dit moment je gevoel lijn recht tegenover je verstand staat. Logisch ook want je zit in een enorme achtbaan qua gevoelens. Gevoelens van opluchting maar ook gevoelens van heel veel verdriet en pijn.
Dit heeft tijd nodig en niemand kan jou vertellen of dit een goede keuze is. Alleen jij kan daar achter komen en dat kom je ook maar geef jezelf de tijd ervoor.
Je had twijfels enz, je hebt deze beslissing gemaakt en ergens sta je achter je keuze maar het doet je pijn dat je ex zoveel verdriet heeft en jij zelf ook uiteraard. Hier moet je even doorheen.
Je kan terug gaan en dan over 2 maanden weer op hetzelfde stuiten. Laat het even over je heen komen, zoek je rust op en nogmaals geef jezelf de tijd. Over een poosje weet jij zelf of het de juiste beslissing was of dat jullie toch bij elkaar horen.
Sterkte en dikke knuffel ik weet hoe je je voelt en vele andere meiden vast ook.
Dit heeft tijd nodig en niemand kan jou vertellen of dit een goede keuze is. Alleen jij kan daar achter komen en dat kom je ook maar geef jezelf de tijd ervoor.
Je had twijfels enz, je hebt deze beslissing gemaakt en ergens sta je achter je keuze maar het doet je pijn dat je ex zoveel verdriet heeft en jij zelf ook uiteraard. Hier moet je even doorheen.
Je kan terug gaan en dan over 2 maanden weer op hetzelfde stuiten. Laat het even over je heen komen, zoek je rust op en nogmaals geef jezelf de tijd. Over een poosje weet jij zelf of het de juiste beslissing was of dat jullie toch bij elkaar horen.
Sterkte en dikke knuffel ik weet hoe je je voelt en vele andere meiden vast ook.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
x
Laatst aangepast door nina op zo 1 sep 2013 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt
nina- Kletskop
Dat je twijfelt lijkt mij alleen maar een goed teken. Je denkt erover na en probeert het zo te verwerken. Ook laat je zien dat je om je "ex" geeft. Wat mij logisch lijkt als je zolang samen bent geweest.
Geef het tijd wat je ouders ook al zeggen. Misschien mis je hem over 2 weken wel zo erg dat je terug komt op je beslissing maar misschien ben je tegen die tijd wel opgelucht en weet je dat het zo beter is.
Geef het tijd wat je ouders ook al zeggen. Misschien mis je hem over 2 weken wel zo erg dat je terug komt op je beslissing maar misschien ben je tegen die tijd wel opgelucht en weet je dat het zo beter is.
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Geef het de tijd! echt! en hou je met jezelf bezig en niet met hem, probeer dat.
hou jezelf een spiegel voor of eigenlijk jullie relatie, negatief/positief, wat niet hoort in een relatie etc etc je begrijpt mij vast wel. Overheerst het negatieve?!
Ik weet wat je door maakt, het is logisch dat je je nu ontzettend rot voelt en denkt of het wel de juiste beslissing is. Geloof mij, daar kom je achter. In dit soort 'gevallen' moet je echt met verstand denken(verstandigste ..)
hou jezelf een spiegel voor of eigenlijk jullie relatie, negatief/positief, wat niet hoort in een relatie etc etc je begrijpt mij vast wel. Overheerst het negatieve?!
Ik weet wat je door maakt, het is logisch dat je je nu ontzettend rot voelt en denkt of het wel de juiste beslissing is. Geloof mij, daar kom je achter. In dit soort 'gevallen' moet je echt met verstand denken(verstandigste ..)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Heej meis,
Hoe gaat het nu met je?
Hoe gaat het nu met je?
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10