Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

+51
Thunder
Punk'd
Jade
Ilovethe90s
Isolt
*Lieke*
Balloon
M-G
Twellie
Maudy
PapillonRose
Puggle
Tiara
Ella
Dolphinne
Ezzer
Engelse Drop
Parel
Mida4you
Tania
Fearie
Teddyaapje
Nyx
Sylvana
Liadan
RiLiJu
Ooh La La!
Emmayes
Char1
Happydobby
Takkie
loesje
Luce
Esmee
Bazinga
Vixen
Bruintje Beer
smooch
Purpleflower
Atelier Madame
Annemie
Sanne
teletascha
Lavendel
Sadie_
Reeza
slaatje
Caresses
Razz
Marin
Laced
55 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Ilovethe90s vr 12 jul 2013 - 20:40

Ik dacht altijd aan 32 omdat mijn moeder mij op die leeftijd gekregen heeft en ik dat al best laat vond. Inmiddels word ik zelf natuurlijk ook ouder en op dit moment denk ik 35. Mocht dat niet haalbaar zijn dan verschuift de grens naar 38 maar dat vind ik dan ook echt wel de max.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Jade vr 12 jul 2013 - 21:18

ik hoop met 26 jaar 'klaar' te zijn. Uiterlijk 30 denk ik... 

Ik wil niet teveel leeftijdsverschil. We kiezen er eerder voor om het bij 1 kindje te laten dan veel leeftijdsverschil.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Punk'd vr 12 jul 2013 - 21:24

Voor een eerste kindje 32 jaar.

Liever eerder, maar ik vind andere zaken belangrijker dan de leeftijd om aan kinderen te beginnen. (Trouwen, koophuis en spaargeld)

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Thunder vr 12 jul 2013 - 21:33

Voor nu uiterlijk 33. Dan zou er zo'n 10 jaar verschil de oudste en (eventuele) derde zitten.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Artemis za 13 jul 2013 - 6:42

Ik heb geen maximale leeftijd. Ik denk dat hier geen kind meer komt, maar mocht ik op mijn 36e opeens denken ' joh, ik wil er nog een'  dan ga ik echt niet zeggen ' oh nee, toch maar niet, want ik had met mezelf afgesproken dat 34 de maximale leeftijd was' .
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Punk'd za 13 jul 2013 - 7:52

Dat is eigenlijk ook wel zo Artemis. Laat ik stellen dat 32 nu mijn streef leeftijd is om dan een kindje te 'hebben' maar mocht het niet lukken voor die tijd dan probeer ik het zo tot mijn 40e hoor.

Ergens denk ik ook wel dat een overgang niet voor niets is. Als ik nog vruchtbaar ben kan ik nog een kindje dragen. Dat het dan een grotere kans heeft op afwijkingen neem ik dan voor lief.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Victoria- zo 14 jul 2013 - 0:08

Mijn maximale leeftijd zou denk ik 42 zijn. Echt een maximale leeftijd heb ik niet. Ik wilde altijd jong moeder worden. Voor mijn 25ste. Dat is helaas niet gelukt omdat ik de juiste man pas later ben tegen gekomen. Ik ben nu 29 en hoop op mijn 30ste te bevallen van mijn eerste kindje. Maar goed ik ben nog niet eens zwanger dus misschien wordt het wel later.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Snoes ma 15 jul 2013 - 0:57

Voor mij is mijn maximum eigenlijk om klaar te zijn voor mijn 30ste, maar 35 is wel het échte maximum (als er hier nog eentje bijkomt, dat weten we nog niet).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Pien ma 15 jul 2013 - 2:31

Ik was 26 bij de eerste en 28 bij de tweede. 30 was altijd mijn uiterste!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum