Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

+51
Thunder
Punk'd
Jade
Ilovethe90s
Isolt
*Lieke*
Balloon
M-G
Twellie
Maudy
PapillonRose
Puggle
Tiara
Ella
Dolphinne
Ezzer
Engelse Drop
Parel
Mida4you
Tania
Fearie
Teddyaapje
Nyx
Sylvana
Liadan
RiLiJu
Ooh La La!
Emmayes
Char1
Happydobby
Takkie
loesje
Luce
Esmee
Bazinga
Vixen
Bruintje Beer
smooch
Purpleflower
Atelier Madame
Annemie
Sanne
teletascha
Lavendel
Sadie_
Reeza
slaatje
Caresses
Razz
Marin
Laced
55 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Emmayes vr 12 jul 2013 - 6:48

Ik ben nu 36 en zwanger van de 1e. Over een paar jaar zou ik graag een 2e willen, dus het kan zo dat ik dan al 39 ben als de 2e wordt geboren.
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Ooh La La! vr 12 jul 2013 - 6:52

Voor m'n 30e wilde ik altijd mijn eerste kindje krijgen. Als alles goed gaat, gaat dat lukken (29). Voor m'n 35e wil ik toch wel mijn gezin klaar hebben (2 of 3 kinderen).

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  RiLiJu vr 12 jul 2013 - 6:58

Mijn max ligt op 35. Ik kreeg C. toen ik 20 was en J. toen ik 22 was.
Ik wil wel heel graag nog een kindje(of twee), maar mijn vriend is daar nog niet helemaal over uit.
Binnen nu en tien jaar moet het dan wel gebeuren, het lijkt me niets om weer in de luiers te gaan zitten, als de andere twee al zo goed als uit huis zijn.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Liadan vr 12 jul 2013 - 7:05

Ik denk dat dat voor mij 40 jaar zou zijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Sylvana vr 12 jul 2013 - 7:07

Ik hoop met 30 wel klaar te zijn eigenlijk.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Nyx vr 12 jul 2013 - 7:11

Mijn maximale leeftijd was toch 25 jaar. 

Ik heb nooit een sterke kinderwens gehad, maar wel altijd gezegd dat als ik moeder zou willen worden dat ik dat voor mijn 25e zeker gerealiseerd moest worden.

Mijn moeder was net 10 dagen 20 jaar toen ze mij kreeg en toen ik 16 jaar was en thuis kwam met een probleem, kon mijn moeder zich helemaal in de situatie inleven en mij heel erg goed advies geven. Ik heb altijd gezegd dat dat aan haar leeftijd te wijten was.

Zelf ben ik nogal een zuurpruim en hoe ouder ik word, hoe zuurpruimeriger. Geen woord, maar staat wel mooi. Als ik een kind van 16 jaar op mijn 50e raad moet geven, dan denk ik dat ik daar niet meer toe in staat ben. Heb nu al aardig het gevoel ver van mijn pubertijd af te staan. Ik zeg trouwens niet dat alle vrouwen van 50 jaar niet in staat zijn om hun kind raad te geven, ben alleen bang dat ik er niets van bak. Ook als ik zie hoe ik nu al in het leven sta.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Teddyaapje vr 12 jul 2013 - 7:12

In mijn situatie vind ik 32 de max. voor de laatste zwangerschap. Mocht ik geen partner hebben gehad en nu nog kinderloos single zijn zou die grens blijven schuiven denk ik.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Fearie vr 12 jul 2013 - 7:25

Als ik geen relatie of kinderen had gehad (ben nu 25 jaar) was mijn uiterste leeftijd 30 jaar was geweest. Hoe dat zou zijn als ik echt richting 30 zou gaan en kinderloos zou zijn, weet ik niet. Dan schuif ik de leeftijdsgrens waarschijnlijk op.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Tania vr 12 jul 2013 - 7:59

Ik wilde graag voor mijn dertigste klaar zijn, dat is gelukt. Als het niet gelukt was met zwanger worden denk ik dat ik wel tot mijn veertigste doorgegaan

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Mida4you vr 12 jul 2013 - 8:04

Ik wilde sowieso voor mijn 30ste klaar zijn. Ik ben nu 26 en heb in september 2 kids Very Happy
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Parel vr 12 jul 2013 - 8:07

Als het bij ons niet was gelukt was ik wel doorgegaan tot mijn 38ste.
Nu ben ik 27, en ik hoop voor mijn 30ste 'klaar' te zijn.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Engelse Drop vr 12 jul 2013 - 8:15

Voor mijn 35e wil ik mijn tweede (en heel misschien derde) graag krijgen. Ik vind zelf tussen de 25 en 35 de mooiste leeftijd voor een vrouw om kinderen te krijgen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Ezzer vr 12 jul 2013 - 8:20

Ik heb altijd jong moeder willen worden. In ieder geval in de 20. Mocht het niet meer lukken zou ik denk ik max 35 zeggen
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Dolphinne vr 12 jul 2013 - 8:21

Ik was 23 toen de eerste geboren werd en ben nu 28 bij de tweede.
Mocht er hier nog een derde komen dan zou ik die wel voor mijn 32e willen hebben denk ik.
Ik zou mezelf boven de 35 te oud vinden voor meer kinderen. Dan is de oudste ook al 12 en gaat hij naar de middelbare school.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Laced vr 12 jul 2013 - 8:23

Ik zal zelf ook reageren.Voor mij ligt de max bij 30 jaar.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Ella vr 12 jul 2013 - 8:33

Vroeger wilde ik voor de 30 klaar zijn, dat gaat niet meer lukken. wilde nu in elk geval de eerste voor mijn 30ste
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Tiara vr 12 jul 2013 - 9:07

Voor mij persoonlijk is dat 30 jaar
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Puggle vr 12 jul 2013 - 9:09

35 jaar.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  PapillonRose vr 12 jul 2013 - 9:41

Ik denk een jaar of 32. Maar eerlijk gezegd hoop ik voor mijn 30e toch wel klaar te zijn met kinderen krijgen. Het ligt eraan hoe het allemaal loopt of dat haalbaar is. Ik zou in elk geval nog graag 1 kindje krijgen en zoals ik het nu zie is dat voor mij voldoende. Mijn vriend denkt er daarna nog wel twee te willen, dus we zullen zien of dat gaat gebeuren. Zo ja, dan ben ik automatisch weer wat ouder voordat het gezin compleet is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Maudy vr 12 jul 2013 - 9:54

Persoonlijk hoop ik voor mijn 30e 2 kinderen te mogen verwelkomen. Ik ben nu 25, dus het moet denk ik wel te realiseren zijn.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Twellie vr 12 jul 2013 - 9:57

Ik heb daar geen maximale leeftijd voor. Het loopt zoals het loopt. En zelfs als ik op latere leeftijd zou bedenken dat ik écht nog graag een kind zou willen krijgen al zou dat van nature niet meer kunnen, zou ik daar de medische molen voor in gaan. Niet dat ik dat zie gebeuren, maar ik zie geen obstakels op latere leeftijd nog een keer moeder te worden.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  M-G vr 12 jul 2013 - 10:04

Ik heb altijd geroepen: ik wil pas kinderen na mijn 30ste en daarbij had ik als maximale leeftijd 34/35 jaar in gedachten. Het is iets eerder dan de 30 geworden, vorig jaar toen onze zoon geboren werd, was ik 27 jaar. Ik zou voor eventueel volgende kinderen nu ook 34/35 jaar aanhouden als max.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Balloon vr 12 jul 2013 - 10:09

28 jaar. En dat is gelukt; 26 jaar en drie kids rijker.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  *Lieke* vr 12 jul 2013 - 20:26

Ik wilde graag voor mijn 30e moeder worden, maar dat is net niet gelukt. Ik was 1,5 maand 30 toen mijn tweede zoontje geboren werd Wink 

Maar de dingen lopen helaas vaak niet zoals je zou willen. En ik ben er wel achter dat het een prachtig wonder is en dat ik blij ben dat het ons uberhaupt twee keer gegund is.
*Lieke*
*Lieke*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Isolt vr 12 jul 2013 - 20:34

De eerste hoop ik voor mijn dertigste jaar te krijgen en de tweede voor dat ik 35 en. (mocht het allemaal lukken natuurlijk.)
Isolt
Isolt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum