Lasagne van te voren maken
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lasagne van te voren maken
Even vraagje, ik wil morgen lasagne eten, maar hem vandaag maken. Kan dat? En moet ik hem dan al helemaal in de oven klaarmaken, en morgen weer opwarmen in de oven? Of kan ik beter alleen de saus maken en hem morgen in elkaar bouwen? Of... help! Ik heb geen magnetron.
Gast- Gast
Re: Lasagne van te voren maken
Ik maak hem wel eens 's ochtends of begin vd middag en dan bak ik hem pas 's avonds.
Dan vind ik hem vaak ook nog lekkerder dan maken en meteen bakken.
De avond van tevoren weet ik niet. Als je hem in de koelkast zet en pas afbakt voor het eten kan het denk ik wel.
Dan vind ik hem vaak ook nog lekkerder dan maken en meteen bakken.
De avond van tevoren weet ik niet. Als je hem in de koelkast zet en pas afbakt voor het eten kan het denk ik wel.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Ik twijfelde, dus heb gewoon gehakt/courgette/champignons vast gebakken, en dan hoef ik er morgen alleen maar saus van te maken en het in elkaar te zetten
Gast- Gast
Ik maak hem ook gewoon de dag van te voren helemaal en bak hem dan pas als ik uit mijn werk kom. Kan prima!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ok, dus wel gewoon helemaal in de ovenschaal en de volgende dag in de oven, mijn moeder was bang dat de lasagnebladen dan niet meer lekker waren, vandaar mijn twijfel. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer
Gast- Gast
Ik heb het wel eens 's morgens gemaakt en dan 's avonds gebakken, dus denkt dat t de dag ervoor ook wel kan. Maar ik doe wel altijd pas net voor het bakken de kaas erover dan.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Het kan allemaal
Ik heb een paar week geleden 's ochtends de lasagne gemaakt, in de koelkast bewaard en 's avonds in de oven. Wij hebben altijd bechamelsaus bovenop en de bovenste laag bladen en de saus heb ik er pas op gedaan voor het in de oven ging omdat de bladen anders zo raar krom trekken. Smaakte prima!
Heb ook een keer veel te veel gemaakt, die we de avond erna weer gegeten hebben. Ook in de koelkast bewaard, daarna weer even een half uurtje in de oven met wat aluminiumfolie erop tegen uitdrogen en ook weer yummie!
Ik heb een paar week geleden 's ochtends de lasagne gemaakt, in de koelkast bewaard en 's avonds in de oven. Wij hebben altijd bechamelsaus bovenop en de bovenste laag bladen en de saus heb ik er pas op gedaan voor het in de oven ging omdat de bladen anders zo raar krom trekken. Smaakte prima!
Heb ook een keer veel te veel gemaakt, die we de avond erna weer gegeten hebben. Ook in de koelkast bewaard, daarna weer even een half uurtje in de oven met wat aluminiumfolie erop tegen uitdrogen en ook weer yummie!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Lasagne vooraf maken en daarna invriezen?
» Champignonroomsaus al van te voren maken?
» Wraps dag van te voren maken?
» Soep een dag van te voren maken --> hoe bewaren?
» Groente lasagne
» Champignonroomsaus al van te voren maken?
» Wraps dag van te voren maken?
» Soep een dag van te voren maken --> hoe bewaren?
» Groente lasagne
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: