Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Champignonroomsaus al van te voren maken?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Champignonroomsaus al van te voren maken? Empty Champignonroomsaus al van te voren maken?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 2:44

Kan ik die gewoon vandaag al maken voor morgenavond? Scheelt me weer voorbereidingen smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Champignonroomsaus al van te voren maken? Empty Re: Champignonroomsaus al van te voren maken?

Bericht  Minx vr 23 dec 2011 - 2:45

Als maskertje???

Haha denk dat het wel kan, maar weet het ook niet zeker. Lekker nutteloze reactie dus:P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Champignonroomsaus al van te voren maken? Empty Re: Champignonroomsaus al van te voren maken?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 2:48

Hahaha ik zie inderdaad verkeerde pijler, ik heb 2 keer het forum openstaan Very Happy Sorry!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 23 dec 2011 - 5:16

Ik twijfel. Grote kans dat het gast verkleuren en dat het gaat klonteren wanneer je het weer opwarmt. Denk ik.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 5:27

Lady4 schreef:Ik twijfel. Grote kans dat het gast verkleuren en dat het gaat klonteren wanneer je het weer opwarmt. Denk ik.

Ik heb hem alvast gemaakt, moest even kijken of ik nog zelf een goede roux kon maken, maar het is gelukt. Zie morgen wel of ie nog leeft Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: