16 kids and counting.. wat is jouw max?
+91
Aagje!
LDJ
joyce0606
Novalee
Stuiterbal
NoMercy
Elodie
mii_joyce
Sam
Lejow
Muppetje
studiebol
Silver
Jezzie
Thunder
Aimee
Ilovethe90s
*Lieke*
Printje
Taeda
Le Chat Noir
Pineco
-Ieniemienie-
M-G
Balloon
Twellie
PapillonRose
Ella
Parel
Ezzer
Amber-
SarahKey
Bluestar
CCC
Silke
Vixen
Laurientje
Shopaholic
liesje
Annie24
Sophiee
Teddyaapje
Caroow
Liadan
Ooh La La!
Happydobby
Exogenesis
Flower_L
loesje
Esmee
smooch
Sterrin_
teletascha
slaatje
Razz
Julia
Fearie
Mida4you
Slakje
kwak
Luce
Bruintje Beer
Corsica
Dolphinne
Sun88
Coco
Stokstaartje
Takkie
Aoi
Sanne
Lavendel
Vancity_girl
Puggle
Charles
Engelse Drop
Rush
MADDIE
Marin
_Lana_
Parisienne
Jasmine
M@niek
Susan
Shisha
Nana
Supertalentje
Penélope
PiP
Nijntje
Annemie
Tania
95 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: 16 kids and counting.. wat is jouw max?
Pippa schreef:O ik zag het gewoon voor me dat jij met een stuk of 3 - 4 kinderen zou lopen en dan gewoon zou gaan reizen enz., geen idee waarom!
Haha wie weet! Het is ook niet onmogelijk ofzo natuurlijk, waar een wil is, is een weg. Maar het speelt zeker wel mee bij mijn/onze keuze. M'n vriend wil het liefste 2 kinderen en ik twijfel nog steeds tussen 1 of 2, maar neig toch ook het meeste naar 2 ivm broertje/zusje.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou er best nog wel kinderen bij willen, maar willen en kunnen zijn 2 verschillende dingen.
Gast- Gast
1 en die heb ik nu ik denk niet dat hier nog een kindje bij gaat komen. En als het wel zo is echt over een paar jaar pas maar ik denk het eigelijk niet.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hier was mijn ideale aantal ooit 4. Dat is veranderd naar 3 vanwege vooral praktische zaken zoals de auto, het aantal slaapkamers in ons huis etc. Nu vind ik 2 eigenlijk wel prima en denk ik steeds vaker dat we zo compleet zijn.We zullen zien de jongste is nog maar 3 maanden tenslotte. Max zou voor mij toch echt wel 4 zijn. ( tenzij ik onverwacht zwanger raak van een drieling maar die kan is wel erg klein natuurlijk )
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
4 is echt de max maar zou er het liefst 3 krijgen. Ik kom zelf uit een gezin van 3 en als we met alle aanhang erbij een weekend bij mijn ouders zijn is het enorm gezellig.
Mijn vriend heeft maar 1 zus en als we bij mijn schoonouders zijn met z'n 6en vind ik dat gelijk een stuk 'kaler' en ongezelliger.
Oh en buiten dat het gezelliger is lijkt meerdere kinderen me ook veel rustiger dan maar 1 kind. Tenminste zo heeft mijn moeder het ervaren, de eerste 6 jaar toen alleen mijn zus er was moesten ze haar veel meer bezighouden en toen wij kwamen waren we eigenlijk altijd met elkaar bezig (en moest ze ons alleen af en toe met een drie seconden durende ruzie uit elkaar halen haha).
Mijn vriend heeft maar 1 zus en als we bij mijn schoonouders zijn met z'n 6en vind ik dat gelijk een stuk 'kaler' en ongezelliger.
Oh en buiten dat het gezelliger is lijkt meerdere kinderen me ook veel rustiger dan maar 1 kind. Tenminste zo heeft mijn moeder het ervaren, de eerste 6 jaar toen alleen mijn zus er was moesten ze haar veel meer bezighouden en toen wij kwamen waren we eigenlijk altijd met elkaar bezig (en moest ze ons alleen af en toe met een drie seconden durende ruzie uit elkaar halen haha).
Laatst aangepast door Lavendel op vr 12 jul 2013 - 3:51; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik wil graag 4 kinderen, hopelijk is dat haalbaar. Maar dat is niet mijn absolute max, 5 kinderen lijkt me ook gezellig, 6 ook, maar financieel zou dat gewoon nooit kunnen, dus daarom ligt mijn wens bij 4.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil het liefst vier kinderen. Hoewel ik moet zeggen dat mijn kriebels de laatste maanden totaal verdwenen zijn, maar ik kan het toch niet afsluiten nog. Dus ik weet het nog niet. Mijn vriend zei laatst al, waar er 4 eten kunnen er ook 5 eten toen hadden we het er ook over nav dat programma. Maar ook bij hem zijn de kriebels weggeebt, hij wilde vooral het eerste half jaar na de geboorte van de jongste heeeeel graag heel snel weer.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Als ik geen kinderopvang af zou moeten nemen en die kosten dus niet heb, zou ik wel drie of vier kinderen willen. Maar ik denk dat twee meer realistisch is.
Gast- Gast
Mijn man en ik vinden twee kinderen genoeg. Mocht ik onverhoopt een meerling krijgen dan lukt dat niet meer (we hebben al een kind). Overigens is er dan ook geen probleem, dan had het zo moeten zijn.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Pippa schreef:Maar je bent nu al met 5 Aoi
Nee hij bedoelde kinderen. Dus 7 in totaal dan
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
ik heb altijd gezegd 2 kinderen. Toen kreeg ik een relatie met mijn vriend die er meer wilde en voor de grap altijd zei ik wil een elftal. Nou dat gaat natuurlijk niet gebeuren, maar heb mijn vaste standpunt van 2 al laten varen dus het zouden er best weleens 3 of 4 kunnen worden hahahaha. Nou ja laten we eerst maar met de deze eerste beeb beginnen hahahaha
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Ik zeg nu steeds dat als de volgende zwangerschap het er maar 1 is, we het daarbij laten omdat we "bang" zijn dat het er daarna weer 2 zijn, maar uiteindelijk denk ik dat we er dan alsnog wel weer voor gaan, wanneer spruit 3 (bijna) naar de basisschool gaat. Na spuit 3 ga ik eerst mijn buik corrigeren, dus wil daarna sowieso nog minimaal 2 jaar wachten.
Op zich zouden we er wel 6-8 willen maar dat gaat hem niet worden in de Nederlandse huizen.
Op zich zouden we er wel 6-8 willen maar dat gaat hem niet worden in de Nederlandse huizen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
3 als we geld zat zouden hebben, maar het worden er max 2. Of de volgende moet een meerling zijn.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Mijn gevoel zegt 3 kindjes, maar misschien blijft het ook wel bij 2. Meer in elk geval niet.
We zullen eerst maar eens zien hoe het straks gaat.
Ik ben zowiezo al erg benieuwd hoe het straks gaat, vooral voor mijn zoon. De baby is natuurlijk altijd bij ons en mijn zoontje maar de halve week.
We zullen eerst maar eens zien hoe het straks gaat.
Ik ben zowiezo al erg benieuwd hoe het straks gaat, vooral voor mijn zoon. De baby is natuurlijk altijd bij ons en mijn zoontje maar de halve week.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
We zouden graag drie kinderen willen ( zoals we er nu tegenaan kijken) mijn max. is denk ik vier, mocht er bijvoorbeeld een tweeling bij zitten.
Corsica- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 31
Registratiedatum : 03-07-13
voor mij is 3 kinderen genoeg. Mijn man zou er graag 4 willen maar dat zie ik lichamelijk en geestelijk niet zitten.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
4, maar ik denk dat dit mijn laatste zwangerschap is dus dan blijft het bij 3. Maar ik sluit het niet uit
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
We willen iedergeval 3 kinderen, ook wel 4.
En daarna zien we wel of meer haalbaar is.
En daarna zien we wel of meer haalbaar is.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Bij ons houdt het op bij 2 kinderen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Zoals ik er nu in sta blijft het straks bij 2 kinderen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik vond drie kinderen altijd erg leuk.
We hebben alleen bij beide kinderen een ontzettende zware tijd gehad in de eerste maanden van hun leven. Beide waren ze flinke huilbaby's. Onze jongste is nu eindelijk een halve maand opgehouden met huilen.
Dit wil ik echt nooit meer meemaken. Hier blijft het dus bij twee.
We hebben alleen bij beide kinderen een ontzettende zware tijd gehad in de eerste maanden van hun leven. Beide waren ze flinke huilbaby's. Onze jongste is nu eindelijk een halve maand opgehouden met huilen.
Dit wil ik echt nooit meer meemaken. Hier blijft het dus bij twee.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
2, hopelijk is dat ook ons gegund.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Puggle schreef:1 en die heb ik nu :)ik denk niet dat hier nog een kindje bij gaat komen. En als het wel zo is echt over een paar jaar pas maar ik denk het eigelijk niet.
Hier ook. Heb altijd gedacht 2 kinderen te willen, maar vanwege gezondheidsklachten weet ik gewoon dat een tweede niet haalbaar zou zijn. Ik hoop ook echt dat mijn gevoel, zoals het nu is dat we compleet zijn, ook zo blijft. Daarbij vind ik dat mijn leeftijd ook meetelt. Ik ben nu 35, over een paar jaar bijna 40, dat vind ik voor mezelf te oud.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...
» 15 and counting..
» Fifteen and counting
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» 15 and counting..
» Fifteen and counting
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: