16 kids and counting.. wat is jouw max?
+91
Aagje!
LDJ
joyce0606
Novalee
Stuiterbal
NoMercy
Elodie
mii_joyce
Sam
Lejow
Muppetje
studiebol
Silver
Jezzie
Thunder
Aimee
Ilovethe90s
*Lieke*
Printje
Taeda
Le Chat Noir
Pineco
-Ieniemienie-
M-G
Balloon
Twellie
PapillonRose
Ella
Parel
Ezzer
Amber-
SarahKey
Bluestar
CCC
Silke
Vixen
Laurientje
Shopaholic
liesje
Annie24
Sophiee
Teddyaapje
Caroow
Liadan
Ooh La La!
Happydobby
Exogenesis
Flower_L
loesje
Esmee
smooch
Sterrin_
teletascha
slaatje
Razz
Julia
Fearie
Mida4you
Slakje
kwak
Luce
Bruintje Beer
Corsica
Dolphinne
Sun88
Coco
Stokstaartje
Takkie
Aoi
Sanne
Lavendel
Vancity_girl
Puggle
Charles
Engelse Drop
Rush
MADDIE
Marin
_Lana_
Parisienne
Jasmine
M@niek
Susan
Shisha
Nana
Supertalentje
Penélope
PiP
Nijntje
Annemie
Tania
95 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
16 kids and counting.. wat is jouw max?
Hoeveel kinderen zou jij (maximaal) willen hebben? En waarom vind je dat een mooi aantal?
Gast- Gast
Re: 16 kids and counting.. wat is jouw max?
Ik zou er puur op gevoel wel 4 willen. Praktisch gezien zou ik er toch niet meer dan drie willen. Maar het blijft er bij twee.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
3, gewoon mijn gevoel. Ik kom zelf ook uit een gezin van 3 kinderen. Maar het zal bij 2 blijven, mijn vriend wil geen derde en het lijkt me idd ook niet praktisch, maar wie weet.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Her is de max echt 3. En dan meer in de zin van als er nu een tweeling zou komen of dat ik ooit niet gepland zwanger zou raken van een derde. Maar goed eerst die 2e nog maar eens proberen:)
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Altijd al 2 gezegd en het blijft hier ook zeker bij 2!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik wilde altijd een groot gezin met 4/5 kinderen maar ik denk dat bij ons 3 de max zal zijn!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Twee is mijn absolute max.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
4, maar blijft hier bij 3.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
4 maar dat zal niet gebeuren. Ik heb altijd wel een groter gezin gewild maar mijn man wil dit absoluut niet. Hij heeft laatst al gezegd dat hij nu ook al twijfelt of hij ooit een tweede wil.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik wilde er altijd vier. Vijf zou ik misschien ook nog wel leuk vinden, maar wel onder ideale omstandigheden, dus geld zat, groot huis, nanny...
Waarschijnlijk blijft het bij twee.
Waarschijnlijk blijft het bij twee.
Laatst aangepast door Susan op vr 12 jul 2013 - 3:00; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Hier was de max 2. De absolute max was 3, maar dat zou alleen zijn als er bij de tweede een tweeling zou komen. Die komt er niet, dus het blijft hier straks bij 2.
Deels uit praktisch oogpunt, deels uit financieel oogpunt en deels om gezondheidsredenen.
Deels uit praktisch oogpunt, deels uit financieel oogpunt en deels om gezondheidsredenen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Als het ons gegund zou zijn, ook qua financiën, zou ik heel graag vier kinderen willen hebben. Maar ik denk dat de max. 3 zal worden.
Gast- Gast
Mijn max zou 4 zijn, lijkt me erg leuk en gezellig! Maar uit praktisch en financieel oogpunt denk ik dat het bij 3 zou blijven.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dit zouden mijn woorden kunnen zijn .Tania schreef:Ik zou er puur op gevoel wel 4 willen. Praktisch gezien zou ik er toch niet meer dan drie willen. Maar het blijft er bij twee.
En het laatste denken we nu, maar kan nog veranderen.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik neig het meeste naar 2 kinderen, in elk geval niet meer. Ik twijfel heel erg over 1 kindje, maar ik denk dat ik dat uiteindelijk niet leuk zou vinden als hij/zij geen broertje of zusje zou hebben, dat zou ik toch wel heel belangrijk vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou er emotioneel gezien wel vier willen. Maar praktisch gezien zullen het er niet meer dan drie worden.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Marin schreef:Ik neig het meeste naar 2 kinderen, in elk geval niet meer. Ik twijfel heel erg over 1 kindje, maar ik denk dat ik dat uiteindelijk niet leuk zou vinden als hij/zij geen broertje of zusje zou hebben, dat zou ik toch wel heel belangrijk vinden.
Ik had er meer verwacht bij jou!
Gast- Gast
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
In ieder geval 3. Ik kom uit een gezin met drie kinderen, dus ik weet hoe fijn dat kan zijn! Nooit het gevoel gehad het derde wiel aan de wagen te zijn als 3e kind! Maar als ik er dan 3 wil, dan wil ik er ook best 4, gevoelsmatig. Vijf vind ik dan wel weer echt heel veel, dus denk dat op 4 mijn ultieme max ligt!
Maar waarschijnlijk houden wij het bij twee, als het nog mag gebeuren in de toekomst. Twee omdat het verstandiger is, we willen ook graag nog een leven hebben buiten de kinderen en daarnaast is ieder kind erbij natuurlijk een kostenpost.
Maar waarschijnlijk houden wij het bij twee, als het nog mag gebeuren in de toekomst. Twee omdat het verstandiger is, we willen ook graag nog een leven hebben buiten de kinderen en daarnaast is ieder kind erbij natuurlijk een kostenpost.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
_Lana_ schreef:Dit zouden mijn woorden kunnen zijn .Tania schreef:Ik zou er puur op gevoel wel 4 willen. Praktisch gezien zou ik er toch niet meer dan drie willen. Maar het blijft er bij twee.
En het laatste denken we nu, maar kan nog veranderen.
Nou tenzij er iets heel erg misgaat blijft het hier wel echt bij twee. Mijn man gaat zich ook laten steriliseren volgend jaar waarschijnlijk
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Pippa schreef:Marin schreef:Ik neig het meeste naar 2 kinderen, in elk geval niet meer. Ik twijfel heel erg over 1 kindje, maar ik denk dat ik dat uiteindelijk niet leuk zou vinden als hij/zij geen broertje of zusje zou hebben, dat zou ik toch wel heel belangrijk vinden.
Ik had er meer verwacht bij jou!
Waarom had je er meer verwacht? Ik houd inderdaad heel erg van kinderen, maar hoef niet persé een groot gezin. Een belangrijke factor hiervoor is bij mij toch wel reizen, het is makkelijker om met twee kinderen dan drie kinderen te reizen (is vrij persoonlijke reden die niet iedereen zal snappen natuurlijk), maar ook m'n gezondheid. Ik denk qua energie dat ik het beste 1 a 2 kinderen aan kan. Ik hoef gewoon niet zo'n groot gezin eigenlijk als ik er over nadenk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
O ik zag het gewoon voor me dat jij met een stuk of 3 - 4 kinderen zou lopen en dan gewoon zou gaan reizen enz., geen idee waarom!
Gast- Gast
Als mijn lichaam niet zo goed tegen zwangerschap/kinderen kan, kan het ook best dat ik het bij 2 zal laten hoor, maar in de ideale situatie lijkt 3 of 4 mij gewoon geweldig
Gast- Gast
Maximaal 4. Maar helaas moet je zwanger zijn om eigen kindjes te krijgen en ik denk dat we dan niet meer aandurven.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...
» 15 and counting..
» Fifteen and counting
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» 15 and counting..
» Fifteen and counting
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: