15 and counting..
+10
Roodkapje
_Lana_
Makamba
Steep
Printje
CCC
Liadan
Wennes
Parisienne
studiebol
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
15 and counting..
ik heb dat nu op staan...En die vrouw heeft voor elke baby een nieuwe kinderwagen gekocht..
Maar eigenlijk vraag ik me steeds af , waar betalen die mensen het van? Ik bedoel 15 kinderen dat is echt wel veel, met eten, drinken, schoolkosten kledingkosten. Dat tikt toch aardig aan???
Maar eigenlijk vraag ik me steeds af , waar betalen die mensen het van? Ik bedoel 15 kinderen dat is echt wel veel, met eten, drinken, schoolkosten kledingkosten. Dat tikt toch aardig aan???
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 15 and counting..
Ja bizar he! Ik vraag zulke dingen me ook af. Heb geen idee hoe het zit met kinderbijslag e.d. in Engeland. En ze laten zich vast filmen om wat extra's te hebben
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kijk het ook, echt niet normaal! Er gaan 7.5 kilo aardappelen doorheen per dag!
Ik dacht ook al, waar betalen ze het van?
Ik dacht ook al, waar betalen ze het van?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Misschien krijgen ze daar veel kinderbijslag ofzo? En 1 van de mannen werkt 80 uur, dus daar zal hij wel wat meer mee verdienen dan gemiddeld.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik zit het ook te kijken en zit het me ook echt af te vragen. Sowieso waar betalen mensen zoveel kinderen van? Ook dat programma met 18 kinderen. Reken maar uit wat dat kost
Gast- Gast
Ik zit het ook te kijken, en inderdaad ik vroeg me inderdaad af waar het geld vandaan komt... Zeker als je al geen kinderwagen nodig hebt eigenlijk...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben het ook aan het kijken, echt serieus nooit van mijn leven zoveel kids. Ze vinden kinderen leuk, ik ook en daarom ben ik juf haahhaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Met 15 kinderen op vakantie naar Lanzarote?! Mag wat kosten..
Parisienne- Ratel
Eerlijk gezegd, zou ik gillend gek worden denk ik. En sowieso, waar doen ze het van?!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik zit ook te kijken! Echt verbazingwekkend dat ze nog steeds meer kinderen willen. Mij niet gezien.
Laatst aangepast door Makamba op wo 6 jun 2012 - 20:08; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Je hebt natuurlijk elke dag op Net5 die familie met 18 kinderen. Ik vind dat gezin veel leuker dan de gezinnen die in deze serie aan bod komen. Dat gezin op Net5 heeft het beter voor elkaar, er is veel meer rust en structuur daar in huis, etc. Vanuit hun kant gezin heb ik veel meer begrip voor hun keuzes wat betreft het aantal kinderen dan die andere gezinnen.
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:Met 15 kinderen op vakantie naar Lanzarote?! Mag wat kosten..
Precies mijn gedachten!! En voor ieder kindje een nieuwe kinderwagen??! Dat zou ik met 3 kinderen al niet doen.
Wat ik wel heb met dit soort programma's, is dat ik ineens ook wel een groter gezin zou willen. En daar bedoel ik geen 15 kinderen mee trouwens, haha. Maar een stuk of 4 ofzo. Gelukkig kan ik nog wel met mijn verstand denken en vind ik 2 kinderen voorlopig wel prima ;-).
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Mijn man komt uit een gezin van 4 kinderen. Hij vind/vond het heel leuk en zou dat graag ook willen. Ik blijf toch nog hangen op max. 3.. Maar 4 is voor mij idd een aantal waarvan ik denk dat het handelbaar is haha.
Steep- Kletskop
Zouden ze niet wat krijgen van de kerk? Ik hoor constant in het programma dat ze het doen omdat God het zo wil, juist ja.
Gast- Gast
Ze krijgen geld van de kerk gok ik zo.....
Hoewel wij nu echt stoppen na 4 ( ja echt ! )heb ik ook voor elk kind een nieuwe kinderwagen gekocht
Hoewel wij nu echt stoppen na 4 ( ja echt ! )heb ik ook voor elk kind een nieuwe kinderwagen gekocht
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Roodkapje; Als het kan dan kan het toch
Steep- Kletskop
studiebol schreef:ik heb dat nu op staan...En die vrouw heeft voor elke baby een nieuwe kinderwagen gekocht..
ja dat vroeg ik mij ook al af, jeetje he voor elk kind een andere wagen
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Heb het ook gezien, en idd vroeg mij ook al af waar ze het van doen... 15 kids... Zelf willen wij nog een 2de. Moet er niet aan denken 15 kids...
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Roodkapje schreef:Ze krijgen geld van de kerk gok ik zo.....
Als je het echt kan missen ja waarom niet. Maar nee ik zou het zelf niet doen.
M@niek- Ratel
Steep schreef:Roodkapje; Als het kan dan kan het toch
Haha... nou het klinkt luxer dan het is hoor....
bij de 1e kreeg ik de wagen van mijn ouders, ik studeerde nog , moest een kind alleen grootbrengen van mijn studiefinanciering. Ik had toen een Quinny Freestyle.
bij de 2e had ik een autootje, daar pastte de Quinny niet in, dat ding was mega, verkocht aan een klasgenoot die voor het eerst papa ging worden. Van de opbrengst heb ik 50 euro bijgelegd en een Quinny Speedi gekocht. ( paars)
bij de 3e was mijn zusje 2 maanden voor mij zwanger, 18 jr en ongepland. Om haar te helpen heb ik haar mijn Quinny beloofd, niet wetende dat wij 2 maanden later zelf al zwanger zouden zijn. Ik heb toen via Marktplaats een Bugaboo aangeschaft, dus niet helemaal nieuw. We waren van mening dat dit echt ons laatste kindje zou worden en een hele nieuwe wagen was te veel geld aangezien er ook een nieuw huis werd gebouwd.
Nu bij nr 4 hebben we een Joolz day CactusGreen gekocht, de Bugaboo was echt overleden en hadden we op de vuilstort gebracht. Voor mijn man hadden we gewoon weer een wagen via Marktplaats kunnen halen oid maar ik wilde nog 1 x een goede wagen.. Verder zouden we maar weinig nieuw kopen voor de baby ( zei ik toen ).
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Roodkapje schreef:Steep schreef:Roodkapje; Als het kan dan kan het toch
Haha... nou het klinkt luxer dan het is hoor....
bij de 1e kreeg ik de wagen van mijn ouders, ik studeerde nog , moest een kind alleen grootbrengen van mijn studiefinanciering. Ik had toen een Quinny Freestyle.
bij de 2e had ik een autootje, daar pastte de Quinny niet in, dat ding was mega, verkocht aan een klasgenoot die voor het eerst papa ging worden. Van de opbrengst heb ik 50 euro bijgelegd en een Quinny Speedi gekocht. ( paars)
bij de 3e was mijn zusje 2 maanden voor mij zwanger, 18 jr en ongepland. Om haar te helpen heb ik haar mijn Quinny beloofd, niet wetende dat wij 2 maanden later zelf al zwanger zouden zijn. Ik heb toen via Marktplaats een Bugaboo aangeschaft, dus niet helemaal nieuw. We waren van mening dat dit echt ons laatste kindje zou worden en een hele nieuwe wagen was te veel geld aangezien er ook een nieuw huis werd gebouwd.
Nu bij nr 4 hebben we een Joolz day CactusGreen gekocht, de Bugaboo was echt overleden en hadden we op de vuilstort gebracht. Voor mijn man hadden we gewoon weer een wagen via Marktplaats kunnen halen oid maar ik wilde nog 1 x een goede wagen.. Verder zouden we maar weinig nieuw kopen voor de baby ( zei ik toen ).
Maar ik vind dit anders dan als je een goede wagen hebt staan maar gewoon voor de leuk een nieuwe koopt. En ja kinderwagens blijven leuk
M@niek- Ratel
Ik vond het best een lastig programma. Omdat ik ten eerste heel erg het gevoel had dat zeker die vrouw die van de tweeling beviel, min of meer 'verslaafd' was aan het krijgen van baby's, zo die eerste momenten, dat eerste bijzondere.
Daarnaast had ik echt moeite met het feit dat ze haar eigen gezondheid plús die van de kindjes op het spel zette, omdat ze zo graag veel kinderen wilde. Natuurlijk, er is altijd een risico, maar dit was wel wat meer dan een klein risico, en ze hád al behoorlijk wat kinderen, wat als haar iets overkomt?
Daarnaast had ik echt moeite met het feit dat ze haar eigen gezondheid plús die van de kindjes op het spel zette, omdat ze zo graag veel kinderen wilde. Natuurlijk, er is altijd een risico, maar dit was wel wat meer dan een klein risico, en ze hád al behoorlijk wat kinderen, wat als haar iets overkomt?
Gast- Gast
studiebol schreef:ik heb dat nu op staan...En die vrouw heeft voor elke baby een nieuwe kinderwagen gekocht..
Dit vroegen wij ons ook af...en idd elke x een nieuwe kinderwagen nou zeg eens van ongeveer 800-1000euro..maar je hoort niks over de financien etc.
Gast- Gast
Parisienne schreef:Je hebt natuurlijk elke dag op Net5 die familie met 18 kinderen. Ik vind dat gezin veel leuker dan de gezinnen die in deze serie aan bod komen. Dat gezin op Net5 heeft het beter voor elkaar, er is veel meer rust en structuur daar in huis, etc. Vanuit hun kant gezin heb ik veel meer begrip voor hun keuzes wat betreft het aantal kinderen dan die andere gezinnen.
Eens!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Roos schreef:Parisienne schreef:Je hebt natuurlijk elke dag op Net5 die familie met 18 kinderen. Ik vind dat gezin veel leuker dan de gezinnen die in deze serie aan bod komen. Dat gezin op Net5 heeft het beter voor elkaar, er is veel meer rust en structuur daar in huis, etc. Vanuit hun kant gezin heb ik veel meer begrip voor hun keuzes wat betreft het aantal kinderen dan die andere gezinnen.
Eens!
+1
moet er zelf niet aan denk zoveel kids, pfff. nee 2 vind ik echt genoeg!
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: