16 kids and counting.. wat is jouw max?
+91
Aagje!
LDJ
joyce0606
Novalee
Stuiterbal
NoMercy
Elodie
mii_joyce
Sam
Lejow
Muppetje
studiebol
Silver
Jezzie
Thunder
Aimee
Ilovethe90s
*Lieke*
Printje
Taeda
Le Chat Noir
Pineco
-Ieniemienie-
M-G
Balloon
Twellie
PapillonRose
Ella
Parel
Ezzer
Amber-
SarahKey
Bluestar
CCC
Silke
Vixen
Laurientje
Shopaholic
liesje
Annie24
Sophiee
Teddyaapje
Caroow
Liadan
Ooh La La!
Happydobby
Exogenesis
Flower_L
loesje
Esmee
smooch
Sterrin_
teletascha
slaatje
Razz
Julia
Fearie
Mida4you
Slakje
kwak
Luce
Bruintje Beer
Corsica
Dolphinne
Sun88
Coco
Stokstaartje
Takkie
Aoi
Sanne
Lavendel
Vancity_girl
Puggle
Charles
Engelse Drop
Rush
MADDIE
Marin
_Lana_
Parisienne
Jasmine
M@niek
Susan
Shisha
Nana
Supertalentje
Penélope
PiP
Nijntje
Annemie
Tania
95 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: 16 kids and counting.. wat is jouw max?
Ik ben al heel blij als ik er ooit nog eentje mag krijgen..en dan in ideale/andere omstandigheden. Twee erbij zou leuk zijn. Maar eigenlijk was m'n max altijd 4 ;-) weet het dus niet meer haha. Maar dat hangt ook van zoveel af. De man waarmee ik nu date heeft bijv ook een kind..dus dan zit je alweer sneller op een hoger aantal he..
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Luce schreef:Weet je wat pas gaaf is? 3 jongens!
Of drie meiden
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
SarahKey schreef:Ik snap aimee ook wel, ik hoor die uitspraak ook zo vaak om mij heen.
Of tegen mij: wil je dat een volgend kindje een meisje word? En als ik nee zeg kijken ze mij ook raar aan. Want op de een of andere manier hoor je als vrouw zijnde toch minstens wel 1 meisje te willen.
Nou idd, tijdens deze zwangerschap is dat mij ik weet niet hoe vaak gezegd... en als je dan zegt dat het je niet uitmaakt, dan nog geloven ze je toch niet...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Haha al aan toegegeven? Je bent 2,5 mnd samenmii_joyce schreef:zelf vind ik 2 mooi, puur omdat ik ook maar 1 zusje heb Mijn vriend wil er 3 ... daar heb ik al enigszins aan toegegeven..
Elodie- Prater
Elodie schreef:Haha al aan toegegeven? Je bent 2,5 mnd samenmii_joyce schreef:zelf vind ik 2 mooi, puur omdat ik ook maar 1 zusje heb Mijn vriend wil er 3 ... daar heb ik al enigszins aan toegegeven..
Haha, mijn gedachte!
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Ik wilde er altijd heel graag 3.
Doordat mijn vriend ook 2 zoons heeft hebben we samen nu 3 jongens. Heerlijk is het ik geniet er volop van ( behalve als ze ruzie maken)
Nu zouden we als de omstandigheden het toe laten en het ons gegund is ook voor een kindje samen willen gaan. Dus max 4.
Doordat mijn vriend ook 2 zoons heeft hebben we samen nu 3 jongens. Heerlijk is het ik geniet er volop van ( behalve als ze ruzie maken)
Nu zouden we als de omstandigheden het toe laten en het ons gegund is ook voor een kindje samen willen gaan. Dus max 4.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik denk dat 4 echt mijn max zou zijn, maar dat ik er het liefst 3 wil. Vriend zei eerder altijd twee maar ik heb het idee dat een derde hier wel komt als het ons gegund is. Ik hoop het in elk geval wel heel erg want ik kan me niet voorstellen dat dit al mijn laatste zwangerschap is en dat die periode dan alweer afgesloten is.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
4 zou ik erg leuk vinden! mijn man is daar nog niet uit, hij zegt geen ja en geen nee. een 3e komt hier pas als de jongens wat ouder zijn en dat in ieder geval K naar school gaat en wellicht L ook al. hier is de kans op herhaling 100% dus ook wel puntje om rekening mee te houden...ik kom hoe dan ook meerdere malen in het ziekenhuis te liggen en de kleine zal eerder gehaald worden (Als het al niet uit zich zelf komt)
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
He joyce, leuk..een 2e zoon! Hoe heet hij?
Elodie- Prater
De max is denk ik toch wel 3. Maar misschien ook wel 2 mocht het ooit lukken.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Mijn wens is twee. Hopelijk is een tweede ons ook gegund
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Mee eens.Tania schreef:Ik snap Aimee wel. Ik hoor de opmerking van Printje heel vaak en ik snap dat mensen het goed bedoelen maar ik vind het ook altijd een beetje vreemde opmerking. Ja, ik heb een jongen en een meisje maar dat heeft toch echt niks te maken met hoeveel kinderen ik zou willen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
En blijkbaar mag Aimee niet in 1 zinnetje zeggen dat ze een opmerking van Printje raar vindt, maar mag Marin wel uitgebreid uitleggen waarom ze 'door zou sparen' tot ze alle geslachten heeft? Dat mensen daar niet over vallen. Het gaat bij kinderen krijgen toch om veeel meer dan het geslacht? Ik snap oprecht niet dat je dat mee laat spelen.
Filoria- Ratel
4 zou mijn max zijn maar ik wil helemaal geen kind meer dus nu is 3 de max.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Filoria schreef:En blijkbaar mag Aimee niet in 1 zinnetje zeggen dat ze een opmerking van Printje raar vindt, maar mag Marin wel uitgebreid uitleggen waarom ze 'door zou sparen' tot ze alle geslachten heeft? Dat mensen daar niet over vallen. Het gaat bij kinderen krijgen toch om veeel meer dan het geslacht? Ik snap oprecht niet dat je dat mee laat spelen.
Nou, dat staat er ook weer niet, er staat dat ze denkt dat ze dan iets eerder voor een derde zou gaan. Bij doorsparen tot je alle geslachten hebt stel ik me voor dat je op een gegeven moment zes jongens hebt en nog voor een zevende gaat, terwijl je was gestopt als de tweede een meisje was geweest. Ik denk dat het voor niemand heel zwaar meeweegt, dat als je altijd pertinent hebt gezegd niet meer dan twee kinderen wil er opeens meer krijgt speciaal om een meisje/jongen te krijgen, meer dat iemand met twee jongens niet heel vurig de wens heeft voor een derde maar het op zich 'wel leuk' zou vinden en dan zoiets heeft van 'en het zou ook wel leuk zijn als het dan een meisje werd' (of andersom natuurlijk). Daar zie ik nou echt geen kwaad in.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Voordat ik kinderen had was ik er altijd stellig in dat ik er graag 3 zou willen krijgen.
Nu ik 2 prachtige kindjes heb fantaseer ik wel eens over hoe het zou zijn als we er nog 2 bij zouden hebben. Een tafel vol! 4 is de max. voor mij. Maar of die er ooit gaan komen
Nu ik 2 prachtige kindjes heb fantaseer ik wel eens over hoe het zou zijn als we er nog 2 bij zouden hebben. Een tafel vol! 4 is de max. voor mij. Maar of die er ooit gaan komen
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Mja dat is waar, het staat er genuanceerder dan ik het doe lijken.
Filoria- Ratel
3 is Ier de max, maar voorlopig wachten we nog een tijd, vind t wel prima zo, maar ergens kriebelt t nog dus over een paar maanden gaan we vast nog voor een derde.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Filoria schreef:En blijkbaar mag Aimee niet in 1 zinnetje zeggen dat ze een opmerking van Printje raar vindt, maar mag Marin wel uitgebreid uitleggen waarom ze 'door zou sparen' tot ze alle geslachten heeft? Dat mensen daar niet over vallen. Het gaat bij kinderen krijgen toch om veeel meer dan het geslacht? Ik snap oprecht niet dat je dat mee laat spelen.
Gelukkig zie ik het niet als 'sparen', neem aan dat je dat ook wel snapt. Maar ik vind het wel een beetje raar dat Aimee daar over viel, maar vind niet dat daar zo'n big deal van gemaakt hoeft te worden. En verder wat Susan zegt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Je bedoelt het ook niet verkeerd, dat weet ik wel. Printje ook niet, en Aimee ook niet denk ik. We zijn het er vast wel met zn allen over eens dat elke gewenste zwangerschap en geboorte van een gezond kind een prachtig kado is
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Je bedoelt het ook niet verkeerd, dat weet ik wel. Printje ook niet, en Aimee ook niet denk ik. We zijn het er vast wel met zn allen over eens dat elke gewenste zwangerschap en geboorte van een gezond kind een prachtig kado is
Precies, natuurlijk as een tweede jongen net zo welkom geweest.
Overigens hoor ik ook zeer regelmatig ow wow een jongen en een meisje, een echt koningskoppel.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...
» 15 and counting..
» Fifteen and counting
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» 15 and counting..
» Fifteen and counting
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: