Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

+32
Pineco
Limburg85
kwebbeltje
Nijntje
peach
Mida4you
koNijntje
LDJ
Sanne
Sea of Trees
Catwoman79
NoMercy
Flower_L
kwak
Puggle
Slakje
Dolphinne
Parisienne
Annemie
Maudy
M@niek
Coco
Jelin
Susan
xxjojootjexx
Parel
Tania
loesje
Lady4
Linda
Bolleke
Razz
36 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Sanne zo 4 aug 2013 - 6:09

Leuk dat alles goed was, Dolphinne! En een meisje! Leuk!

Wij zijn vanmiddag naar de dierentuin geweest.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  LDJ zo 4 aug 2013 - 6:18

Leuk dolphinne!

Wij zijn vanmorgen naar het bos geweest. Lekker gewandeld met de honden.
Vanmiddag hadden we een verjaardag en nu hangen we lekker op de bank.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  koNijntje zo 4 aug 2013 - 6:23

Flower_L schreef:We zijn vandaag lekker naar het zwembad geweest. Van 10-16, en L wilde niet naar huis. hij heeft zicht prima vermaakt.

zijn jullie in V. geweest?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Flower_L zo 4 aug 2013 - 7:04

koNijntje schreef:
Flower_L schreef:We zijn vandaag lekker naar het zwembad geweest. Van 10-16, en L wilde niet naar huis. hij heeft zicht prima vermaakt.

zijn jullie in V. geweest?

 V? Question 
Nee gewoon naar g.o. bad, buiten ook een kinderbadje. Wilden eerst naar die plas bij dat hotel daar, maar daar kan j niet zwemmen. Dus nu heeft hij ook eventjes lekker kunnen dobberen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  koNijntje zo 4 aug 2013 - 7:27

Flower_L schreef:
koNijntje schreef:
Flower_L schreef:We zijn vandaag lekker naar het zwembad geweest. Van 10-16, en L wilde niet naar huis. hij heeft zicht prima vermaakt.

zijn jullie in V. geweest?

 V? Question 
Nee gewoon naar g.o. bad, buiten ook een kinderbadje. Wilden eerst naar die plas bij dat hotel daar, maar daar kan j niet zwemmen. Dus nu heeft hij ook eventjes lekker kunnen dobberen.

buitenbad in dorpje verderop Wink
maar g.o.bad is ook lekker! was daar niet zo druk zeker?!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Mida4you zo 4 aug 2013 - 7:35

Wij hebben vandaag niet veel gedaan. Gisteren was Z. jarig en ze was vanochtend super vervelend en hangerig ( behoorlijke nasleep van gisteren ) Dus is ze om 10.45 uur weer naar bed gegaan. Heb haar lekker 2,5 uur laten slapen en daarna was ze gelukkig weer goed bijgekomen en gezellig. Vanmiddag hebben we de bbq aangestoken en na het eten zijn we lopend het dorp in gegaan om een lekker ijsje te eten. Nu ligt ze heerlijk te slapen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  peach zo 4 aug 2013 - 8:24

wij zijn naar het strand geweest! ze heeft zich lekker vermaakt en nu ligt ze knock out in bed!
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  NoMercy zo 4 aug 2013 - 9:28

Wij zijn naar ouwehands dierenpark geweest! Was een heerlijke dag! Very Happy
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Nijntje zo 4 aug 2013 - 19:06

Vandaag gaan we lekker buiten in het badje spelen. Prima weer wordt het daarvoor:lol: 
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  kwebbeltje zo 4 aug 2013 - 19:08

Wij gaan vandaag naar de apenheul toe.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Limburg85 zo 4 aug 2013 - 19:17

Leuk Kwebbeltje, veel plezier!

Wij gaan vandaag boodschapjes halen, mini golfen, lunchen en in het badje.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Mida4you zo 4 aug 2013 - 19:27

Vandaag gaat Z. naar de opvang. Ik ga van alles doen in het huishouden, de laatste babykleertjes wassen, al het speelgoed opruimen dat Z. heeft gekregen op haar verjaardag.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Pineco zo 4 aug 2013 - 19:31

Ik ga vandaag een dagje naar een pretpark met de oudste en mijn petekind van (bijna) 10. Mijn broer en schoonzusje gaan ook mee, hij is ook zijn petekind. De jongste blijft bij papa, die had andere verplichtingen vandaag (mijn man dan, de jongste niet uiteraard Laughing ) en voor de jongste wordt het toch te warm. Zin in!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Steep zo 4 aug 2013 - 19:53

We gaan eens rustig aan opstaan, aankleden en ontbijten. Waarschijnlijk gaan we weer iets uit de 2e wereldoorlog bekijken, een museum of een bunker (of allebei). Maar alleen als mijn man van zijn ochtendhumeur of komt, anders ga ik met Ruben zwemmen in het zwembad of aan zee.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Puggle zo 4 aug 2013 - 20:16

Ik moet een half dagje gaan werken straks en L. Gaat dan naar mijn moeder. Vanavond niet veel stukje lopen en verder thuis.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Boterbloem zo 4 aug 2013 - 20:37

Wij gaan zo even boodschappen doen en dan in het badje spelen.

Boterbloem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 59
Registratiedatum : 19-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Sea of Trees zo 4 aug 2013 - 20:42

Steep schreef:We gaan eens rustig aan opstaan, aankleden en ontbijten. Waarschijnlijk gaan we weer iets uit de 2e wereldoorlog bekijken, een museum of een bunker (of allebei). Maar alleen als mijn man van zijn ochtendhumeur of komt, anders ga ik met Ruben zwemmen in het zwembad of aan zee.

 Zijn jullie op vakantie? smile
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Sea of Trees zo 4 aug 2013 - 20:43

De planning is om met mijn zoon naar mijn ouders te gaan en daar lekker in de tuin te zitten. Maar ik moet eigenlijk ook nog boeken terugbrengen naar de bibliotheek Neutral
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Shopaholic zo 4 aug 2013 - 20:49

Niks bijzonders lekker spelen en anders nog even lekker wandelen straks.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Sea of Trees zo 4 aug 2013 - 21:29

Sea of Trees schreef:De planning is om met mijn zoon naar mijn ouders te gaan en daar lekker in de tuin te zitten. Maar ik moet eigenlijk ook nog boeken terugbrengen naar de bibliotheek Neutral

 Het wordt de bibliotheek, vandaag moeten die boeken echt terug anders krijg ik een boete laughcry
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Star007 zo 4 aug 2013 - 21:37

Samen met man en dochter zwemmen, bij een strandbad hirt in de buurt.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum