Bah.. ik kan echt wel huilen
+11
Zonneschijn
Tania
Ilovethe90s
Puggle
Ibbeltje
CCC
MADDIE
silly-one
SarahKey
Willem
Lejow
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bah.. ik kan echt wel huilen
Ze heeft net een nieuwe diets gekocht, mét stoeltje
Ik zou er ook flink van balen hoor, vind het ook een kort opzegtermijn zeg.
Een kinderdagverblijf heeft ook wel echt zijn voordelen hoor, op een boel plekken kan je tegenwoordig flexibele opvang én per uur afnemen.
Ik zou er ook flink van balen hoor, vind het ook een kort opzegtermijn zeg.
Een kinderdagverblijf heeft ook wel echt zijn voordelen hoor, op een boel plekken kan je tegenwoordig flexibele opvang én per uur afnemen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Jemig wat klote zeg.... Ik zou serieus ook huilen als onze gastouder zou stoppen!
Gelukkig hoef ikdaar voorlopig niet bang voor te zijn want ze wil pas als haar kinderen naar school gaan ander werk gaan zoeken. *thank god heeft ze nog geen kids*
Bij ons in de wijk (de wijk bestaat uit allerlei gedeeltes, dus binnen een omtrek van 5 minuten lopen) zitten alleen al 7 gastouders!! De keuze is dus reuze...
Gelukkig hoef ikdaar voorlopig niet bang voor te zijn want ze wil pas als haar kinderen naar school gaan ander werk gaan zoeken. *thank god heeft ze nog geen kids*
Bij ons in de wijk (de wijk bestaat uit allerlei gedeeltes, dus binnen een omtrek van 5 minuten lopen) zitten alleen al 7 gastouders!! De keuze is dus reuze...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien, ben je dan nie bang dat ze binnenkort zwanger wordt en flink wat maanden met verlof gaat of in de ziektewet komt? Dat zo afhankelijk zijn van een persoon, zou mij juist ontzettend tegenhouden.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Dan heeft ze een hele goede vervanger die dat per direct over kan nemen.. Dat regelt het gastouderbureau ook. Ze was een tijdje terug ziek, de eerste dag hebben we zelf geregeld, de tweede dag kon ze al bij een andere gastouder terecht.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ok, we hebben er nu 4 gevonden in een straal van een km rond ons huis.
Met 3 heb ik al een afspraak gemaakt om kennis te maken!
Fietsen zijn er, alleen vinden we veel meer uit de buurt niet prettig, dan zouden we een stuk vroeger van huis moeten en B kan heerlijk uitslapen.
Hopelijk klikt het met een van hen. Telefonisch klonken ze al heel fijn.
Met 3 heb ik al een afspraak gemaakt om kennis te maken!
Fietsen zijn er, alleen vinden we veel meer uit de buurt niet prettig, dan zouden we een stuk vroeger van huis moeten en B kan heerlijk uitslapen.
Hopelijk klikt het met een van hen. Telefonisch klonken ze al heel fijn.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» Om wie zou jij huilen?
» huilen. help!
» Huilen
» huilen. help!
» Om wie zou jij huilen?
» huilen. help!
» Huilen
» huilen. help!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: