Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Thailand, welke eilanden?

+2
Live Laugh Love
TukTuk
6 plaatsers

Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Thailand, welke eilanden?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:40

Ik wil van 29 april tot 13 mei weer naar Thailand. Ik ben deze keer van plan om eigenlijk alleen de eilanden te doen. Lekker relaxvakantie dus en daar leuke dingen doen. Ik wil graag een paar dagen surfles, heeft iemand enig idee of dat daar ergens kan?
De vorige keer ben ik op Koh Pangan, Koh Tao en Koh Chang geweest. Ik wil nu weer heel graag terug naar Koh Chang, daarnaast wil ik Kh Phi Phi zien en misschien Koh Samui. Als er nog een full moon party is op Koh Pangan ga ik daar misschien ook nog wel even langs. Wie is op de eilanden geweest, en welke zijn aanraders? Evt ook voor plaatsen om te slapen (hotels heb ik niet gezien op Koh Chang, wel die heerlijke bungalowtjes waar ik eigenlijk het liefst bleef wonen). Bangkok wil ik eigenlijk alleen de eerste en laatste dag doen. Mijn vliegtuig landt 's ochtends, dus ik weet nog niet of ik dan direct doorga naar een van de eilanden, of dat ik 1 dag in Bangkok blijf. De terugvlucht is 's nachts dus dan ga ik overdag terug naar Bangkok en heb ik sowieso geen hotel nodig daar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  TukTuk ma 28 feb 2011 - 5:12

De kleine Koh Chang! Dat ligt aan de kant van Birma, er valt weinig te beleven, maar ik vond het er geweldig! Very Happy lekker tot rust komen en back to basic! (het is overigs niet op google maps te vinden, maar moet je maar gewoon op google zoeken.)

Verder zou ik koh phi phi dan weer niet doen.. zo enorm touristisch, trekt me totaal niet. Koh Samui en Koh Payam (ligt vlak bij de kleine koh chang), schijnen erg de moeite waard te zijn!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 5:25

De kleine Koh Chang, is dat een ander eiland dan "gewoon" Koh Chang? Daar vond ik het ook helemaal geweldig, dus als dat eiland ook zo is, dan vermaak ik me er wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  TukTuk ma 28 feb 2011 - 5:30

Bobbie schreef:De kleine Koh Chang, is dat een ander eiland dan "gewoon" Koh Chang? Daar vond ik het ook helemaal geweldig, dus als dat eiland ook zo is, dan vermaak ik me er wel.

Ik ben nooit op de grote koh chang geweest, maar het is iig heel klein, vaak geen electriciteit (waar wij zaten hadden ze een generator 2 uur per dag, sommige resorts hadden wel stroom), er zijn 2 kleine supermartjes achtig iets, er is 1 plek waar je op internet kan, maar rete traag, dus je bent echt aangewezen op boeken lezen, luieren, spelletjes spelen etc Wink

http://www.andaman-island-hopping.com/islands/chang.htm
Hier kan je er meer over vinden!

Wij zaten in Eden Resort, de jongens die daar werken zijn echt schatten!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Live Laugh Love di 1 maa 2011 - 6:25

AngelNyn schreef:
Bobbie schreef:De kleine Koh Chang, is dat een ander eiland dan "gewoon" Koh Chang? Daar vond ik het ook helemaal geweldig, dus als dat eiland ook zo is, dan vermaak ik me er wel.

Ik ben nooit op de grote koh chang geweest, maar het is iig heel klein, vaak geen electriciteit (waar wij zaten hadden ze een generator 2 uur per dag, sommige resorts hadden wel stroom), er zijn 2 kleine supermartjes achtig iets, er is 1 plek waar je op internet kan, maar rete traag, dus je bent echt aangewezen op boeken lezen, luieren, spelletjes spelen etc Wink

http://www.andaman-island-hopping.com/islands/chang.htm
Hier kan je er meer over vinden!

Wij zaten in Eden Resort, de jongens die daar werken zijn echt schatten!

Wij vonden Koh Tao geweldig! En dan kan je gelijk langs Koh Samui, ook erg leuk!! Have fun! smile
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  *Rainbow di 1 maa 2011 - 7:38

Ik vond Koh Phi Phi super! Leuk, mooi en gezellig eiland, vond het wel sfeer hebben smile Idd misschien wel wat toeristisch maar vond het niet te. Mijn ouders zijn er ook geweest en zaten ergens aan de andere kant buiten het toeristische gedeelte, zij vonden het ook helemaal leuk. Als je naar Phi Phi gaat is het leuk om een snorkeltour te doen waarbij je ook naar het strand van The Beach gaat. Zou je aanraden om met een grote boot te gaan ipv een longtailboat. View point bezoeken is ook leuk. Is even klimmen maar je hebt een erg mooi uitzicht.
Ko Samui ben ik ook geweest maar heb ik eigenlijk niet heel veel gezien. Wel een tour rond het eiland gedaan en daarbij ook even op Ko Tao geweest. Tour was leuk en mooi. Wat ik op Ko Samui heb gezien was opzich wel leuk maar vond het niet bijzonder ofzo. Strand waar ik zat was niet heel mooi, heb daarna in Thailand en Maleisie mooiere stranden gezien.
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 5:56

Bedankt voor jullie reacties. Koh Tao ga ik overslaan, dat vond ik de vorige keer niet heel speciaal. Koh Chang ga ik zeker wel meepikken, daar heb ik het zo leuk gehad. Koh Pangan ook denk ik, daar zijn vaak feestjes (Full Moon, Half Moon, enz) en dan kan ik even wat contacten leggen en een beetje feesten. Koh Phi Phi staat ook op het definitief lijstje en Koh Samui ook. Maar ik denk dat ik het langst op Koh Chang en Koh Phi Phi ga blijven. Heb even zitten googelen, maar volgens mij wordt het met surfen daar niet zo veel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Okidoki za 5 maa 2011 - 6:42

Zoek je toevallig niet nog iemand die met je meegaat? angel
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  claudiaveronique za 5 maa 2011 - 10:02

Koh Phi phi is waanzinnig mooi, wij gaan er binnenkort voor de 2e keer naartoe! Je kan vanaf daar een longtail boot nemen naar phi phi lee het onbewoonde deel van phi phi en naar bamboo island (daar is het zand witter dan wit)!
Het phi phi view point resort is een goede accomodatie en ligt aan het eind van het eiland dus relatief rustig!!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Rosa za 5 maa 2011 - 23:33

Ik vond Koh phi phi ook erg leuk, Koh tao inderdaad niet echt een aanrader, als ik er m'n duikcursussen niet had gedaan, zou ik het denk ik met een dagje wel gezien hebben.
Verder wilde ik nog een Marine Park bezoeken, daar ben ik de naam even van kwijt, maar daar is het niet meer van gekomen.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:35

Okidoki schreef:Zoek je toevallig niet nog iemand die met je meegaat? angel
Mag hoor! Ik vertrek 29 april tot en met 12 mei, dus als je zin hebt boek je toch lekker een ticket, gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Okidoki zo 6 maa 2011 - 0:29

Bobbie schreef:
Okidoki schreef:Zoek je toevallig niet nog iemand die met je meegaat? angel
Mag hoor! Ik vertrek 29 april tot en met 12 mei, dus als je zin hebt boek je toch lekker een ticket, gezellig!

Ik heb je net een PM gestuurd maar hij staat niet bij mijn verzonden items dus weet niet of jij 'm nu wel of niet ontvangen hebt?
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 10:48

Okidoki schreef:
Bobbie schreef:
Okidoki schreef:Zoek je toevallig niet nog iemand die met je meegaat? angel
Mag hoor! Ik vertrek 29 april tot en met 12 mei, dus als je zin hebt boek je toch lekker een ticket, gezellig!

Ik heb je net een PM gestuurd maar hij staat niet bij mijn verzonden items dus weet niet of jij 'm nu wel of niet ontvangen hebt?

PM terug!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 3:46

http://www.eden-thailand.com/default.html

Angelnyn, was dat dit resort? Neem aan dat er meerdere zo heten aangezien het een gangbare naam is Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  TukTuk ma 7 maa 2011 - 4:04

Caribbeanlover schreef:http://www.eden-thailand.com/default.html

Angelnyn, was dat dit resort? Neem aan dat er meerdere zo heten aangezien het een gangbare naam is Wink.

Nee, want dat is op phuket smile
http://www.kohchangranong.com
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 8:24

Aha oke dank je, maar je zei niet waar die van jou was toch?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  TukTuk ma 7 maa 2011 - 9:18

Caribbeanlover schreef:Aha oke dank je, maar je zei niet waar die van jou was toch?!

Jawel, ik had het over de kleine koh Chang:)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Okidoki vr 11 maa 2011 - 20:17

Had je mijn PM nog gehad?
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand, welke eilanden? Empty Re: Thailand, welke eilanden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum