Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke factor zonnebrand voor de kids?

+35
Flower_L
CCC
Coccinelle
Snoes
-Ieniemienie-
Ella
Pien
Parisienne
Linda
xxjojootjexx
Steep
SarahKey
Annemie
Lonely Goatherd
Teddyaapje
Liadan
Kalishi
*Lieke*
Annie24
Slakje
meisjesmama
Blue flower
Bluestar
Pommes
Susan
Jelin
Pink!
snoezel
Lilypie
PapillonRose
slaatje
Razz
Caroow
Tania
Aagje!
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Kalishi ma 8 jul 2013 - 23:24

Wij smeren ook echt met factor 50. Denk er geeneens overna een mindere factor te gebruiken.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Liadan ma 8 jul 2013 - 23:59

Wij smeren ze ook in met factor 50.l Mijn dochter heeft ook rood haar en een hele lichte huid, ik moet haar meerdere keren per dag insmeren met factor 50 en zorgen dat ze niet teveel in de zon is want anders verbrandt ze nog. Ze verkleurt vrijwel niks dus we blijven haar gewoon met factor 50 insmeren. 
Mijn zoon kan beter tegen de zon en verkleurt ook, we zouden hem ook wel met 30 in kunnen smeren denk ik.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Steep di 9 jul 2013 - 0:11

Ik smeer ook 50 bij Ruben op ookal heeft hij mijn huidtype.

Bij de kruidvat is nu 50% korting op de niveau zonnebrand, ik ga m zo gelijk halen.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Teddyaapje di 9 jul 2013 - 0:31

Bij DA is ambre solair in de aanbieding. Heb ik net ingeslagen, vind t een stuk fijner smeren en minder vet voelen dan nivea.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Lonely Goatherd di 9 jul 2013 - 0:37

Altijd factor 50, hij heeft een hartstikke lichte huid en ik wil geen risico's nemen.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Gast di 9 jul 2013 - 0:44

Lonely Goatherd schreef:Altijd factor 50, hij heeft een hartstikke lichte huid en ik wil geen risico's nemen.

 Hier ook, van Aveda. Smeert niet fijn, maar is het enige wat ze tot nu toe verdragen. Als ik Nivea oid pak zitten ze helemaal onder de rode vlekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Annemie di 9 jul 2013 - 0:57

Tania schreef:Factor 50 heb ik altijd voor ze. Ik ga echt geen lagere factor nemen zodat ze sneller bruin worden, dat vind ik nou echt niet belangrijk. Ik smeer niet zo heel vaak eerlijk gezegd. Meestal voordat we naar buiten gaan 'sochtends en dan na het middageten nog een keertje en soms aan het eind van de dag nog een keer.

+1, mijn schoonouders smeren hem niet in als hij daar is. Die liggen zelf ook altijd aan te branden in de zon, heel irritant.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  SarahKey di 9 jul 2013 - 1:01

Factor 50 gebruik ik voor mijn half roodharige bleekscheet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Steep di 9 jul 2013 - 1:05

Annemie schreef:
Tania schreef:Factor 50 heb ik altijd voor ze. Ik ga echt geen lagere factor nemen zodat ze sneller bruin worden, dat vind ik nou echt niet belangrijk. Ik smeer niet zo heel vaak eerlijk gezegd. Meestal voordat we naar buiten gaan 'sochtends en dan na het middageten nog een keertje en soms aan het eind van de dag nog een keer.

+1, mijn schoonouders smeren hem niet in als hij daar is. Die liggen zelf ook altijd aan te branden in de zon, heel irritant.
Ik zou daar toch wel wat van zeggen. Prima dat zij hrt niet nodig vinden voor hun huid. Het is algemeen bekend dat het niet goed is om in de zon te zitten/liggen/spelen zonder een factor op te hebben.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  xxjojootjexx di 9 jul 2013 - 1:06

Voor diegenen die zo vaak moeten smeren, probeer eens Lavera. Die is duurder dan action, kruidvat etc, maar echt stukken beter!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Linda di 9 jul 2013 - 1:11

xxjojootjexx schreef:Voor diegenen die zo vaak moeten smeren, probeer eens Lavera. Die is duurder dan action, kruidvat etc, maar echt stukken beter!

Lavera is inderdaad een goede zonnebrand, als in dat het weinig troep bevat. Maar wat een crime om te smeren! Het smeert super moeilijk uit en je krijgt er vlekken van.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  xxjojootjexx di 9 jul 2013 - 1:23

Linda schreef:
xxjojootjexx schreef:Voor diegenen die zo vaak moeten smeren, probeer eens Lavera. Die is duurder dan action, kruidvat etc, maar echt stukken beter!

Lavera is inderdaad een goede zonnebrand, als in dat het weinig troep bevat. Maar wat een crime om te smeren! Het smeert super moeilijk uit en je krijgt er vlekken van.

Vlekken hebben wij nog niet gehad, smeer het al 2,5 jaar bij de kinderen. Het is wel wat dik om te smeren idd, maar daar raak je ook aan gewend. Ik heb die met spuit.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Linda di 9 jul 2013 - 1:27

Ik had ook die met een spuitje, maar het wordt zo dik dat het niet eens meer door het spuitje komt. Jammer, want ik vond Lavera de beste optie.
Maar mijn dochter heeft een bloedje dood aan smeren, dus het moet er ff gauw op te smeren zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Parisienne di 9 jul 2013 - 2:02

Ik smeer N. met Vision in, factor 30. Smeert makkelijk uit, is niet vet en maakt geen vlekken. Dit doe ik de eerste week/twee weken van de vakantie ook nog. Daarna ga ik over op Ambre Solaire, ook factor 30. N. verbrand niet snel en is niet erg bleek.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Pien di 9 jul 2013 - 2:14

Wij gebruiken dit merk, overigens een aanrader voor alle kindjes met gevoelige huid
[img(499.79999999999995px,229.8px)]http://www.degoudsbloem.nl/beheer/userfiles/Image/Grahams%20Skincare%20family300.png[/img]

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Ella di 9 jul 2013 - 2:21

Ik gebruik factor 50
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  -Ieniemienie- di 9 jul 2013 - 5:38

Ik smeer ze in met factor 30.
Dit raadde ze aan bij de apotheek en na even googelen kwam ik er idd tot de conclusie dat factor 30 beter is. Factor 50 laat niks aan uv door en dan went de huid nooit aan wat zonlicht.
Dus vandaar mijn keuze voor factor 30. Zoon is ook heel blond en bleek en nog nooit verbrand met factor 30. Ik smeer wel meerdere malen per dag.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Gast di 9 jul 2013 - 5:46

Linda schreef:
xxjojootjexx schreef:Voor diegenen die zo vaak moeten smeren, probeer eens Lavera. Die is duurder dan action, kruidvat etc, maar echt stukken beter!

Lavera is inderdaad een goede zonnebrand, als in dat het weinig troep bevat. Maar wat een crime om te smeren! Het smeert super moeilijk uit en je krijgt er vlekken van.
Wij smeren sochtends voor het aankleden, anders inderdaad vlekken. Eventjes in laten trekken en dan pas kleding aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Snoes di 9 jul 2013 - 6:25

Ik gebruik ook factor 50 voor mijn baby.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Coccinelle di 9 jul 2013 - 6:32

Ik gebruik factor 30 van Aubrey organics, te koop bij greenjumps. Mijn dochter is ook licht van huid en blond maar ze verbrand niet, ik smeer wel vaak op een dag. 

Voorheen had ik factor 50 van Nivea maar daar kreeg ze uitslag van. Toen ik opzoek ging naar een zonnebrand zonder allerlei 'troep' erin kwam ik bij deze uit en die is niet hoger te krijgen dan 30. Sowieso kon ik weinig zonnebrand zonder toevoegingen vinden hoger dan factor 30. 

Het schijnt inderdaad zo te zijn dat factor 50 bijna alle UV straling blokt, en dus ook de aanmaak van vit. d.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  CCC di 9 jul 2013 - 7:04

Wij gebruiken No add, N. reageert hier goed op. Wij gebruiken trouwens factor 30 bij haar. De KA raadde ons aan met haar huidtype dat ze best wat zonlicht mag hebben en een lagere factor, dat heeft een positiever effect op haar huid dan factor 50.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Flower_L di 9 jul 2013 - 7:44

factor 50! Desondanks heeft L al een bruin tintje, dus hij verkleurt wel met z'n hoge factor.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Printje di 9 jul 2013 - 7:46

WIj hebben ook factor 50.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Purpleflower di 9 jul 2013 - 17:52

Ik had factor 50 van de etos. Maar smeert zo lastig.
Gister heb ik factor 50 met zo'n spuitpompje gekocht bij de Lidl.
Gister 2 keer opgedaan ze had geen irritatie en niet verbrand.

Ik blijf haar met 50 smeren. Want ik verbrand zelf heel snel met factor 20 of 30.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Jade di 9 jul 2013 - 18:35

factor 50 van loreal.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke factor zonnebrand voor de kids? - Pagina 2 Empty Re: Welke factor zonnebrand voor de kids?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum