Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

+13
munk
Pink!
Star007
-Ieniemienie-
Pompoen
meisjesmama
Annie24
PapillonRose
moepie
Ezzer
peach
Printje
PiP
17 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  PiP do 18 jul 2013 - 9:25

En dan wil ik voornamelijk weten of deze zonnebrand vlekt op kleding!?
De mouse lijkt mij fijn uitsmeren, is dit ook echt zo?

Ik heb pas Etos eigenmerk gekocht, maar er zitten me toch een vlekken in de kleding en rompers :O 
Zo zonde!

Of nog andere tips voor een fijne zonnebrand?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Printje do 18 jul 2013 - 9:26

Wij hebben van de Kruidvat eigen merk en bevalt eigenlijk wel. Maar ik heb er dan ook niet echt veel eisen aan moet ik zeggen. Beschermen tegen de zon en voor de rest... het zal wel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  peach do 18 jul 2013 - 9:28

Wij hebben vd kruidvat en krijg wel vlekken in de kleding erg jammer.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Ezzer do 18 jul 2013 - 9:32

Creme vlekt behoorlijk. De mouse smeert niet beter ofzo. en je moet heel hard duwen om er wat uit te krijgen.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  moepie do 18 jul 2013 - 9:38

Wij gebruiken visions op het werk. Heb nog geen klachten gehoord over vlekken en het ook niet zelf gezien. 

Nu moet ik zeggen dat ik daar nog nooit last van heb gehad... Ik hoor iedereen altijd over zonnebrandcreme die vlekken geeft... Hier niet aan de orde. Gebruik altijd wat anders. Op dit moment iets van de apotheek, gekregen van m'n schoonzus. Weet zo niet wat het van mek is.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  PapillonRose do 18 jul 2013 - 9:43

Ik lees ook even mee. Wij hebben een hele fijne van Biodermal, maar die vlekt ook enorm!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Annie24 do 18 jul 2013 - 9:51

Hier de creme van Vision en ik vind het erg fijn in gebruik, al krijg je snel teveel uit het flesje.
Vlekken geen last van, want we smeren Y. eerst in, laten het dan intrekken en trekken dan zijn kleertjes pas weer aan.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  PiP do 18 jul 2013 - 9:55

Het is met name de witte kleding waar vlekken in zitten, nu 2 rompers en 1 kort broekje van F
Ik heb ook een bus van la poch rose (je weet wel,geen zin om te googlen) en daar heb ik nog nooit van gezien dat die vlekt. deze gebruik ik nu als ze kleren aan hebben en die van de etos als ze alleen zwemkleding aan hebben. Alleen is die al van vorig jaar en biedt geen volledige bescherming meer.
Misschien dat ik die dan wel weer haal, maar ben nog wel benieuwd naar andere ervaringen!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  meisjesmama do 18 jul 2013 - 9:57

Uit die mouse krijg je de zonnebrand lastig.
ik smeer ze vaak eerst in dan in laten trekken en dan aankleden. soms tussen door met kleren aan. maar ik heb nog geen vlek ontdekt.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  PapillonRose do 18 jul 2013 - 9:57

Hier is het toevallig ook de witte kleding! Ondanks dat ik eerst smeer, dan laat intrekken en dan pas de kleding aantrek..

Misschien ga ik dan maar La Roche Posay halen, heb er meer producten van en daar ben ik tot nu toe heel tevreden over.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Pompoen do 18 jul 2013 - 10:05

Ik heb nog geen vlekken, maar ik gebruik gewone vision. Die kids mouse daarop staat namelijk niet dat het voor de hele dag is en ik en de etosmedewerker hebben er een hele tijd op zitten studeren maar hebben de conclusie getrokken dat het in tegenstelling tot de andere vision crèmes niet 1x smeren en voor de rest van de dag beschermt is. Ik vind het stom om daar dan zoveel voor te betalen. 
Ik heb overigens vision gekocht om L. steeds uitslag in zijn gezicht kreeg als ik andere kinderzonnebrand smeerde, vision zit geen parfum in en dat in combinatie met een hele goede bescherming de rest van de dag heb ik besloten dat te kopen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  -Ieniemienie- do 18 jul 2013 - 17:44

Ik gebruik boor T de Vision de kids mousse factor 30 ivn allergie en dat helpt goed.
Het smeert erg fijn maar niet heel duurzaam. Zon fles gaat snel leeg en ze zijn best duur.
Vlekken hebben we tot nu toe niet gehad. Maar gebruik ook wel bewust geen witte kleding haha.

 Dit is trouwens niet de versie die je maar 1x hoeft te smeren helaas.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Star007 do 18 jul 2013 - 18:48

Met etos eigen merk , heb ik ook vlek ervaring. Heel vervelende vlekken , want kreeg ze niet uit de rompers en kleding.
Wij gebruiken nu vision factor 50 voor D. Tot nu toe geen vlekken en ze verbrand echt niet. D. is ontzettend wit, doordat ze roodharig is en ben dus blij met deze zonnebrand creme, die goed werkt, zonder vlekken .
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  PiP do 18 jul 2013 - 19:34

Ik gebruik zelf nu Vision 20 en ik ontdekte van de week tijdens het strijken ook vlekken aan het einde van de mouwen... Zou ook zweet kunnen zijn..zat net bij de ellebogen 

Die la roche posay vind ik alleen niet fijn om te smeren, maar dat heb ik er dan wel voor over, baal echt van die vlekken. 

Wat denken jullie trouwens. Ik heb dus vorig jaar maart een fles La Roche Posay 50 gekocht, dat zal nu wel 30 zijn. De kinderen hebben al wel een kleurtje, maar zijn wel blond. Is dat voor nu prima of kan ik toch beter een nieuwe 50 kopen?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Star007 do 18 jul 2013 - 19:40

30 zal dan echt wel prima zijn. Kijk bij mijn rode dochter zou ik dat niet doen, maar die heeft ook helemaal geen kleurtje haha Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Pink! do 18 jul 2013 - 19:58

30 is dan prima hoor, ik smeer mijn kinderen met 20 in.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  munk do 18 jul 2013 - 20:36

Hier smeer ik met 50, met de zonnebrand van heron (action). Smeert fijn uit en geen vlekken. Onze Tonnie is nog nooit verbrand.

Daarnaast heb ik laatst het programma van de rekenkamer gezien over zonnebrand en zelf heb ik mijn vraagtekens bij vision dat het echt de hele dag werkt. We schijnen ook veel te dun te smeren om echt goed bechermd te zijn.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  meisjesmama do 18 jul 2013 - 20:46

Onze meiden zijn laatst op het kd ingesmeer met Heron (action) ze kwamen helemaal onder de uitslag thuis. En de dag er na was het nog erger! Vooral de oudste die al een heel gevoelige huid heeft.
Achteraf bleken er nog 9 andere kinderen last van te hebben. En hebben ze de hele voorraad weg gegooid.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Punk'd do 18 jul 2013 - 20:48

Sowieso beschermd geen enkele zonnebrand de hele dag. Advies is bij volwassenen die de hele dag in de zon wandelen/zitten etc. elke 2 uur opnieuw te smeren en als je in het water bent geweest ook. Waterresistent is nooit waterdicht. Opzich vind ik het ontzettend logisch, je zweet in de zon en het product blijft dan ook echt niet overal goed zitten.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Ella do 18 jul 2013 - 21:06

Ik heb nu ook de Vision gekocht. Ben benieuwd
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Parisienne do 18 jul 2013 - 21:51

Ik smeer N. in de ochtend bij het verschonen gelijk in met Vision factor 30. Laat haar even zo lopen en trek daarna haar kleding aan. Nog nooit vlekken gezien, ook niet op witte kleding.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Paper Crown vr 19 jul 2013 - 3:36

Ik heb La Roche Posay, wat een kutspul was dat zeg niet normaal. Op vakantie heeft mijn man van Neutrogena voor Juultje factor 85 gekocht, perfect!! Maar is nu op en ik heb eergisteren Lancaster Sun kids gekocht. Fijn spulletje!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  PiP vr 19 jul 2013 - 5:34

maar jullie gebruiken dus ook de gewone Vision voor de kinderen?
Ik moet nog wel een extra fles of tube erbij halen, twijfel twijfel, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen? Empty Re: Ervaringen Vision zonnebrand voor kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum