Hij wil geen speen..
+4
Linda
SarahKey
Beessie
Caroow
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hij wil geen speen..
Hij wil mijn arm!
Ik heb nu dus een zuigzoen op mijn arm Gekke baby!
Ik heb nu dus een zuigzoen op mijn arm Gekke baby!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Hij wil geen speen..
Hahahaha. Ach, zolang hij je arm gebruikt...
A wilde ook geen tutje. Hij zuigt nu al van baby's af aan op de oren van zijn twee knuffelhondjes. En dan ben ik echt heel blij dat dat niet mijn arm is, als ik het hoor en zie, haha.
A wilde ook geen tutje. Hij zuigt nu al van baby's af aan op de oren van zijn twee knuffelhondjes. En dan ben ik echt heel blij dat dat niet mijn arm is, als ik het hoor en zie, haha.
Gast- Gast
Als hij op bed gaat wil hij wel altijd zijn speen, maar nu bleef hij maar miepen tot hij weer een lichaamsdeel van mij te pakken had. Afwisselend zuigen en kauwen met die kleine kaakjes. Gelukkig is het mijn arm en niet ergens anders, ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen aan vriend
Caroow- Lady Post-a-lot
Aahhh super schattig toch juist? :-D
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Hij is heel schattig, hij is echt zo dol op z'n papa en mama
Caroow- Lady Post-a-lot
En zijn mama zo te lezen ook op hem!! Papa ws ook net zo.. maar hij schrijft hier niet ;-)
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
SarahKey schreef:Haha houden zo zonder speen, wat een ellende om dat kreng af te leren
Haha ja, mijn gedachte!
Ik ben zo blij dat zoon geen speen heeft. Dochter heeft hem nog steeds in bed...
Wow, caroow! Hij vindt je lekker!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:SarahKey schreef:Haha houden zo zonder speen, wat een ellende om dat kreng af te leren
Haha ja, mijn gedachte!
Ik ben zo blij dat zoon geen speen heeft. Dochter heeft hem nog steeds in bed...
Wow, caroow! Hij vindt je lekker!
Bij een tweede komt er ook geen speen meer in. Beter dan meteen doorzetten dan later dat gezeur. S is nu 6-7 weken helemaal van de speen af, maar we hebben 2 weken lang gehuil gehad Wel blij dat ik heb doorgezet.
Wat ga je dan doen als je kind zuigbehoefte heeft, SarahKey?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Net zoals andere ouders dat doen zonder speen.Sea of Trees schreef:Wat ga je dan doen als je kind zuigbehoefte heeft, SarahKey?
Zie ik net op zoon z'n arm deze plek zitten:
Ik dacht dat het een blauwe plek was. Maar waarschijnlijk sabbelt hij op z'n eigen arm. Gek mannetje.
Ik dacht dat het een blauwe plek was. Maar waarschijnlijk sabbelt hij op z'n eigen arm. Gek mannetje.
Linda- Ratel
SarahKey schreef:Net zoals andere ouders dat doen zonder speen.Sea of Trees schreef:Wat ga je dan doen als je kind zuigbehoefte heeft, SarahKey?
Wij hebben de eerste tijd een pink gegeven. Dat was maar heel kort, nu heeft hij niet echt meer een zuigbehoefte.
Linda- Ratel
Haha, Linda, zo kan het ook. Geen speen, maar eigen arm gebruiken.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Sanne schreef:Haha, Linda, zo kan het ook. Geen speen, maar eigen arm gebruiken.
Haha ja, echt erg. Ik was al bang dat m'n dochter hem mishandeld had.
Linda- Ratel
haha wat lief! Lekker sabbelen op mama!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik geef liever een speen dan een pink in de mond, ook in verband met de hygiëne. Maar dat is ieder voor zich.SarahKey schreef:Net zoals andere ouders dat doen zonder speen.Sea of Trees schreef:Wat ga je dan doen als je kind zuigbehoefte heeft, SarahKey?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Siem had in het begin ook erge zuigbehoefte, eerst zat hij 1,5 uur per 3 uur aan de borst en toen opeens niets meer.Sea of Trees schreef:Ik geef liever een speen dan een pink in de mond, ook in verband met de hygiëne. Maar dat is ieder voor zich.SarahKey schreef:Net zoals andere ouders dat doen zonder speen.Sea of Trees schreef:Wat ga je dan doen als je kind zuigbehoefte heeft, SarahKey?
Maar had geen zin in urenlang met een pink in zijn mond te zitten dus toen hebben we een speen gegeven.
Ik hoop ergens dat een tweede niet zoveel zuigbehoefte gaat krijgen als zijn/haar broer. We geven dat kindje ook meteen de fles dus dat is al heel anders.
Maar ik vond het zoveel gedoe dat speentje afleren en ook gewoon heel zielig, dan zit ik liever achteraf even wat vaker met de pink.
Zoon wilde zo vaak zuigen, alleen maar aanleggen vond ik echt geen goed idee. Ik had al een productie om 5 kinderen te voeden, nog vaker aanleggen zag ik echt niet zitten. Nee hoor, hij krijgt lekker zijn speentje als hij op bed gaat.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Zoon wilde zo vaak zuigen, alleen maar aanleggen vond ik echt geen goed idee. Ik had al een productie om 5 kinderen te voeden, nog vaker aanleggen zag ik echt niet zitten. Nee hoor, hij krijgt lekker zijn speentje als hij op bed gaat.
Dat had ik bij m'n dochter ook. Ze had een mega zuigbehoefte en ik een vreselijke overproductie. Ik heb het 3 maanden zonder speen vol kunnen, toen een speen gegeven en dat zorgde voor heel veel rust.
Helaas heeft ze hem dus nog steeds. Maarja... Gaat vast wel eens zonder lukken.
Linda- Ratel
Ik ken meer volwassenen die duimen dan volwassenen die nog een speentje hebben. Dus die speen gaat vast wel een keer de deur uit
Caroow- Lady Post-a-lot
L. wil steeds minder vaak een speen...hij vervangt het nu voor zijn eigen handjes en duim en soms arm. Ik hoop maar dat hij daar vanzelf weer mee stopt. Ik deed dat als baby ook maar heb nooit geduimd. Mijn zusje deed het als baby niet en die is toen ze een maand of 6 was ineens begonnen met duimen en daar eindeloos mee doorgegaan, inclusief van die vooruitstaande voortanden...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wel of geen speen?
» Ineens geen speen meer willen en niet uit een flesje drinken
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Speen
» Lief! speen
» Ineens geen speen meer willen en niet uit een flesje drinken
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?