Lief! speen
+4
meisjesmama
Shy
truestar
Parisienne
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lief! speen
Heeft hier iemand al de nieuwe spenen van Lief!? Zijn deze spenen dezelfde vorm als die van Bibi (dus zo'n dental-speen zegmaar)?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Lief! speen
Nog niemand een Lief! speen? Zonde.. ze zien er zo leuk en schattig uit!
Parisienne- Ratel
Waar zijn ze te koop?
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb ze wel gezien, maar niet gekocht. Ik heb nu al 5 of 6 spenen terwijl ukkie nog niet eens geboren is dus ik denk dat ik straks wel even vooruit kan! Maar ze zijn inderdaad heel erg leuk
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Bij de DA. Mara had de eerste 4 maanden ook een lief speen, stond wel schattig.
Gast- Gast
Ik heb ze gezien bij de Etos, maar niet bij elk filiaal. Ze zijn ook online te koop.
@ Shygirl: hahah, al best veel spenen ja! Nu maar hopen dat ze ook gebruikt worden.. of nouja.. eigenlijk niet
@ Shygirl: hahah, al best veel spenen ja! Nu maar hopen dat ze ook gebruikt worden.. of nouja.. eigenlijk niet
Parisienne- Ratel
Ik ben ook wel benieuwd of ze hetzelfde zijn als bibispenen.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Ze zagen er inderdaad erg leuk uit!! Maar wat ik zo gauw gezien heb hebben ze ze alleen met zo'n ring eraan...die wil mijn dochter niet
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Haha ja precies, allemaal kado gekregen. Zitten hele leuke tussen! Dus een lief speen past er ook wel bij. Misschien even wachten tot de 13e dan weet ik welke kleur ik kan kopenParisienne schreef:Ik heb ze gezien bij de Etos, maar niet bij elk filiaal. Ze zijn ook online te koop.
Shy- Kletskop
Wat ik mij trouwens afvraag, ik denk dat ik het antwoord wel weet maar toch! Er zit toch verschil tussen van 0-6 maanden en vanaf 6 maanden?
Ik had namelijk 1 gekregen vanaf 6 maanden en vriendin waarvan ik hem kreeg ( werkt op kdv) die zei dat het niet uitmaakt. Maar dat lijkt me niet logisch! Staat er toch niet voor niets op?
Ik had namelijk 1 gekregen vanaf 6 maanden en vriendin waarvan ik hem kreeg ( werkt op kdv) die zei dat het niet uitmaakt. Maar dat lijkt me niet logisch! Staat er toch niet voor niets op?
Shy- Kletskop
Die is idd pas vanaf 6 maanden, beetje raar dat ze dat zegt!
De speen is ook een stuk groter, die gaat een babytje echt niet zin zn mond krijgen.
De speen is ook een stuk groter, die gaat een babytje echt niet zin zn mond krijgen.
Gast- Gast
Wat ik overigens kan zien lijkt deze speen idd op die van Bibi, die vorm.
Niet op die van difrax iig.
Niet op die van difrax iig.
Gast- Gast
Parels schreef:Die is idd pas vanaf 6 maanden, beetje raar dat ze dat zegt!
Ik snap dus nooit waarom je bij zes maanden opeens een grotere speen nodig zou hebben.
Je tepel groeit toch ook niet mee met je kind?
Weet iemand of hier een bepaalde reden achter zit?
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Misschien dat de zuigbehoefte dan meer aanwezig is en het kindjes mondje wel groter wordt, en dus de zuigbehoefte dan beter kan worden bevredigd? Uit een speen komt natuurlijk ook geen voeding en uit een tepel wel, dus het is ook weer niet echt met een tepel te vergelijken.
Denk ik dan hoor, heb niet gegoogled ofzo, zelf bedacht
Denk ik dan hoor, heb niet gegoogled ofzo, zelf bedacht
Gast- Gast
Ik vind ze ook heel leuk, maar wij hebben altijd de ronde spenen van Bibi en wat ik van het plaatje zie heeft deze een "afgeplatte" kant
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vondt het ook raar! Ik heb er nu een paar vanaf 6 maanden en dat is prima. Maar ik vondt het gek dat ze dat zei, omdat ze er in mijn ogen verstand van moet hebben omdat ze op een kdv werktParels schreef:Die is idd pas vanaf 6 maanden, beetje raar dat ze dat zegt!
Shy- Kletskop
Volgens mij zijn de 6 maanden spenen ook een stuk sterker. Een kind gaat natuurlijk ook harder zuigen, als hij ouder wordt.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
RiLiJu schreef:Parels schreef:Die is idd pas vanaf 6 maanden, beetje raar dat ze dat zegt!
Ik snap dus nooit waarom je bij zes maanden opeens een grotere speen nodig zou hebben.
De spenen worden steviger ( omdat ze harder zuigen en gaan bijten) en idd wat groter omdat hij anders in de mond van je kindje past! Dus er zit wel degelijk een goede reden aan vast.
Gast- Gast
Kijk hier heb ik wat aan!Snoepy87 schreef:RiLiJu schreef:Parels schreef:Die is idd pas vanaf 6 maanden, beetje raar dat ze dat zegt!
De spenen worden steviger ( omdat ze harder zuigen en gaan bijten) en idd wat groter omdat hij anders in de mond van je kindje past! Dus er zit wel degelijk een goede reden aan vast.
Shy- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: