Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

+57
Marin
RYW
Blond
Parisienne
Elliot
Mees
Esperanza
Destino
Jeanette
Zonnetje
ExpressoB
Sam
Toet
Rouxxxe
Aggi
Fjell
Razz
Oasis
KOL
Moira
Bliss
Corsica
Sterre
Lonely Goatherd
Lady4
Punk'd
loura
Middleme
Laurientje
Luce
mzcharlotte
Marsy28
nijntje4
Ella
Nyx
Lejow
Sorella
Auxo
Aziraphale
Laced
Roxi3
Sanne
girli
Arwyn
Taeda
Exogenesis
Fayebella
Ooh La La!
Japie
Bazinga
Phileine
Capt'n Zero
Susan
Silver
Bacio
Filoria
June
61 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Rouxxxe za 6 jul 2013 - 22:14

Nog 4 jaar te gaan...

Ik zou graag voor die tijd een huis kopen en verhuizen.
Verder heb ik niet echt dingen die ik per se voor die tijd gedaan wil hebben. Misschien nog één of meerdere mooie reizen? Maar dat is geen must.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Toet za 6 jul 2013 - 22:34

- Afstuderen
- Een paar maanden naar het buitenland voor werk of stage (dat gaat als het goed is over 1,5 jaar gebeuren)
- Backpacken
- Gitaar leren spelen
- Leren naaien, ik wil zo graag beter eigen kleren (ver)maken! 
- Naar een groot festival in het buitenland, Sziget ga ik sowieso een keer doen maar Coachella of Ultra Music Festival lijkt me ook zó vet.
- Stoppen met roken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Sam za 6 jul 2013 - 22:37

Afstuderen
Eerste kindje krijgen
Trouwen
Gave reizen maken
Met een naaimachine om kunnen gaan.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  ExpressoB za 6 jul 2013 - 23:23

Volgend jaar aug. word ik 30. Ik ga echt geen lijstje maken van wat ik nog wil doen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Zonnetje zo 7 jul 2013 - 4:04

Ik heb nog een kleine twee jaar. Ik wilde altijd trouwen, een huis kopen en naar New York. Dat heb ik allemaal al gedaan. Een kindje zou ik in de toekomst graag krijgen, maar niet per se voor mijn 30e, dat kan ook op mijn 30e of 31e zijn, zoals ik het nu inschat.

Ik zou wel nog graag een reis maken langs de westkust van de VS en ik hoop gauw een leuke baan te vinden die goed aansluit bij mijn opleidingen en ervaringen.


Laatst aangepast door Zonnetje op ma 8 jul 2013 - 13:49; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Jeanette zo 7 jul 2013 - 11:06

Een leuke vent tegen komen en stoppen met roken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Gast zo 7 jul 2013 - 20:27

Fjell schreef:Nog precies 1 jaar en 8 maanden voordat ik 30 wordt..

*gaan samenwonen met mijn vriend in Duitsland (hij heeft daar nu een baan gevonden)
Vind je het niet jammer dat het Duitsland wordt? Of gaat hij naar Duitsland omdat jij dat leuker vindt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Destino zo 7 jul 2013 - 21:13

Ik heb nog ruim 5,5 jaar voor ik 30 word Laughing 

Maar wat ik graag zou willen:
- Een andere auto kopen
- Naar Cuba op vakantie en/of rondtrekken in Amerika (westkust)
- Mijn ogen laten laseren
- En ik hoop dat wij voor die tijd een eerste kindje mogen krijgen

Ik wilde sowieso graag getrouwd zijn voor mijn 30e en dat lukt als het goed is over een kleine 2 maanden smile
Verder hebben we een koophuis dat al helemaal verbouwd en opgeknapt is, dus dat is af Very Happy . Van al bovenstaande vind ik overigens het onderste het meest belangrijke, al wachten we daar nog wel een paar jaar mee. Hoop dat het allemaal lukt tegen die tijd smile .
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Esperanza zo 7 jul 2013 - 21:17

Ik word over 9 maanden 30 en heb niet zo zeer dingen die ik speciaal voor m'n 30ste wil doen, meer dingen die ik ooit wil doen. Veel daarvan heb ik al gedaan of staan in de planning.
Wat ik nog graag zou willen is:

-Groter wonen
-Heel erg verliefd worden (en dat het dan natuurlijk ook wederzijds is Wink  )
-Een wereldreis maken
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Mees zo 7 jul 2013 - 21:23

Het enige dat ik eigenlijk echt nog voor mijn dertigste wil, is een kindje krijgen. Nog ruim een jaar te gaan, dus wie weet gaat het lukken.
Verder niet dingen die ik perse dan wil hebben gedaan.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Gast zo 7 jul 2013 - 21:27

Ik heb nog 6 jaar te gaan, dat is eigenlijk nog best lang haha!

Ik wil graag voor mijn 30ste:
- Afstuderen.
- Een reis door Zuid-Amerika maken.
- Een reis van de Oost naar de Westkust van Noord-Amerika maken.
- Een baan in mijn opleidingsgebied vinden.
- Een kindje krijgen.


En ik zou ook best willen trouwen maar ik hoef niet perse een enorme "droombruiloft". Net als een huis kopen, zou leuk zijn, maar met een huurhuis zou ik ook net zo blij zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Elliot zo 7 jul 2013 - 21:34

Ik heb nog ruim 6 jaar te gaan, best lang smile

Ik wil graag voor mijn dertigste getrouwd zijn en een kindje hebben. Oh en een ander huis hebben (een eengezinswoning), zodat we ook daadwerkelijk plek hebben voor een kindje.

Verder zou ik graag voor die tijd eens in Australië willen zijn geweest en een nieuwe auto willen hebben.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Parisienne zo 7 jul 2013 - 23:38

Ik heb nog 5 jaar te gaan. In die tijd hoop ik ...

... te verhuizen naar een groter huis
... af te studeren
... een leuke baan te vinden
... een reis naar New York te maken
... nog één of misschien zelfs twee kindjes te mogen krijgen
... te kunnen trouwen
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Blond zo 7 jul 2013 - 23:48

Ik heb ook nog ongeveer 5 jaar!

Ik heb wel wensen, hopelijk gaat het lukken!
- Heel erg wederzijds verliefd worden
- Reis maken naar Jordanië
- Verder groeien in mijn werk/makelaar worden

Verder zie ik wel!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  RYW ma 8 jul 2013 - 0:22

Ik word over een week 31 dus mag al evalueren Wink 

Ik wilde 10 jaar geleden op mijn 30e geëmigreerd zijn, geen kinderen krijgen en een baan in de filmsector. Allemaal niet gelukt Wink ik woon nog hier, heb 2 jongens en ben ambtenaar Wink 

Op mijn 26e had ik een andere wens: op mijn 30e afgestudeerd zijn, het leven met de jongens op orde hebben, gelukkig zijn en mijn conditie op peil hebben. Ik heb mijn bachelor en mijn master gehaald, ben blij, en kan 5 km lopen Wink dus ik ben best tevreden!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Marin ma 8 jul 2013 - 0:35

Ik word over 1,5 jaar dertig, woei, eindelijk! Ik kijk daar dus heel erg naar uit, die periode als dertiger. Trouwen, kindjes, geweldig.
Alhoewel ik denk dat ik als ik echt 30 word in december 2014, nog niet zo veel veranderd is. Verwacht eigenlijk niet dat ik in die tijd al getrouwd ben. Wow fuck, even realisatie.. Ik dacht dat ik in 2015 pas 30 zou worden en dat ik dan wel 29 zou zijn als ik zou trouwen... Maar dan ben ik dus al 30. Oh shit. Dan voelt dat toch wel weer oud. Holy fuck ineens vind ik het toch wel eng, voor het eerst dat ik dat oud vind klinken! Stom topic.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Guusje ma 8 jul 2013 - 3:00

Ik zou graag voor ik dertig word (duurt nog iets meer dan 4 jaar) in een groter huis wonen, een mooie reis maken, trouwen en een kindje krijgen. 
Hmm misschien is dat toch wel iets teveel in 4 jaar tijd. laughcry
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  _Liv ma 8 jul 2013 - 5:49

Voor mij duurt het nog iets meer dan 4 jaar.

Ik wil graag:
- een kindje (als het allemaal mag lukken).
- genieten van m'n moeder, maar dat wil ik ook na m'n 30e. Haar ziekte zal steeds erger worden.
- m'n masterdiploma behalen. Ik moet nog een jaar en ik hoop dat ik het ook haal in dat jaar.
- van groep wisselen. Ik krijg volgend schooljaar voor het 4e schooljaar groep 3/4.
- het huis helemaal op orde hebben. We zijn nu met de tuin bezig, maar willen daarna ook de badkamer nog verbouwen.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Ragazza ma 8 jul 2013 - 20:47

Ik ben al even dertig, ik wilde nog heel graag verre reizen maken, heb ik 2 x gedaan, 1 x voor mijn 30e en 1 x na mijn 30e. Ik wilde alleen reizen, dat heb ik net niet gehaald voor mijn dertigste, maar inmiddels wel gedaan.
Ik ben er wel achter dat nu ik éénmaal de 30 ben gepasseerd, die 'grens' eigenlijk niet van betekenis is. Ik ga nu gewoon door met doen wat ik graag wil doen.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  SoGood ma 8 jul 2013 - 20:54

Marin schreef:Ik word over 1,5 jaar dertig, woei, eindelijk! Ik kijk daar dus heel erg naar uit, die periode als dertiger. Trouwen, kindjes, geweldig.
Alhoewel ik denk dat ik als ik echt 30 word in december 2014, nog niet zo veel veranderd is. Verwacht eigenlijk niet dat ik in die tijd al getrouwd ben. Wow fuck, even realisatie.. Ik dacht dat ik in 2015 pas 30 zou worden en dat ik dan wel 29 zou zijn als ik zou trouwen... Maar dan ben ik dus al 30. Oh shit. Dan voelt dat toch wel weer oud. Holy fuck ineens vind ik het toch wel eng, voor het eerst dat ik dat oud vind klinken! Stom topic.

 Ik voelde me vorige week ineens ook zo oud! Mijn tandarts was (denk ik) gewoon jonger dan ik! scratch  Dat hoort niet!

Anyway: Ik wil in een echt huis wonen, met mijn vriend een baby (als dan niet op komst) en een leuke baan hebben. En gelukkig zijn met alle lieve mensen die me dierbaar zijn in goede gezondheid om me heen. Dat laatste heb ik al maar dat wil ik graag zou houden! Oja, en ik wil nog een paar leuke reizen maken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog doen voor je dertig bent? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum