Wat wil je nog doen voor je dertig bent?
+57
Marin
RYW
Blond
Parisienne
Elliot
Mees
Esperanza
Destino
Jeanette
Zonnetje
ExpressoB
Sam
Toet
Rouxxxe
Aggi
Fjell
Razz
Oasis
KOL
Moira
Bliss
Corsica
Sterre
Lonely Goatherd
Lady4
Punk'd
loura
Middleme
Laurientje
Luce
mzcharlotte
Marsy28
nijntje4
Ella
Nyx
Lejow
Sorella
Auxo
Aziraphale
Laced
Roxi3
Sanne
girli
Arwyn
Taeda
Exogenesis
Fayebella
Ooh La La!
Japie
Bazinga
Phileine
Capt'n Zero
Susan
Silver
Bacio
Filoria
June
61 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat wil je nog doen voor je dertig bent?
Susan schreef:Oh, dit doet me denken aan een verhaal dat ik aan het schrijven was waarmee ik was vastgelopen omdat ik weer eens dacht dat het niet leuk genoeg was. Titel: Dingen die je doet voor je dertig wordt. Misschien toch maar weer eens oppakken.
Verder kan ik niet meepraten, want ik ben al 34.
Ja dat moet je doen Vond ik echt heel leuk om te lezen.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Bazinga schreef:Capt'n Zero schreef:Trouwen.
Maar of dat hem gaat worden is nog maar de vraag, ik nader de 27 al en ik ben nog altijd single met gewoon helemaal niets in het vooruitzicht.
Dus dat...
Als ik nu iemand ontmoet, zou het een valreep bruiloft kunnen worden, maar in mijn ideale planning wil ik eerst een jaar verkering hebben voor ik samen woon, en eerst een jaar samen wonen voor ik gevraagd word.
En dan heb ik een jaar nodig om te plannen.
Dus het moet nu gebeuren...
Het Rachel-dilemma...
Hahahaha ik wilde het net zeggen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had toch graag gezegd dat ik nog wat jaren had tot mijn 30e.
Mijn plannen zijn nooit uitgekomen. Veel mijn eigen schuld, maar één ding heb ik toch echt te danken aan de economie. Ach, ik heb ze opgeschoven tot mijn 40e en dan heb ik nog ruim 9 jaar. Al mag ik dan toch echt wel hopen dat ik 'hier' al acht jaar weg ben.
Mijn plannen zijn nooit uitgekomen. Veel mijn eigen schuld, maar één ding heb ik toch echt te danken aan de economie. Ach, ik heb ze opgeschoven tot mijn 40e en dan heb ik nog ruim 9 jaar. Al mag ik dan toch echt wel hopen dat ik 'hier' al acht jaar weg ben.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Nog 2,5 jaar de tijd...
Ik had gedacht al een vaste relatie te hebben/houden en wat gegroeid te zijn wat betreft mijn vakgebied.
Nu wil ik alleen maar graag:
Het kabbelt nu allemaal zo voort, ik doe niet zoveel...
Ik had gedacht al een vaste relatie te hebben/houden en wat gegroeid te zijn wat betreft mijn vakgebied.
Nu wil ik alleen maar graag:
- een leuke baan
- een leuke vent
- meer van de wereld zien
- meer vriendschappen opbouwen
Het kabbelt nu allemaal zo voort, ik doe niet zoveel...
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Op mijn 17e werd een vriend overreden per ongeluk door zijn beste vriend. Was een grapje dat verkeerd afliep.
Op zijn begrafenis stonden we om zijn graf en zei een onbekende: man, hij is alleen nog maar naar school geweest.
Dat vond ik zo indrukwekkend, en zo vreselijk waar, dat ik daar besloot dat mij dat niet zou overkomen. Dus zat ik op mijn 18e alleen in een krottenwijk in Zuid Afrika en heb ik mijn leven sindsdien zo geleid dat het precies is wat ik wil en wanneer ik het wil. Ik word over 4 dagen 31 en ik zou nu best kunnen doodgaan en heel tevreden zijn over het leven dat ik heb geleid. Dat wil ik natuurlijk niet - doodgaan - maar ik heb eigenlijk niet echt een lijstje wat ik beslist voor mijn 40ste gedaan wil hebben.
1 uitzondering daargelaten: ik wil graag voor mijn 40ste kinderen.
Plus dat ik nog wat plekken op de wereld wil bezoeken natuurlijk, zo zijn er altijd kleine dingetjes wel
En eventueel nog een studie.. We'll see
Op zijn begrafenis stonden we om zijn graf en zei een onbekende: man, hij is alleen nog maar naar school geweest.
Dat vond ik zo indrukwekkend, en zo vreselijk waar, dat ik daar besloot dat mij dat niet zou overkomen. Dus zat ik op mijn 18e alleen in een krottenwijk in Zuid Afrika en heb ik mijn leven sindsdien zo geleid dat het precies is wat ik wil en wanneer ik het wil. Ik word over 4 dagen 31 en ik zou nu best kunnen doodgaan en heel tevreden zijn over het leven dat ik heb geleid. Dat wil ik natuurlijk niet - doodgaan - maar ik heb eigenlijk niet echt een lijstje wat ik beslist voor mijn 40ste gedaan wil hebben.
1 uitzondering daargelaten: ik wil graag voor mijn 40ste kinderen.
Plus dat ik nog wat plekken op de wereld wil bezoeken natuurlijk, zo zijn er altijd kleine dingetjes wel
En eventueel nog een studie.. We'll see
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik wil graag moeder worden voor mijn 30e en verhuizen. De eerste gaat op krap anderhalve maand voor mijn 30e lukken, de 2e is een meerjarenplan. Ik vind het wel goed zo.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Reizen! En afstuderen
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Oei ik heb dan nog maar 2 jaar te gaan...
Ik zou nog graag moeder worden van een derde kind.
Ik zou nog graag moeder worden van een derde kind.
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Reizen, trouwen en kinderen krijgen. Gelukkig duurt het nog 6,5 jaar voordat ik 30 word.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben net 30, maar ik vind dit soort lijstjes altijd een beetje moeilijk. Ik leef liever bij het moment en als dingen mij leuk lijken te doen, doe ik ze gewoon. Wel zou ik graag naar NY willen en ik denk (hoop) dat ik dat volgend jaar ga doen. Voor de rest heb ik geen kinder en trouw wens. Ik zou erg graag een leuk huisje willen hebben met een tuin, maar om nou te zeggen dat ik dat perse voor een bepaalde leeftijd wil hebben? Nee. Ik woon nu ook goed dus dat heeft allemaal geen haast. Ik wil graag in een sterrestaurant eten en dat ga ik morgen doen .
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb nog zo'n 4,5 jaar tot mijn 30e en redelijk wat plannen haha.
- Trouwen (in het Buiteland?)
- Reis 1: Westkust van de USA
- Reis 2: Malediven of iets van die strekking
- Citytrip 1: NYC
- Verhuizen naar een koophuis
- Leren/werken studie volgen om mijn baankansen te vergroten en dus nogmaals afstuderen
- Zwanger zijn rond mijn 30e
- Ik zou wel tijdelijk willen emigreren maar hoe/wat/waar is helemaal niet duidelijk. Misschien als de optie zich voordoet?
- Trouwen (in het Buiteland?)
- Reis 1: Westkust van de USA
- Reis 2: Malediven of iets van die strekking
- Citytrip 1: NYC
- Leren/werken studie volgen om mijn baankansen te vergroten en dus nogmaals afstuderen
- Zwanger zijn rond mijn 30e
- Ik zou wel tijdelijk willen emigreren maar hoe/wat/waar is helemaal niet duidelijk. Misschien als de optie zich voordoet?
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
- Een huis kopen;
- Een reis naar Curaçao maken;
- De liefde van mijn leven ontmoeten.
Ik word vandaag over twee weken 31 en heb deze dingen allemaal voor mijn dertigste nog gedaan/behaald.
- Een reis naar Curaçao maken;
- De liefde van mijn leven ontmoeten.
Ik word vandaag over twee weken 31 en heb deze dingen allemaal voor mijn dertigste nog gedaan/behaald.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik zou graag voor de tweede keer moeder worden, andere dingen hebben niet zo'n haast.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Parachutespringen en een hele triathlon doen.
Ik heb nog 9 maanden de tijd...
Ik heb nog 9 maanden de tijd...
Gast- Gast
Ik weet het ook niet zo goed, met nog ruim een jaar te gaan. Kinderen wilde ik altijd rond mijn dertigste, maar niet perse ervoor. Daar heb ik nog steeds geen haast mee. Trouwen wil ik op zich wel maar ik weet nog niet op wat voor manier, en dat hoeft ook niet binnen een jaar.
Wel wil ik nog graag naar Argentinië en New York. New York wordt misschien nog voor mijn dertigste, Argentinië hoop ik op mijn dertigste.
Wel wil ik nog graag naar Argentinië en New York. New York wordt misschien nog voor mijn dertigste, Argentinië hoop ik op mijn dertigste.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb nog iets meer dan drie jaar de tijd en in die drie jaar wil ik graag:
- moeder worden
- een nieuw huis kopen
- moeder worden
- een nieuw huis kopen
Corsica- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 31
Registratiedatum : 03-07-13
Ik heb nooit echt bedacht wat ik per se voor m'n 30e wilde bereiken, maar meer dingen die ik 'ooit nog eens zou willen doen'. Italiaans leren stond bijv. op die lijst en om mijn woorden in daden om te zetten, ben ik twee jaar geleden in m'n eentje naar Italië geweest voor een taalcursus. Daarna heb ik dit hier in NL nog voortgezet (al is het nu een beetje weggezakt).
Verder vind ik dit best een moeilijk topic, want ik heb nog maar 2,5 maand te gaan tot m'n 30e en het houdt me nogal bezig. Ik zou graag een leuke vent ontmoeten, maar ja, die liggen niet voor het oprapen en ik heb steeds zo het idee dat ik op moet schieten en dat er nu écht wat moet gebeuren! Heel vervelend. Misschien komen mijn hartkloppingen de laatste tijd daar wel vandaan, bedenk ik me nu
In elk geval staat dit nog op m'n bucket list:
- leren drummen
- piano leren spelen
- road trip door West-Amerika maken
- naar New York
- naar Zuid-Afrika
- die leuke vent ontmoeten dus
- trouwen (in een bruidsjurk met All Stars eronder!)
Verder vind ik dit best een moeilijk topic, want ik heb nog maar 2,5 maand te gaan tot m'n 30e en het houdt me nogal bezig. Ik zou graag een leuke vent ontmoeten, maar ja, die liggen niet voor het oprapen en ik heb steeds zo het idee dat ik op moet schieten en dat er nu écht wat moet gebeuren! Heel vervelend. Misschien komen mijn hartkloppingen de laatste tijd daar wel vandaan, bedenk ik me nu
In elk geval staat dit nog op m'n bucket list:
- leren drummen
- piano leren spelen
- road trip door West-Amerika maken
- naar New York
- naar Zuid-Afrika
- die leuke vent ontmoeten dus
- trouwen (in een bruidsjurk met All Stars eronder!)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nog wel even de tijd en wil dit nog doen voor mijn dertigste:
- Afstuderen
- Leuke baan op niveau
- Trouwen
En dan zie ik wel weer verder .
- Afstuderen
- Leuke baan op niveau
- Trouwen
En dan zie ik wel weer verder .
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Ik ben de 30 al gepasseerd en ik dacht vroeger altijd dat ik dan al getrouwd zou zijn. Nou dat wordt dan voor m'n 35e, ook geen ramp. De wens om kinderen te krijgen heb ik (nog) niet. Lijk wel de enige in m'n omgeving...
Verder ben ik al afgestudeerd, maar wil ik wel nog graag een vaste baan in het bedrijfsleven. Misschien dat me dat beter bevalt dan de overheid. Ik denk dat ik nog een masterstudie erbij ga doen, om dat doel te verwezenlijken.
Daarnaast blijven reizen en gezond blijven, samen met m'n vriend.
Verder ben ik al afgestudeerd, maar wil ik wel nog graag een vaste baan in het bedrijfsleven. Misschien dat me dat beter bevalt dan de overheid. Ik denk dat ik nog een masterstudie erbij ga doen, om dat doel te verwezenlijken.
Daarnaast blijven reizen en gezond blijven, samen met m'n vriend.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Nog 3,5 jaar te gaan voordat ik 30 ben en ik wil graag:
- Afstuderen en begonnen zijn aan nieuwe studie;
- Verhuizen/emigreren
- Mooi huis hebben met veel buitenruimte;
- Reizen
Ik wil wel ooit trouwen maar dat hoeft niet persee voor mijn 30e te zijn.
- Afstuderen en begonnen zijn aan nieuwe studie;
- Verhuizen/emigreren
- Mooi huis hebben met veel buitenruimte;
- Reizen
Ik wil wel ooit trouwen maar dat hoeft niet persee voor mijn 30e te zijn.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik word over 8 maanden 30 en ik heb altijd geroepen dat ik voor m'n dertigste 2 kinderen zou willen hebben. Dit is de laatste maand waarin ik dan zwanger zou moeten raken en dan moet ik een paar dagen voordat ik 30 word bevallen. Maar dat zal er wel niet in zitten..
Ook zou ik graag voor m'n dertigste een ander huis willen kopen. Maar dat zit er waarschijnlijk ook niet in..
Dat hoop ik dit alles maar voor m'n 31ste te bereiken
Ook zou ik graag voor m'n dertigste een ander huis willen kopen. Maar dat zit er waarschijnlijk ook niet in..
Dat hoop ik dit alles maar voor m'n 31ste te bereiken
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Nog precies 1 jaar en 8 maanden voordat ik 30 wordt..
*gaan samenwonen met mijn vriend in Duitsland (hij heeft daar nu een baan gevonden)
*mijn talenkennis weer wat 'opfrissen'. Kan nu veel talen een beetje spreken maar wil ze (weer) beter kunnen spreken
*een roadtrip maken met mijn vriend (bestemming maakt mij niet zoveel uit)
*de 11stedentocht uitfietsen (dit jaar geprobeerd maar niet gelukt..)
Trouwen en kinderen krijgen gaat niet lukken maar dat vind ik niet zo erg. Ook na mijn 30ste nog tijd genoeg daarvoor.
*gaan samenwonen met mijn vriend in Duitsland (hij heeft daar nu een baan gevonden)
*mijn talenkennis weer wat 'opfrissen'. Kan nu veel talen een beetje spreken maar wil ze (weer) beter kunnen spreken
*een roadtrip maken met mijn vriend (bestemming maakt mij niet zoveel uit)
*de 11stedentocht uitfietsen (dit jaar geprobeerd maar niet gelukt..)
Trouwen en kinderen krijgen gaat niet lukken maar dat vind ik niet zo erg. Ook na mijn 30ste nog tijd genoeg daarvoor.
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Lejow schreef:Bazinga schreef:Capt'n Zero schreef:Trouwen.
Maar of dat hem gaat worden is nog maar de vraag, ik nader de 27 al en ik ben nog altijd single met gewoon helemaal niets in het vooruitzicht.
Dus dat...
Als ik nu iemand ontmoet, zou het een valreep bruiloft kunnen worden, maar in mijn ideale planning wil ik eerst een jaar verkering hebben voor ik samen woon, en eerst een jaar samen wonen voor ik gevraagd word.
En dan heb ik een jaar nodig om te plannen.
Dus het moet nu gebeuren...
Het Rachel-dilemma...
Hahahaha ik wilde het net zeggen!
Jup nobody told me life was gonna be this way.
My job's a joke, i'm broke, my love life's d.o.a
...
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Zucht wat ik wil zal onmogelijk worden hahaha.
Ik zou graag weer eens een buitenlandse vakantie willen hebben, heeeerlijk mja, het zit er voorlopig niet in Aangezien we samen geen vakantie hebben dit jaar, ja in Oktober misschien een weekje, is nog niet zeker...
Nouja dan schuif ik hem op, dat ik voor mijn 31ste weer een vakantie naar het buitenland heb gemaakt.
Want... over ruim een maand nadert mijn 30ste verjaardag al
Ik zou graag weer eens een buitenlandse vakantie willen hebben, heeeerlijk mja, het zit er voorlopig niet in Aangezien we samen geen vakantie hebben dit jaar, ja in Oktober misschien een weekje, is nog niet zeker...
Nouja dan schuif ik hem op, dat ik voor mijn 31ste weer een vakantie naar het buitenland heb gemaakt.
Want... over ruim een maand nadert mijn 30ste verjaardag al
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Wat zou je doen als je een dag 'kinderloos' bent?
» Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?
» Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?
» Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?
» Ik zou een moord doen voor..
» Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?
» Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?
» Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?
» Ik zou een moord doen voor..
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: