Paar vraagjes over brood eten
+16
Thunder
Balloon
Novalee
CCC
SarahKey
Twellie
Floor
studiebol
Tania
Happydobby
Laurientje
Parel
Esmee
Puggle
Pink!
_Lana_
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Paar vraagjes over brood eten
Rataplan schreef:Parel schreef:Rataplan, gewoon puur interesse hoor, je hoeft er niet op te antwoordden als je niet wilt, maar jullie zoontje kreeg een poos voeding via een sonde, toch? Gaat hij nog wel ooit brood eten, of mag hij het nu wel, maar lust hij het gewoon niet?
Klopt, hij heeft 6 maanden sondevoeding gehad. In die periode mocht hij ook zelf eten als hij dat wilde. Deed hij dat niet dan gaf ik meer sondevoeding. Ik ga er vanuit dat hij wel brood gaat eten hoor. Hij is gewoon dwars, want op de opvang eet gewoon brood alsof hij nooit anders heeft gedaan. En thuis krijg ik het er met geen mogelijkheid in. Die strijd ga ik niet meer aan, ik win het toch niet.
Oh begrijpelijk hoor, ik dring ook nooit eten op. L. eet pas sinds een week of 2/3 echt 1 boterham s'ochtends. Maar hoe dan ook, we bleven het altijd aanbieden. Hoe vaak hier al geen leverpastei aan de muren zat bijv omdat het weer door de kamer vloog..
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
In stukjes gesneden. We eten trouwens ook netjes aan de "grote' tafel.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Parel schreef:Rataplan schreef:Parel schreef:Rataplan, gewoon puur interesse hoor, je hoeft er niet op te antwoordden als je niet wilt, maar jullie zoontje kreeg een poos voeding via een sonde, toch? Gaat hij nog wel ooit brood eten, of mag hij het nu wel, maar lust hij het gewoon niet?
Klopt, hij heeft 6 maanden sondevoeding gehad. In die periode mocht hij ook zelf eten als hij dat wilde. Deed hij dat niet dan gaf ik meer sondevoeding. Ik ga er vanuit dat hij wel brood gaat eten hoor. Hij is gewoon dwars, want op de opvang eet gewoon brood alsof hij nooit anders heeft gedaan. En thuis krijg ik het er met geen mogelijkheid in. Die strijd ga ik niet meer aan, ik win het toch niet.
Oh begrijpelijk hoor, ik dring ook nooit eten op. L. eet pas sinds een week of 2/3 echt 1 boterham s'ochtends. Maar hoe dan ook, we bleven het altijd aanbieden. Hoe vaak hier al geen leverpastei aan de muren zat bijv omdat het weer door de kamer vloog..
hier net zo hoor. Ik bied het ook niet meer aan, al heel lang niet meer eigenlijk. Hoe vaak ik al wel niet brood heb moeten weggooien... zonde! Ik vraag wat hij wil eten en wat hij roept kan hij krijgen. Maar brood zegt hij nou nooit, haha.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
CCC schreef:1 boterham met beleg dubbel, in stukjes en eet ze zelf op.
Balloon schreef:Twee boterhammen op elkaar en dan in stukjes gesneden. Zonder korstjes eraan.
Novalee schreef:Twee sneetjes met beleg er tussen. Die snijd ik in kleine stukken, de korstjes laat ik er aan. Meestal laat ze de korstjes liggen, maar soms eet ze ze toch ineens op. Ze krijgt gewoon een nieuwe boterham als ze hem op heeft, de korstjes mag ze laten liggen. Dat komt wel als ze ouder is.
Bedoelen jullie dan dat ze zelf afhappen?
Of stukjes die ze in 1x in hun mond kunnen doen?
Vandaag het broodje eens door de helft gedaan en af laten happen, maar ik weet niet of dat het is, haha.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wij snijden het in stukjes, de ene keer met korstjes en de andere keer zonder. Ik geef het wel eens in de hand, maar mijn dochter vindt het erg leuk om de boterham open te vouwen en dan in haar haren te smeren en dan heel hard te lachen als hij blijft plakken. Stukjes gaan beter hierzo.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
N. kan het afhappen maar eet makkelijker en ik heb minder rotzooi als ik alles in stukjes snijd. Leg dat op een bord of een bakje en dan zet ik het voor haar neer en dat eet ze met haar handjes zo op.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
A eet altijd minimaal 2 boterhammen.
Die leg ik op elkaar en snijd ik 1x doormidden. Zo eet hij ze op.
Tot een maand of twee geleden sneed ik die dan nog een keer door en had hij 4 kleine boterhammetjes zeg maar.
Die leg ik op elkaar en snijd ik 1x doormidden. Zo eet hij ze op.
Tot een maand of twee geleden sneed ik die dan nog een keer door en had hij 4 kleine boterhammetjes zeg maar.
Gast- Gast
Zo doen wij het ook.CCC schreef:N. kan het afhappen maar eet makkelijker en ik heb minder rotzooi als ik alles in stukjes snijd. Leg dat op een bord of een bakje en dan zet ik het voor haar neer en dat eet ze met haar handjes zo op.
En ik ben er sinds gisteren achter dat jouw eerste zin hier ook van toepassing is .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik vouw de boterham dubbel en snijdt m in tweeën
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
_Lana_ schreef:Zo doen wij het ook.CCC schreef:N. kan het afhappen maar eet makkelijker en ik heb minder rotzooi als ik alles in stukjes snijd. Leg dat op een bord of een bakje en dan zet ik het voor haar neer en dat eet ze met haar handjes zo op.
En ik ben er sinds gisteren achter dat jouw eerste zin hier ook van toepassing is .
Anders blijf je maar schoonmaken he
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: