Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Bazinga do 4 jul 2013 - 0:51

Want ik mag volgende maand en vroeg me iets af Wink

Op de website staat dat je als bestaande klant korting kunt krijgen, maar ik zie niet hoé, gezien ze allemaal van die nieuwe 'vaste' abonnementen hebben. Dus; heeft iemand recentelijk haar mobiele KPN abonnement verlengd en kreeg je iets van korting?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Rush do 4 jul 2013 - 0:53

Bazinga schreef:Want ik mag volgende maand en vroeg me iets af Wink

Op de website staat dat je als bestaande klant korting kunt krijgen, maar ik zie niet hoé, gezien ze allemaal van die nieuwe 'vaste' abonnementen hebben. Dus; heeft iemand recentelijk haar mobiele KPN abonnement verlengd en kreeg je iets van korting?

Toevallig belde Hi mij vorige week om m`n abbo te verlengen. Ook met extra vaste klanten korting. Op internet kon je die kortingen niet zien zei ze en krijg je het dus ook niet. Dus ik zei dat ik dan beter altijd kan wachten tot ze me gingen bellen. En daar had ik gelijk in zei ze. Dus, wachten tot ze je bellen? :razz:Bij KPN zal het wel ongeveer hetzelfde zitten.

Of zelf bellen en vragen wat ze je kunnen bieden?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Bazinga do 4 jul 2013 - 1:01

Hm ja denk dat ik dat maar ga doen! De abonnementen zijn wel stuk duurder geworden, maar ik heb zo'n compleetpakket (thuis ook álles van KPN) dus dan is 't wel weer ietsjes goedkoper...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Pommes do 4 jul 2013 - 1:23

Ik heb dit gedaan in de winkel. Dan verleng je je huidige abonnement maar omdat je vaste klant bent krijg je 20% vaste klanten korting. Zo wordt je abo steeds verlengd met een half jaar.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Bazinga do 4 jul 2013 - 9:02

Pommes schreef:Ik heb dit gedaan in de winkel. Dan verleng je je huidige abonnement maar omdat je vaste klant bent krijg je 20% vaste klanten korting. Zo wordt je abo steeds verlengd met een half jaar.

En had je dan ook toestellease erbij? Kan je dan per half jaar telefoon uitzoeken ofzo? confused 
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Rush do 4 jul 2013 - 9:13

Bazinga schreef:
Pommes schreef:Ik heb dit gedaan in de winkel. Dan verleng je je huidige abonnement maar omdat je vaste klant bent krijg je 20% vaste klanten korting. Zo wordt je abo steeds verlengd met een half jaar.

En had je dan ook toestellease erbij? Kan je dan per half jaar telefoon uitzoeken ofzo? confused 
Je mag 4 maanden voor je einddatum verlengen en als je dan een 1 jarig abbo hebt ben je na 8 maand weer verlengbaar. Denk dat Pommes dat bedoeld?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Bazinga do 4 jul 2013 - 9:15

Geen idee, daarom vraag ik om verduidelijking Very Happy Steeds met een half jaar verlengd, klinkt niet als 8 maanden...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Rush do 4 jul 2013 - 9:17

Haha nee idd dat is zo. Ben ook wel benieuwd wat ze bedoeld.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Bazinga do 4 jul 2013 - 9:21

Hm ik zit beetje op KPN forum te neuzen, maar zoals ik 't lees is 't 20% korting op m'n huidige abonnement + dat toestel en dát loopt 6 maanden door.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Pommes do 4 jul 2013 - 9:28

Nee je kan dan geen toestel uitzoeken. Ik heb toen een los toestel gekocht en m'n huidige abo verlengd met 20% korting. De huidige abonnementsprijzen met toestellease vond ik zo schrikbarend en nu betaal ik 24 euro per maand zolang ik wil. Of ik moet een geheel nieuw abonnement afsluiten.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Bazinga do 4 jul 2013 - 9:30

Ah oké dacht ik al. Hm ik wacht 't even af, kijken wat ze me kunnen aanbieden. Ik vind de prijzen ook wel hoog, maar als ik alles bij elkaar optel (kortingen voor KPN compleet, kortingen op mijn moeders abonnement etc) is een abonnement bij KPN voor mij wel een goede deal.

Als de ware Hollander die ik ben, wil ik alleen meer...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  TukTuk do 4 jul 2013 - 9:34

Pommes schreef:Nee je kan dan geen toestel uitzoeken. Ik heb toen een los toestel gekocht en m'n huidige abo verlengd met 20% korting. De huidige abonnementsprijzen met toestellease vond ik zo schrikbarend en nu betaal ik 24 euro per maand zolang ik wil. Of ik moet een geheel nieuw abonnement afsluiten.

Dat is toch nog best veel voor een SimOnly abonnement?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Bazinga do 4 jul 2013 - 9:39

't Is ook heel duur, TukTuk Wink Da's ook voor mij de reden dat als ik bij KPN blijf, ik bereid ben om 14 euro mee te betalen voor een nieuw toestel. Je betaalt tegenwoordig 10 euro abonnee kosten of zo, 'instapkosten' + je werkelijke bundels + (indien gewenst) telefoonlease.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  TukTuk do 4 jul 2013 - 9:41

Bazinga schreef:'t Is ook heel duur, TukTuk ;)Da's ook voor mij de reden dat als ik bij KPN blijf, ik bereid ben om 14 euro mee te betalen voor een nieuw toestel. Je betaalt tegenwoordig 10 euro abonnee kosten of zo, 'instapkosten' + je werkelijke bundels + (indien gewenst) telefoonlease.

Ja dat hele toestellease vindt ik sowieso niets. Heb een SimOnly van Ben (16 euro per maand voor 300 min/sms en onbeperkt internet), als mijn toestel stuk gaat ben ik van plan om daar of bij T-Mobile een abonnement te nemen met toestel, dan heb je tenminste geen toestellease.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Bazinga do 4 jul 2013 - 9:43

Mwoah ik heb niet zoveel problemen met 't toestellease. Die 10 euro instapkosten maken 't prijzig en ik weet nog niet wat ik moet betalen als ik die telefoon over zou willen nemen, maar in feite betaal je altijd voor je telefoon, die kosten zijn opgenomen in 't abonnement.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Steep do 4 jul 2013 - 9:43

Vorige week nog in de kpn business geweest. Die vertelde dat voor kpn de toestellease eruit gaat, binnenkort. Voor hi blijft dit wel bestaan omdat hi over het algemeen een jongere doelgroep aanspreekt die vaker een nieuwe telefoon willen.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  TukTuk do 4 jul 2013 - 9:46

Bazinga schreef:Mwoah ik heb niet zoveel problemen met 't toestellease. Die 10 euro instapkosten maken 't prijzig en ik weet nog niet wat ik moet betalen als ik die telefoon over zou willen nemen, maar in feite betaal je altijd voor je telefoon, die kosten zijn opgenomen in 't abonnement.

Ja maar de kosten van de abonnementen zijn vergelijkbaar (van de abonnementen met en zonder toestellease), dus heb het idee dat je bij toestellease dubbelop betaald. En tijdens je abonnementsperiode en daarna ook nog het afkopen van je telefoon.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Bazinga do 4 jul 2013 - 9:53

Pff Steep, ik zie 't idd staan, dat ze 't nu weer aanpassen. Om gek van te worden :/ Volgende maand mag ik verlengen, wacht m'n aanbieding wel af en anders ga k wel kijken of ik een maas in de wet kan vinden of zo...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand recent haar KPN abonnement verlengd? Empty Re: Iemand recent haar KPN abonnement verlengd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum