Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand een abonnement bij Simpel?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Heeft iemand een abonnement bij Simpel? Empty Heeft iemand een abonnement bij Simpel?

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 23:53

en is dat wat?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand een abonnement bij Simpel? Empty Re: Heeft iemand een abonnement bij Simpel?

Bericht  Cow za 12 maa 2011 - 23:56

Ik lees er erg veel slechte verhalen over op internet en heb daarom besloten om niet over te stappen. Vooral de klantenservice schijnt slecht te zijn.....
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Heeft iemand een abonnement bij Simpel? Empty Re: Heeft iemand een abonnement bij Simpel?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 0:06

Op de Huishoudbeurs probeerden ze het me aan te smeren whaha. EN het oogt erg goedkoop, vandaar dat ik ook huiverig ben.
Dank je voor je reactie.
Meer mensen die ervaring er mee hebben?

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 13 maa 2011 - 0:54

Hier staan er genoeg

http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-simpel/
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 0:55

Dank je Lejow. Ik was net ook aan het googlen en zie alleen maar negatief.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:06

Ik hoor ook alleen maar negatieve ervaringen!
En die man op de huishoudbeurs was wel irritant :P

Gast
Gast

Bericht  girli zo 13 maa 2011 - 1:11

Theedoosje schreef:Op de Huishoudbeurs probeerden ze het me aan te smeren whaha. EN het oogt erg goedkoop, vandaar dat ik ook huiverig ben.
Dank je voor je reactie.
Ik denk altijd maar, als het eruit ziet alsof het te mooi is om waar te zijn, is het dat vaak ook. Als ze zoveel goedkoper zijn dan de rest, moet het geld ergens anders vandaan komen. Bijvoorbeeld geen personeel.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:11

haha nou het was een jonge gozer, wel een leuke overigens :P. Maar de wat oudere deelde telefoonsokjes en sleutelhangers uit. Ik heb zo'n sokje en mijn ouders de sleutelhanger whaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:12

girli schreef:
Theedoosje schreef:Op de Huishoudbeurs probeerden ze het me aan te smeren whaha. EN het oogt erg goedkoop, vandaar dat ik ook huiverig ben.
Dank je voor je reactie.
Ik denk altijd maar, als het eruit ziet alsof het te mooi is om waar te zijn, is het dat vaak ook. Als ze zoveel goedkoper zijn dan de rest, moet het geld ergens anders vandaan komen. Bijvoorbeeld geen personeel.

Ja precies. Ik doe het dus toch niet Wink
Dank jullie voor de reacties zo ver smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: